Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Kommentit (4403)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patu on ehkä turhin "maajussi" koko ohjelman historiassa.
Onko nuo naiset lahjottu/kiristetty vai miksi eivät ole jo lähteneet lätkimään tuolta?
Käytöksestä voidaan olla monta mieltä, mutta onhan tuo ulkonäkönsä puolesta yksi formaatin komeimmista miehistä. Uljas vaalea viikinki.
Toinen mielipide: valju mitäänsanomaton olmi ja vaikuttaa epäluotettavalta ja yksinkertaiselta bimbolta.
Retee ja ittees täynnä. Ei mikään parisuhde sovi Patulle. Ulkonäkö ok mutta ei erityinen ja se ilme:( Hänellä on elämässä varmaan jo kaikki mitä hän tahtoo. Ehkä ohjelma tuo kuuluisuutta ...
Nyt kyllä ikävästi vertaillaan varsinkin Matin kumppaniehdokkaita toisiinsa. Jokainen on miellyttävä omalla tavallaan.
Ajattelin, että olisivat varmasti kivoja työkavereina vai mitä?
Stiinan miehistä se olkihattupäinen kuikuili kaikkea, kuin olisi jo tulevia omistuksiaan tutkaillut.
Jääkaappiinkin piti kurkistaa. Se oli hieman ihmeellistä käytöstä. Dollarinkuvat vaan vilisti silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällistyttävää, että Stiina ei ollut pukeutunut mitenkään, vaikka sulhaset saapuivat.
Nuhruiset college housut ja joku takki. Tukkakin kampaamatta.Onko liian suuri pala purtavaksi?
Hän oli oma itsensä, ei esittänyt mitään.
Minusta hän on erittäin mielenkiintoinen aito nainen
M30[/quote
Oma itsensä mutta pukeutumisella olisi arvostanut, ja kunnioittanut tiluksille ensimmäistä kertaa tulleita vieraitaan. Edes vähän.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa kenen mielestä Matin morsiammet on jotenkin tanttamaisia ja ikäänsä vanhemman oloisia? Luulin, että daamit ovat kaikki lähempänä 60v.
Itselläni on samaa ikäluokkaa olevia ystäviä ja työkavereita, jotka ovat paljon nuoremman oloisia.
Vai onko täällä pk-seudulla ihmiset jotenkin nuorekkaampia?
On varmaan pk-seudulla nuorekkaampaa väkeä, mutta ovat kyllä keskimääräistä tätimäisempiä nuo Matin naiset. Itsekin olen 46 ja lähimmät kaverit siinä 43-48 ja kyllä ollaan paljon nuorekkaampaa kaiken puolin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti isäksi!!!:) vauva miehen tiellä pitää!!
Mitäs hirnumista siinä on?
Presidentti Niinistö on 70v ja aika pieni on hänen nuorin poikansa...Ei ole kerrottu, mitä siemeniä ja putkia on käytetty. Joillakin on varaa.
Kyllä mun maajussimiehelläni lensi vielä kaikenlaiset siemenet hyvin vakoon , kun oli 70v
Siittiöitä voi pakastaa hedelmöitysklinikalla, ja ottaa käyttöön eli hedelmöittää munasolu vaikka vuosien päästä jos siltä tuntuu.
Maajussimiehen siemenet taas voivat lähteä 70-vuotiaaltakin mutta onko enää hedelmöityskykyisiä. Pähkinä purtavaksi.
Jotenkin tosi dominoiva nainen tuo pianonainen... Voisi ehkä vähän enemmän chillata.
Vierailija kirjoitti:
Sais Patrikin serkkupojat hurmata naiset. Ei Patrikista itsestään ole tuohon hommaan ollenkaan. Käyttäytyi tosi epäilyttävästi treffeillä, kun ei osannut puhua oikein mistään.
Siis ei tuolla pitkälle pötkitä jos kaikki on vai pinnallista kivakiva-meininkiä eikä mistään liian syvällisestä saa puhua. Patrikin pitää vielä kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sais Patrikin serkkupojat hurmata naiset. Ei Patrikista itsestään ole tuohon hommaan ollenkaan. Käyttäytyi tosi epäilyttävästi treffeillä, kun ei osannut puhua oikein mistään.
Siis ei tuolla pitkälle pötkitä jos kaikki on vai pinnallista kivakiva-meininkiä eikä mistään liian syvällisestä saa puhua. Patrikin pitää vielä kasvaa.
Kuvassa pitkäaikaisin "kaveri." "Pitkät ja lyhyet" "suhteet" Patu pannut poikki, haussa morsian kaveripohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippis päässä syödessä, voi kamalaa. Oikeasti jos tuollainen asia vaivaa olisi varmaan syytä miettiä onko kaikki ihan ok.
Kyllä vaivaa. Kun ei ole kyse ihan teini-ikäisestä niin olisi itsestään selvää, että lippis tai mikään lakki päässä ei syödä. Mies eikä nainen.
Voisi kysyä onko kaikki ihan ok, jos ei sitä tajua. Olisiko Matti syönyt lakki päässä, tuskin. Miksi sitten vaimoehdokas.
Hyvät tavat ovat niin hyvä pääoma ihan kaikille ja kaikenikäisille ihmisille. Ihan opiskelusta ja työnhausta lähtien. Parisuhteen luomista unohtamatta. Ja itse parisuhteessakaan ei ainakaan haittaa ole.Tämän, kuten monen muunkin "hyvänä tapana" pidetyn järkevyyden voi kyseenalaistaa. Mitä haittaa siitä oikeasti on jos sinulla on päähine päässä syödessä?
Voihan sen lakin ulkona pitää päässä. Sisätiloissa miehet kunnioittavat tilaisuutta riisumalla hattunsa, ts. paljastavat päänsä.
Kyllä, kyllä. Mutta *miksi*? Jostain aikojen alusta juontava tapa. Mitä epäkunnioittavaa on pään peittämisessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti isäksi!!!:) vauva miehen tiellä pitää!!
Mitäs hirnumista siinä on?
Presidentti Niinistö on 70v ja aika pieni on hänen nuorin poikansa...Ei ole kerrottu, mitä siemeniä ja putkia on käytetty. Joillakin on varaa.
Kyllä mun maajussimiehelläni lensi vielä kaikenlaiset siemenet hyvin vakoon , kun oli 70v
Siittiöitä voi pakastaa hedelmöitysklinikalla, ja ottaa käyttöön eli hedelmöittää munasolu vaikka vuosien päästä jos siltä tuntuu.
Maajussimiehen siemenet taas voivat lähteä 70-vuotiaaltakin mutta onko enää hedelmöityskykyisiä. Pähkinä purtavaksi.
Niin ja kun pitäisi olla se hedelmöittymiskykyinen munasolukin vielä. Se on saatava ulkopuoliselta jos ja kun Masa ei fertiili-ikäistä puolisoa löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patu on ehkä turhin "maajussi" koko ohjelman historiassa.
Onko nuo naiset lahjottu/kiristetty vai miksi eivät ole jo lähteneet lätkimään tuolta?
Käytöksestä voidaan olla monta mieltä, mutta onhan tuo ulkonäkönsä puolesta yksi formaatin komeimmista miehistä. Uljas vaalea viikinki.
Menepäs nyt Patrik jo sinne omien maataloustöidesi pariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muakin ihmetyttää tää Matin Sirpa! Liian usein just lippis päässä. Samaa mieltä kuin joku edellinen ettei se nyt edes kellekään sovi, lippis, ku ehkä teineille!! Ja sit ne aurinkolasitkin aina silmillä. Sori, mutta mun mielestä ihminen jolla on lippis ja aurinkolasit, mitä yrittää peittää? Hänellä on takuuvarmasti joitain ongelmia katsekontaktin kanssa, siksi piiloutuu lasien taakse.
Mitäpä jos hän on valolle herkkä, siksi pitää lippistä, myös aurinkolaseja. Minusta erikoista tulkintaa, että aurinkolaseilla peittelee jotain ongelmia.
En ymmärrä, kun kaikesta aina pitää arvostella.
Juu juu, mutta mulla itsellä useampi henkilö lähipiirissä jolla mielenterveysongelmia ja nimenomaan heillä on usein aurinkolasit silmillä kun eivät kestä ihmisiä ja virikkeitä. Jos se sitten on arvostelua niin on! Ehkä onkin vain faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muakin ihmetyttää tää Matin Sirpa! Liian usein just lippis päässä. Samaa mieltä kuin joku edellinen ettei se nyt edes kellekään sovi, lippis, ku ehkä teineille!! Ja sit ne aurinkolasitkin aina silmillä. Sori, mutta mun mielestä ihminen jolla on lippis ja aurinkolasit, mitä yrittää peittää? Hänellä on takuuvarmasti joitain ongelmia katsekontaktin kanssa, siksi piiloutuu lasien taakse.
Mitäpä jos hän on valolle herkkä, siksi pitää lippistä, myös aurinkolaseja. Minusta erikoista tulkintaa, että aurinkolaseilla peittelee jotain ongelmia.
En ymmärrä, kun kaikesta aina pitää arvostella.
Juu juu, mutta mulla itsellä useampi henkilö lähipiirissä jolla mielenterveysongelmia ja nimenomaan heillä on usein aurinkolasit silmillä kun eivät kestä ihmisiä ja virikkeitä. Jos se sitten on arvostelua niin on! Ehkä onkin vain faktaa.
Onko sinulla Raybanit vai jotkin ihan prismalasit? Onhan tosin markettilasit ihan nättejä🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa kenen mielestä Matin morsiammet on jotenkin tanttamaisia ja ikäänsä vanhemman oloisia? Luulin, että daamit ovat kaikki lähempänä 60v.
Itselläni on samaa ikäluokkaa olevia ystäviä ja työkavereita, jotka ovat paljon nuoremman oloisia.
Vai onko täällä pk-seudulla ihmiset jotenkin nuorekkaampia?
On varmaan pk-seudulla nuorekkaampaa väkeä, mutta ovat kyllä keskimääräistä tätimäisempiä nuo Matin naiset. Itsekin olen 46 ja lähimmät kaverit siinä 43-48 ja kyllä ollaan paljon nuorekkaampaa kaiken puolin!
Hehheh. Muistakaa, että AINA omat ystävät ja sukulaiset näyttävät nuoremmilta kuin ovat, koska olet tottunut näkemään heidät nuorempina.
Mun äitikin aina hokee että mä olen muka niin hyvin säilynyt verrattuna mun ystäviin, joita näkee meidän juhlissa kerran vuodessa. En usko pätkääkään, että olisin nuoremman näköinen kuin olen :D Älkää tekään..
Kukahan yksi ja sama henkilö täällä haukkuu Patrikia ja Niinaa? Ovat kuitenkin vielä nuoria ... Ajattelen niin ettei omakaan poikani olisi telkussa kovin kummoinen...? Juuri tuollaisen kuvan voisi antaa itsestään. Nuori ja musta-valkoiset ajatukset... Niinan mollaamista en ymmärrä yhtään! Pirteä ihana nainen!
Mutta Sirpaa kyllä täällä joku vihaisesti puolustaa? Kuitenkin keski-ikäinen ihminen ja vaikuttaa noinkin pelokkaalta...
Eikö sitten kaikkia pitäisi ymmärtää ja puolustaa? Hyi teitä jotka täällä mollaatte näitä nuorempia ihmisiä.
Miksei morsioehdokkaiden paikkakuntia kerrota?
Patrikin pitäisi opetella käytöstapoja. Neitoset tulevat farmille ja isäntä vaan istuu tuolissaan. Ei nouse tervehtimään. Ei edes auta yhtä tyttöä ison matkalaukun raahaamisessa. Ei hyvältä näytä.
Pään peittäminen tai pään paljastaminen liittyy uskonnolliseen taustaan. Tässä ketjussa puheenaiheena ollut hatun pois ottaminen sisätiloissa, esimerkiksi syödessä on kristittyjen tapa. Tämä ei kuitenkaan ole mikään universaali tapa joka koskisi kaikkia uskontoja ja kulttuureita. Monessa uskonnossa ja kulttuurissa asia on juuri päinvastoin, eli pään peittäminen osoittaa kunnioitusta eikä pään paljastaminen. Esimerkiksi muslimit ja juutalaiset tekevät päinvastoin, pään peittäminen rukoillessa, moskeijassa, synagogassa osoittaa kunnioitusta eikä pään paljastaminen.
Talonsa edusta ja sisäpuoli oli kuin emäntänsä.
Talo sisältä tumma ja puinen.
Talon edustalla pari rikkinäistä tuolia, romuja, ei mitään kukkia.
No onhan hän kovin nuori emäntä, yksin joutunut huolehtimaan kaikesta.