Lähihoitaja! Kertokaa työstänne hyviä asioita
Haluaisin kuulla lähihoitajan työstä hyviä puolia ja asioita. Niin usein kuulee vaan huonoa.
Kommentit (10)
Töitä löytyy ja saa tehdä. Siinä ne sit onkin.
Keikkaa riittää niin paljon kun vaan jaksaa tehdä
Arkivapaat, kuten nyt. Niistä tykkään. Siinäpä ne aikalailla onkin 😅
Vierailija kirjoitti:
Arkivapaat, kuten nyt. Niistä tykkään. Siinäpä ne aikalailla onkin 😅
Mulla ei enää edes erotu arki ja pyhä toisistaan, tai arki ja viikonloppu. Ihan sama milloin on töitä tai vapaata. Yleensä täytyy oikein miettiä että mikäs viikonpäivä on.
Itse voin sanoa rakastavani työtäni. Teen todella tärkeää työtä. Näen asioita, joita ns. normaalit ihmiset eivät koskaan näe. Ratkaisen asioita, joita ns. normaalit ihmiset eivät koskaan ratkaise. Hoidan entisiä psykiatreja, lakimiehiä, duunareita jne. Olen heidän ainoa tuki ja turvansa ja minä ja työkaverit heidän ainoat sosiaaliset kontaktinsa enää. Me hoidetaan näitä ihmisiä heidän viimeisillä päivillään, kunnes he kuolee. Me tunnetaan heidät, heidän omaisensa, heidän syvimmät ajatuksensa kun loppu on lähellä. Me nähdään tää maailma jota muut ei nää. Tää ihmisten maailma on vähän eri kun on vaikeasti sairastunut ja loppu on lähellä, oli kyseessä dementia, vakava vammautuminen tai mielenterveysongelmat tai syöpä. Me tunnetaan meidän asiakkaat intiimisti ja heidän läheisensä ja ollaan mukana loppuun asti.
Terveisin lähihoitaja kotihoidosta.
PS. harmi kun meitä ei arvosteta. Muille lähäreille tsemit: teette arvokasta työtä!
Vierailija kirjoitti:
Itse voin sanoa rakastavani työtäni. Teen todella tärkeää työtä. Näen asioita, joita ns. normaalit ihmiset eivät koskaan näe. Ratkaisen asioita, joita ns. normaalit ihmiset eivät koskaan ratkaise. Hoidan entisiä psykiatreja, lakimiehiä, duunareita jne. Olen heidän ainoa tuki ja turvansa ja minä ja työkaverit heidän ainoat sosiaaliset kontaktinsa enää. Me hoidetaan näitä ihmisiä heidän viimeisillä päivillään, kunnes he kuolee. Me tunnetaan heidät, heidän omaisensa, heidän syvimmät ajatuksensa kun loppu on lähellä. Me nähdään tää maailma jota muut ei nää. Tää ihmisten maailma on vähän eri kun on vaikeasti sairastunut ja loppu on lähellä, oli kyseessä dementia, vakava vammautuminen tai mielenterveysongelmat tai syöpä. Me tunnetaan meidän asiakkaat intiimisti ja heidän läheisensä ja ollaan mukana loppuun asti.
Terveisin lähihoitaja kotihoidosta.
PS. harmi kun meitä ei arvosteta. Muille lähäreille tsemit: teette arvokasta työtä!
Loistavaa ❤️ Olisipa kaikki sinunkaltaisia hoitajia. Olin harjoittelussa kotihoidossa, ja tiedän, että vanhusten yksinäisyys ja toivottomuus on sydäntäsärkevää.
6: Olet valinnut hyvin ammattisi, arvostettavaa, kuinka realistisesti ja kunnioittavasti kirjoitat asiakkaistasi!
Me kaikki vanhenemme, on hienoa että sinunlaisiasi ihmisiä hoitaa muita ihmisiä. Kiitos sinulle!
Minulla on juuri nyt sellainen työ jota voin tehdä. Päivätyö, ei mitään fyysisti raskasta, omaa työtä voin itse suunnitella, ihan vaan läsnäoloa ja ohjausta ja palavereja ja oman persoonan likoon laittamista.
Ei ole mielestäni mitään
- 10v lähihoitajana