Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
1421/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matista on syntynyt kuva, ettei ehkä tykkää suorasukaisista naisista. Pussaajalle annettiin ensimmäisenä lähtöpassit eikä edes kutsunut Naantaliin naista, joka oli kirjoittanut kirjeeseensä käyneensä katsomassa Mattia torilla monta kertaa.

Täytyy tunnustaa sekin, että pussaaja oli kaikista pulskin noista. Ehkä sekin vaikutti. Vaikka Matti on itsekin pulska, niin ei ole suhteellisesti yhtä lihava kuin pussausnainen.

Niin, usein miehet eivät näe omaa etupötsiään, tai ainakaan senei heitä häiritse, vaikka olisi millainen kaasupallo. Naisella sen sijaan pitää eeottua vyötärö.

Eikös se poisraakattu ollut myös vanhin, reilusti yli 50 v?

Poisraakattu oli Jonna 45v, eli nuorin Matin ehdokkaista. Matti huoli yhden 52v ja kaksi jotka taitavat olla samaa ikää eli 46v.

Eikös se ollut Jonna, jolla oli ongelmia tulla raskaaksi joten Mattia ei kiinnosta😕

Ei ollut mun mielestä vaan hyvin samannäköinen kyllä , silmälasit on ja on loppupelissä. Mikä se nimi onkaan?

Annukka?

Vierailija
1422/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrik aivan turha tuohon ohjelmaan aivan täys pentu,en käsitä miksi edes valittu ehdolle vai pitikö saada julkkis mukaan.

Onko hän julkkis? Äitinsä on, mutta en ollut kuullutkaan ennen Patrikista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti on täysvajakki. Vauvakuume iskenyt vanhaanpoikaan ja kuvittelee että niitä tekisi hänelle joku viisikymppinen. Vielä elätteli toivetta " aika näyttää, tuleeko lapsia...🤔" No ei tule, juna meni jo!!!

Se ei ymmärrä naisen anatomiasta ja biologisesta kehityksen kaaresta yhtään mitään. Tyyppi on kasvatettu jossain perunalaarissa. Se vauvajuna meni jo!

Vierailija
1424/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirpan tarttis tulla esiin kertomaan mikä on naisiaan. Kai he saa kertoa itsestään kun ei paljasta mitään

Näen Sirpassa paljon itseäni. Olen aina ollut tarkkailija, varautunut mutta kun tulen tutuksi tietyssä seurassa puhetta lähtee ja mielipiteitä.

Hyvä olla tarkkailija yleensä se johtaa parhaaseen tulokseen.

Minulla on kokemusta hiljaisesta, itsekseen myhäilevästä tarkkailijamiehestä.

Vilkkaalle, avoimelle ja puheliaalle ihmiselle kuin toisesta ulottuvuudesta. Olin hänen kanssaan itseni kanssa aivan hukassa.

En saanut yhteyttä enkä käsittänyt hänen sielunlikkeitään. Tajusin vasta kun erosin kuinka paljon olinkaan.

Myös oli tyylinä, että jätti sellaisiakin asioita kertomatta joilla ei olisi ollut mitään merkitystätä vaikka olisi kertonutkin. Jäi kuva, että miten paljon jätti kertomatta merkityksellisiä. Kertovat vain sen osan joista on itselleen etua tai kannattaa jonkin tavoitteen vuoksi. Tai kertovat osan asiasta ja osan jättävät kertomatta. Juuri niin, kertovat sen joka johtaa itselle parhaaseen tulokseen.

Ei kiitos salamyhkäiselle tarkkailijamiehelle vastaisuudessa.

Jos naiset ovat samanlaisia, niin...

No, no. Menit taas yleistämisen tielle. Kun kerran YKSI minun tuntemani oli sellainen...

Oman kokemukseni mukaan ne hiljasimmatkin tarkkailijat avautuvat ajan myötä, kun tuntevat olonsa turvalliseksi ja saavat luottamusta.

Vierailija
1425/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että tämä piano nainen on jo ns varma valinnastaan tai en tiedä mutta tulee kuva että on todella itsevarma. Ja ihan intopiukeana jo :D

Toivottavasti ei tule pettymään .. onhan tuossa kaksi muutakin varteenotettavaa vaihtoehtoa.

En tiedä miksi ehkä vika minussa mutta melkein ärsyttää tuo pianonainen..

Vierailija
1426/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko muka jollain botoxit huulissa. Mulla on mennyt ihan ohi.

Kuule! En ikipäivänä ole tavannut henkilöä, jolla on BOTOXIT huulissa. Jotain muuta voi jollain olla huulissa tai botoxia muualla. Ota asioista selvää ennenkuin kyselet tyhmiä!

Vierailija
1427/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on pianonainen ärsyttänyt alun videokiekunan jälkeen. Eikä mene ohitse, mautonta laittaa video omasta "laulustaan".

Hyvät oltavat ja kiltti, taipuisa mies, musiikkiopintojen mahdollistaja, se on tavoite. Jo tiukka suu paljastaa, että on melkoisen tavoitteellinen nainen.

Vierailija
1428/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirpan tarttis tulla esiin kertomaan mikä on naisiaan. Kai he saa kertoa itsestään kun ei paljasta mitään

Näen Sirpassa paljon itseäni. Olen aina ollut tarkkailija, varautunut mutta kun tulen tutuksi tietyssä seurassa puhetta lähtee ja mielipiteitä.

Vilkkaalle, avoimelle ja puheliaalle ihmiselle kuin toisesta ulottuvuudesta. Olin hänen kanssaan itseni kanssa aivan hukassa.

En saanut yhteyttä enkä käsittänyt hänen sielunlikkeitään. Tajusin vasta kun erosin kuinka paljon olinkaan.

Myös oli tyylinä, että jätti sellaisiakin asioita kertomatta joilla ei olisi ollut mitään merkitystätä vaikka olisi kertonutkin. Jäi kuva, että miten paljon jätti kertomatta merkityksellisiä. Kertovat vain sen osan joista on itselleen etua tai kannattaa jonkin tavoitteen vuoksi. Tai kertovat osan asiasta ja osan jättävät kertomatta. Juuri niin, kertovat sen joka johtaa itselle parhaaseen tulokseen.

No, no. Menit taas yleistämisen tielle. Kun kerran YKSI minun tuntemani oli sellainen...

Oman kokemukseni mukaan ne hiljasimmatkin tarkkailijat avautuvat ajan myötä, kun tuntevat olonsa turvalliseksi ja saavat luottamusta.

Ehkä jotkut. Mutta usein tuo hiljaisuus on juuri se kuori, joka tuo turvaa. Eivät luota ja avaudu.

Joskus on niin , että mikään määrä luottamusta ei tuo tarpeeksi turvaa, että pystyvät luopumaan kuorestaan.

On myös luonnekysymys, eivät haluakaan avautua vaan tuo salamyhkäisyys ja asioiden salaaminen on se turva.

Kokevat olevansa turvassa juuri hiljaa muita seuraamalla. Ja kun jättävät asioita kertomatta se kertomatta jättäminen tuo eräänlaista turvaa tai tunteen jostain, en tiedä mistä. Se onkin se mysteeri joka joitain kiehtoo.

Ei ole mitään mysteeriä, on vain ihminen joka panttaa asioita ja itseään, jopa läheisiltään.

Vierailija
1429/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jotkut. Mutta usein tuo hiljaisuus on juuri se kuori, joka tuo turvaa. Eivät luota ja avaudu.

Joskus on niin , että mikään määrä luottamusta ei tuo tarpeeksi turvaa, että pystyvät luopumaan kuorestaan.

On myös luonnekysymys, eivät haluakaan avautua vaan tuo salamyhkäisyys ja asioiden salaaminen on se turva.

Kokevat olevansa turvassa juuri hiljaa muita seuraamalla. Ja kun jättävät asioita kertomatta se kertomatta jättäminen tuo eräänlaista turvaa tai tunteen jostain, en tiedä mistä. Se onkin se mysteeri joka joitain kiehtoo.

Ei ole mitään mysteeriä, on vain ihminen joka panttaa asioita ja itseään, jopa läheisiltään.

Saahan sitä olla hiljaakin, jos haluaa, mutta miksi ihmeessä tuommoinen ihminen menee televiso-ohjelmaan?? 😷

Vierailija
1430/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on pianonainen

Vierailija
1431/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina on kyllä viehättävä ja valoisa ihminen, mutta hänellä taitaa olla ex-urheilijan kilpailuviettiä. Vähempikin yrittäminen riittäisi.

Sirpa on jotenkin suloinen. Tuollaiset rauhalliset ihmiset, jotka eivät yritä esittää mitään, ovat mielestäni sympaattisia. Ehkä Sirpalla on kovia kokemuksia taustalla.

Vierailija
1432/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pianonaisessa ärsyttää sisäänpäinkääntynyt esiintymistyyli pianon äärellä. Soitan itsekin pianoa, tuo sulkeutunut esiintymistyyli on klassisen musiikkikoulutuksen tulosta, ja antaa tässä tilanteessa naisesta lapsellisen kuvan.

Olisi eri asia soittaa esim. jotain poppikappaletta ja ottaa muutkin mukaan lauleskelemaan, eli jakaa hyvää fiilistä eikä sulkeutua yksin soittimen ääreen, jolloin muiden tehtävä on vain taputtaa kun esitys on päättynyt. 

Vierailija
1433/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on pianonainen ärsyttänyt alun videokiekunan jälkeen. Eikä mene ohitse, mautonta laittaa video omasta "laulustaan".

Hyvät oltavat ja kiltti, taipuisa mies, musiikkiopintojen mahdollistaja, se on tavoite. Jo tiukka suu paljastaa, että on melkoisen tavoitteellinen nainen.

Mulle oli vielä ok se alun pienovideo, mutta alko ärsyttävän viimestään uusimmassa jaksossa kun oli pakko esitellä niitä soittotaitoja taas..

Vierailija
1434/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitättömyyksiä aina ärsyttää, kun joku on ylivoimainen ja hirveän pätevä ja itsevarma kaikessa, minkä tekee.

Vierailija
1435/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pianonaisessa ärsyttää sisäänpäinkääntynyt esiintymistyyli pianon äärellä. Soitan itsekin pianoa, tuo sulkeutunut esiintymistyyli on klassisen musiikkikoulutuksen tulosta, ja antaa tässä tilanteessa naisesta lapsellisen kuvan.

Olisi eri asia soittaa esim. jotain poppikappaletta ja ottaa muutkin mukaan lauleskelemaan, eli jakaa hyvää fiilistä eikä sulkeutua yksin soittimen ääreen, jolloin muiden tehtävä on vain taputtaa kun esitys on päättynyt. 

Joo siis tämä. Tai itteä ärsytti se kun tuntui et hän niinkun esittelee niitä taitoja ja sitten kaikkien pitää taputttaa että hienosti soitit.

Vierailija
1436/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitättömyyksiä aina ärsyttää, kun joku on ylivoimainen ja hirveän pätevä ja itsevarma kaikessa, minkä tekee.

😅

Vierailija
1437/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä olla hiljaakin, jos haluaa, mutta miksi ihmeessä tuommoinen ihminen menee televiso-ohjelmaan?? 😷

Jos menee telkkariohjelmaan on pakko puhua ja paljon? Ei hän ole täysin puhumaton ollut.

Tarpeellinen on sanottu. Joku sanoi tuntevansa Sirpan ja kehui hyväksi tyypiksi. Hän nyt on omanlaisensa persoona, eikä voi alkaa esittää muuta kuin on. Eikä sitä voi vaatia. Onhan Matin täytynyt puhua enemmän Sirpan kaa, kuin mitä näytetty. Niitä ei vaan ole meille näytetty.

Itse asiassa Matin naispoppooseen Sirpa tuo kivaa jännitettä, kun on arvoituksellinen.

Mukavaa seurata miten kolme naista tulee toimeen tilalla. Ilman Sirpaa ei olisi mielenkiintoa niin paljon kuin nyt on.

Vierailija
1438/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaiset ja ujot ihmiset eivät usein saa saa suutaan auki sosiaalisissa tilanteissa, koska eivät keksi sanottavaa tilanteessa, mutta tässä ohjelmassakin on ollut useampi tilanne missä olisi pitänyt vain tervehtiä tai kiittää, niin on kyllä todella outoa et ei saa edes sitä suustaan ulos.

Vierailija
1439/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, pieno-nainen haluaa vaan paistatella kehuissa :D 

Vierailija
1440/4403 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaiset ja ujot ihmiset eivät usein saa saa suutaan auki sosiaalisissa tilanteissa, koska eivät keksi sanottavaa tilanteessa, mutta tässä ohjelmassakin on ollut useampi tilanne missä olisi pitänyt vain tervehtiä tai kiittää, niin on kyllä todella outoa et ei saa edes sitä suustaan ulos.

Tuohon ikään mennessä on itsekunkin täytynyt opetella kommunikoinnin taito. Puhun näin kokemuksesta, sillä nuoruudessa olin niitä hiljaisimpia ja ujoimpia. Kuinka hän on hoitanut perheen asioita kodin ulkopuolella?! Kuinka lastensa kanssa?!

Ketju on lukittu.