Mitä tekisi mieli just nyt?
Kommentit (47)
Suklaata. Ja tupakkaa. Toinen viikko ilman tupakkaa ja nikotiinipurkat loppu.
Vierailija kirjoitti:
Suklaata. Ja tupakkaa. Toinen viikko ilman tupakkaa ja nikotiinipurkat loppu.
Mulla menee just 4ml hyvää tykkinuuskaa huuleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkuruokaa. Tilillä 1€ ja palkka vasta viikon päästä. Siihen asti on pärjättävä puurolla ja ruisleivällä pelkällä voilla.
Ruisleipää ja voita, ihanaa! Siis rakastan hyvää ruisleipää jopa siltään, saati voin kera.
Mutta miten sulla on varaa ostaa leipää? Leipähän on todella kallista. Esim. punalaputetut broilerinkoidet on iltayhdeksän jälkeen alle euron kilo. Eipä saa leipää sillä hinnalla.
Nämä siis löytyvät jo kotoa. Tuolla eurolla nyt ei varmaan saa mitään järkevää, niin tuskin käytän sitä mihinkään.
Osta makaroonia. Keitetty makarooni on hyvää, kun siihen laittaa voita ja ketsuppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkuruokaa. Tilillä 1€ ja palkka vasta viikon päästä. Siihen asti on pärjättävä puurolla ja ruisleivällä pelkällä voilla.
Ruisleipää ja voita, ihanaa! Siis rakastan hyvää ruisleipää jopa siltään, saati voin kera.
Mutta miten sulla on varaa ostaa leipää? Leipähän on todella kallista. Esim. punalaputetut broilerinkoidet on iltayhdeksän jälkeen alle euron kilo. Eipä saa leipää sillä hinnalla.
Nämä siis löytyvät jo kotoa. Tuolla eurolla nyt ei varmaan saa mitään järkevää, niin tuskin käytän sitä mihinkään.
No mutta kai sinä etukäteen tiesit, että se palkka loppuu kesken kuuta? Niin miten olet peräti leipää ostanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä. Viime kerrasta 6 vuotta aikaa.
Pfft. Mun alakerrassa on viimeksi ollut vipinää vuonna 2005 😆
Tehkää treffit keskenänne!
Pfft. Mun alakerrassa on viimeksi ollut vipinää vuonna 2005 😆