Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että maskeja pidetään vielä syksyllä?

Vierailija
08.03.2021 |

Mikä on arvauksesi, milloin päästään maskeista eroon?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt enkä tule käyttämään syksylläkään. 

Vierailija
22/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kesän loppupuolella päästään terveiden aikuisten työikäisten rokottamiseen.

Rokote ei kuitenkaan suojaa välittömästi vaan täysi vaikutus vasta 4 vkon kuluttua.

Joten maskeille on käyttöä edelleen syksyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan pidä.

Vierailija
24/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mahdollisimman vähän ja jos se on pakko niin jätän ne paikat väliin. En ole ennustaja. Olen vapaa ihminen omissa oloissani.

Vierailija
25/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko että niistä päästään vielä aikoihin. Syksyllä ei ole riittävästi rokotettu ja sitten onkin talvi ja uusi aalto tai mutaatio.

Vierailija
26/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPARS epidemia tulee 2025-2028.

Vierailija
27/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitänyt kertaakaan toistaiseksi.

Vierailija
28/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan pidä.

MINÄ MINÄ MINÄ

Vierailija
29/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt maskin käyttämisen intoa , koska jo ennen koronaa esim. japanissa jossa ihmiset käyttävät maskia sairaana niin on paljon kovemmat taudit kuin suomessa.  Ainoa tapa ehkäistä tauteja olisi laki , että kaikki voivat ottaa sairaslomaa milloin haluavat.   Toki sitten pitäisi olla joku keino saada huijaukset kiinni ettei lääkärit ole aina sairaslomalla.

Vierailija
30/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen menee vielä pitkään ennen kuin niistä päästään eroon varsinkin tällä rokotustahdilla.

Vierailija
31/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sama, kun en ole pitänyt tähänkään asti.

Mutta jos haluatte elää pelossa, niin olkaa hyvä.

Sun takia tässä saakin pelätä, kun höngit viruksia ympäriinsä

Vierailija
32/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ei varmaan luovu enää ikinä ja osa ei ole vielä aloittanutkaan maskin käyttöä.

Vierailija
33/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä vielä pidetään, sitten joulun jälkeen ei tarvitse enää.

Vierailija
34/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän hyödyttäisi, jos pitäisitte turpanne kiinni julkisilla paikoilla.

Vierailija
35/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääpäs nauttimaan raikkaasta ulkoilmasta, meillä on Suomessa hyvät puitteet siihen verrattuna Aasiaan. Harmittaa joka kerta kun joudun neuvolassa asioidessani käyttämään maskia vauvani kanssa. Hän on vasta 4 kk ja jo viime kerralla 3 kk:n ikäisenä hän huomasi sen :( Empatiakasvastus lähtee ilmeistä, myös mikroilmeistä. Harmittaa myös se, että hän aloittaa päiväkodin syksyllä, jossa hoitajilla tietty maskit. :(

Vierailija
36/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo päivänsankarit pidä tästä lähin.

Vierailija
37/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pidän maskia tästä eteenpäin aina, olipa virustilanne  mikä hyvänsä. En usko, että enää koskaan tulen olemaan ilman maskia ulkona ihmisten joukossa. Me like.

Vierailija
38/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sama, kun en ole pitänyt tähänkään asti.

Mutta jos haluatte elää pelossa, niin olkaa hyvä.

Sun takia tässä saakin pelätä, kun höngit viruksia ympäriinsä

Pysy kotona, jos pelottaa ja anna muiden toimia rauhassa niin kuin haluavat. 

Vierailija
39/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkääpäs nauttimaan raikkaasta ulkoilmasta, meillä on Suomessa hyvät puitteet siihen verrattuna Aasiaan. Harmittaa joka kerta kun joudun neuvolassa asioidessani käyttämään maskia vauvani kanssa. Hän on vasta 4 kk ja jo viime kerralla 3 kk:n ikäisenä hän huomasi sen :( Empatiakasvastus lähtee ilmeistä, myös mikroilmeistä. Harmittaa myös se, että hän aloittaa päiväkodin syksyllä, jossa hoitajilla tietty maskit. :(

Minuakin surettaisi viedä vauva päiväkotiin eli lastensäilytyslaitokseen. Eikä maski ole siinä se ongelman ydin. 

Vierailija
40/86 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos neuvola on ainoa paikka jossa käytät maskia, lapsi tuskin ehtii siinä traumatisoitua 🙄 ja mikä kiire on dumpata hänet tarhaan jo muutaman kuukauden iässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä