Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
1301/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteeni on, että Niina on kaunis, valovoimainen ja lahjakas nuori nainen. Tässä maassa kaikki, jotka erottuvat positiivisesti harmaasta massasta pitää lytätä maahan.

Samaa ihmettelen. Hän on todella valoisa ihminen.

Samaa mieltä. Pidän Niinasta todella paljon.

Vierailija
1302/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrikin ehdokas Sara on myös jotenkin tosi kivan oloinen tyyppi. Nätti, hymyileväinen ja aurinkoinen. 

Vaikuttaa myös siltä, että asennetta löytyy.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrikin ehdokas Sara on myös jotenkin tosi kivan oloinen tyyppi. Nätti, hymyileväinen ja aurinkoinen. 

Vaikuttaa myös siltä, että asennetta löytyy.  

Samaa ajatellut. Hänestä saisi ihanan valoisan ystävän. :) Herttaisen oloinen ihminen.

Vierailija
1304/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia pitäisi käydä ravintolassa syömässä??

Niinpä, Lemillä on yksi pizzeria ja yksi baari, itse en ainakaan kävisi niissä jos asuisin siellä. Ainiin, säräravintola toki on! Sinne mennään yleensä jollain porukalla ja aika harvoin.. niin täyteen siellä itsensä syö, ettei kykene sinä päivänä enää mihinkään, eikä ole ihan halpaa huvia. Suosittelen kyllä, puukaukalossa (=särä) uunissa pitkään paistettua mureaa lammasta ja perunoita, jälkkäriksi sekametelisoppaa. Phuh. Saa myös museopaikasta, ja säräkeittokin on hyvää, joskus saa siitä baarista. Lemi on siis lähellä Lappeenrantaa, joka on suosittu matkailukaupunki, varsinkin kesällä. 

Jos siellä Lemillä nyt ei olisikaan kivaa ruokapaikkaa, niin, kuten mainitsitkin, Lappeenranta on lähellä.

Se on kaunis kaupunki, on tosiaan "suosittu matkailukaupunki varsinkin kesällä".

Itse jos olisin morsianehdokas/vaimo, en ole käynyt koskaan Lappeenrannassa, niin kyllä odottaisin, että Matti minut sinne veisi. Esittelisi paikkoja ja myös menisimme johonkin viihtyisään ravintolaan syömään.

Minun tuttavapiirissäni ravintolassa eli ulkona syöminen on kyllä eräs osa sosiaalista elämää. On sitten kyseessä seurustelu, avioliitto tai perhe.

Myös silloin tällöin kahvilassa käynti.

Minä siis oletan ja toivoisin sen olevan myös osa mieheni sosiaalista elämää.

Jos mies kokonaan tyrmäisi ajatuksen tai kovin ihmettelisi miksi siellä ravintolassa nyt pitäisi syömässä käydä niin miettisin olemmeko muutenkin kovin erilaiset.

Tuossa iässä pitäisi poikamiehenä eläneen miehen rahatilanteenkin jo olevan sellainen, ette siihen kaadu.

Jos haluaa vaimon ja vielä lapsiakin niin pitää siinä hiukan soidinmenojakin harrastaa. "No kun minä vaan olen tämmöinen" ei ehkä ole paras keino saada kumppani.

On lähtökohtaisesti jo outoa jos muuttaa maalle maajussin tilalle oletuksella että pääsee ravintoloihin ja kahviloihin... Varsinkin jos maajussi on 50v.  LPR:n ravintolatarjonta myös on luokkaa Amarillo. Jos haluat trendikahviloihin, muuta Helsinkiin.

En puhunut trendikahviloista vaan viihtyisistä ruokapaikoista tai kahviloista.

Kun nyt se Lappeenranta on kuitenkin paljon isompi ja turistien ja uskon myös, että mökkiläisten suosima paikka kuin omani niin luulisin siellä olevan myös runsaastikin kahvila tai ravintolatoimintaa? Miksi yrittäjät eivät sitä tajuaisi.

Vaikka muuttaa maalle maajussin tilalle niin aikuisena naisena minä en olettaisi, että siihen sitten loppuukin kaikki muu sosiaalinen elämäni. 😮

Nyt sitten kökötetään siellä perunapellolla ja metsästetään, lisänausteena lavatanssit.

Käsitättekö yhtään nykyisten noin viisikymppisten itsellisten ja työssäkäyvien naisten elämää?

He ovat luultavasti tottuneet määrättyyyn elämäntyyliin, en puhu nyt Pradan laukuista tai trendiravintoloista vaan ihan normiasioista.

Minä ainakin käyn joskus laivalla, kylpylässä, jopa ulkomailla. Myös syön joskus ulkona, käyn kahvilla, teatterissa, konserteissa, elokuvissa, viikonloppuna hotellissa jne.

Siis ennen koronaa nyt puhun.

En millään usko, että vaikka kuinka palavasti rakastuisin, vaikka sitten maajussiin, että nämä kaikki sitten haluaisin siihen lopettaa. Päinvastoin, silloinhan vasta mukavaa onkin noissa käydä oman miehen kanssa.

Ja kun tuskun ne yhteiset vauvatkaan kuvioihin ilmestyvät jiin jiksi ihmeessä kaksi aikuista ihmistä kököttäisi ilman virikkeitä ja koko ajan vanhenevat.

Silloin pitää mennä ja olla kun vielä jaksaa ja terveys sallii. Niin luulen noiden Matinkin naisehdokkaiden ajattelevan. Ainakin monien.

Myös oletan, että suunnilleen samanikäinen mies on tottunut tiettyihin asioihin elämässään, oli sitten maajussi tai minkä tahansa ammatin omaava.

Luonto, maalla asuminen, kotona oleminen, työntekeminen, on osa maalaiselämää. Ihan mukavaa sekin. Mutta myös muuta voi olla lisäksi ja parisuhdetta piristämään.

Kyllä kyllä, mutta ohjelmassa on meneillään FARMIviikko. Jos nyt yhden viikon malttaisivat olla siellä maalla sentään.

No hyvä sylvi teidän ajatuksenjuoksua, tai niiden puutetta.

En nyt tarkoittanutkaan, että FARMIVIIKOLLA pitäisi käydä ravintolassa, konsertissa, teatterissa, laivalla ja kylpylässä ja vielä ehkä ulkomaillakin.

Yksi ulkonasyöminen riittäisi, kuten nyt Matti on tainnut ilokseni valitsemansa naiset vienytkin syömään, oli kivasti tehty.

Tarkoitus kai on, että KESKUSTELEMALLA toistensa taustoista, tavoista, mieltymyksistä, kiinnostuksenkohteista, elämänarvoista, harrastuksista jne. saadaan hiukan kuvaa millainen se toinen ihminen on ja minkälaista hänen kanssaan olisi elää, kenties loppuelämä.

Onko mitään yhteistä, onko yhteistä melko paljon tai vain vähän.

Kuinka ylipääsemättömän vaikeata on ymmärtää, että jotkut ihmiset keskustelevat näistä asioista ja se on heille luonnollista? Jos ja kun tutustutaan uuteen ihmiseen, esimerkiksi juuri parisuhdemielessä.

Ei se tarkoita, että kun joku kertoo harrastavansa vaikka vuorikiipeilyä, laskuvarjohyppyä ja sukellusta niin ne kaikki pitää tehdä sinä farmiviikkona. Voi hyvänen aika sentään.

Eikä sitäkään, että tykkää käydä joskus ulkona syömässä, elokuvissa ja kylpylässä niin ne kaikki pitää tehdä sillä farmiviikolla, ei välttämättä yhtäkään niistä.

Vaan että jos meistä tulee pariskunta niin joskus tehdään myös näitä asioita. Ettei niitä suljeta kokonaan pois elämästä jos menisin hänelle kumppaniksi.

Eikä niin, että mies kuittaa kertomiseni: jaahas, ne on taas niitä naisten hömpötyksiä.

Tai: taidat ollakin aika hepsankeikka nainen.

Tai oikeastaan olisi hyvä jos niin tekisi koska olisimme silloin täysin väärät ihmiset toisillemme.

Joku sanoo, että voi opettaa, ei voi, minun mielestäni. Minä en ala noin viiskymmpisenä samanikäiselle "opettamaan", en tapoja enkä seksiä.

Kyllä ne taidot pitää olla jo opeteltuna.

Se on eri asia onko siitä huolimatta vetovoimaa tai kipinää. Mutta sitäkään ei voi opettaa eikä opetella.

Vierailija
1305/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuota Mattia ja sen perhehaaveita. Ei tuossa iässä taida enää olla kovin realistista. Onko noilla mammoilla enää edes hedelmiä korissa?

Vierailija
1306/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Patrikin mönkijäsafari oli hyvin valittu aktiviteetti.

Juu, hyvin valittu aktiviteetti ryhmätreffeille. Ei tarvitse ottaa kontaktia treffikumppaneihin.

Seuraavaksi varmaan elokuviin. Saa istua hiljaa pimeässä ja koronan turvin vielä välimatkan päässä toisistaan. Go Patrik!

Vierailija
1307/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on petrannut jatkuvasti. Ensin olin, että ihan täydellisen no-no. Nyt lähinnä harmittaa, että kovin sympaattinen mies muuten, mutta tuota ähinää, läähätystä ja puhinaa ei jaksaisi arjessa. Painoa pois ja vielä skarppausta ulkonäköjuttuihin, niin tuolla itäsuomalaisella lupsakkuudella ja selvästi mukavalla luonteella naista olisi jonossa oven takana.

Vierailija
1308/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteeni on, että Niina on kaunis, valovoimainen ja lahjakas nuori nainen. Tässä maassa kaikki, jotka erottuvat positiivisesti harmaasta massasta pitää lytätä maahan.

Minun mielestä hänessä on jotain pelottavaa. Olo kuin katsoisi kauhuleffaa jossa päähenkilö rakastuu ja sitten alkaa paljastua jotain epätodellista ja päähenkilön henki on vaarassa. Tiedätte ne tyypilliset kauhuleffat. 

Vierailija
1309/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä hänessä on jotain pelottavaa. Olo kuin katsoisi kauhuleffaa jossa päähenkilö rakastuu ja sitten alkaa paljastua jotain epätodellista ja päähenkilön henki on vaarassa. Tiedätte ne tyypilliset kauhuleffat. 

Tämä kertoo enemmän sinun häiriintyneestä ajatusmaailmastasi kuin tuosta mollaamastasi ihmisestä.

Vierailija
1310/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti on kova äijä painamaan pottua maahan!

Olisit sinäkin, jos elantosi olisi siitä kiinni.

Vierailija
1311/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

missä oli sen niinan tavarat?? näytti siltä ettei sillä ollu mitään mukana.. 

Se on jo muuttanut taloon. Muille ei vaan olla kerrottu tätä vielä.

Vierailija
1312/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

missä oli sen niinan tavarat?? näytti siltä ettei sillä ollu mitään mukana.. 

Oli varmaan jo muuttanut taloon.

Oliko ne jo valmiina Marimekko-huoneessa??

Hän oli varmaan jo itse sisustanut sen Marimekko-huoneen.

Vierailija
1313/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä minkä ikäisenä kukin lapsia tekee. Itselle lapsen saaminen on ollut todella vaikeaa, joten arvostan ihan minkä ikäisiä vanhempia vaan.

Ei olekaan. Mutta ihmisen pitää ottaa huomioon, että nuorena jaksaa ihan eri tavalla kuin vanhempana.

Jos tekee lapsen melko myähäisellä oällä pitää olla valmis jaksamaan valvomista yms.

Myös teini-ikä on joskus myrskyisää nuoremmillekin vanhemmille.

Sukupolvien ero, pysyykö enää kärryillä lasten ja nuorten asioissa tai onko kenties kovin jyrkkä uusille asioille.

Itse koin tuon vaikeana kun äitini oli 44-vuotias syntyessäni.

Sisaruksilla oli jo omiakin lapsia kun synnyin. Äiti ei oikein jaksanut, hermostui jelposti enkä voinut (uskaltanut) puhua omia asioitani hänelle. Pysyimme aika etäisinä muös aikuisina.

Kadehdin jopa kavereitani joilla oli nuoremmat vanhemmat, heillä oli paljon leppoisampaa ja voivat puhua vapaasti keskenään miltei mistä vaan.

Olin välillä ihan ihmeissäni ja surullinenkin.

Emme ole samanlaisia kunnoltamme, emmekä missään asiassa. Siksi koemme kaikki eri tavoin mikä on täysin normaalia. Siksi ei kannata koskaan vertailla mitään mihinkään eikä keneenkään.

Jokainen tehköön omat päätöksensä omien arvojensa ja halujensa mukaan. Ei niissä tarvitse ottaa huomioon mitä joku muu on mieltä ja mitä sanoo.

Tuo sinun kokemuksesi ja hyvä niin. Jollakin toisella on täysin  erilainen kokemus.

Kerron oman kokemukseni vertailuksi vaikka. Olin 43v kun nuorin tyttö syntyi. Kun koulu alkoi alkoivat myös käynnit vanhempainilloissa ja menin niihin arastellen, että olenko vanhin kaikista.

Katsoin hyvin kriittisesti itseäni kuin muitakin ja tuli tulokseen, ettei minun tarvitse hävetä ollenkaan.

Näin paljon vanhemman näköisiä vanhempia kuin osasin odottaakaan. Tyttären kasvaessa tuli useita kavereita jotka kävivät meillä ja olivat yökylässä usein. Kaksi tyttäreni kavereista sanoi minulle, että sinun ei tarvi hävetä sitä, että olet vanhempi äiti kuin heidän, sillä olet paljon nuoremman näköinen ja oloinen kuin heidän äitinsä. Olin ja olen kuullut aikuisena aina, että näytän ikäistäni nuoremmalta ja minulla on oma tyylini jonka olen pitänyt ja pidän. Tytär ei ole kokenut myös minua vanhaksi, eikä sanonut kertaakaan että häpeää. Päinvastoin. Itse olen jäävi sanomaan mitään ulkonäöstäni, mutta sanon aina heille jotka sitä kehuvat, että niin nykyään on paljon kaltaisiani. En ole poikkeus.

Mottoni on: Eläkää ja antakaa toisten elää sellaista elämää kun voivat ja haluavat. Se ei ole keneltäkään pois.

Vierailija
1314/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Stiinalla muita housuja kuin harmaita pierukollareita, joista näkyy perse ja pini läpi.

Päivän naurut :DDDDDDDDDDDD

Vierailija
1315/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpan ujoudesta huolimatta voisin jopa nähdä Matin parhaiten tämän kanssa. Nuo kaksi muuta tuntuvat olevan aikamoisia Marttoja. Matti tuntuu itse olevan sosiaalinen ja menevä kaveri, joten hänelle voisi hyvinkin sopia vähän rauhallisempi nainen tasoittamaan menoa.

Kalle on kyllä ihanan rauhallinen. Tykkäsin kovasti hänen tilastaan :)

Patrik ei turhia hössöttänyt naisten tulon takia. Ei "liioitellut" esim. keitelemällä kahveja tai muutenkaan jäänyt liiaksi pyörimään naisten kanssa näiden saavuttua. Naiset saivat itse etsiä paikkansa, johon käydä taloksi. Samaten Stiinan miehet. Mielestäni ei ollut parhaiten hoidettu.

Maalla pukeutumisen on oltava käytännöllistä ja maatilan töihin soveltuvaa. Olen kuitenkin tottunut että vieraiden saapuessa päälle puetaan parempaa. Aivan kuten kaikki muut maajussit oli tehneet Stiinaa lukuun ottamatta. Ehkä hän oli ajatellut olevansa sellainen kuin normaalistikkin on eikä ala esittämään muuta.

Onko kahvin keitto liioittelua, jos saa (harvinaisia) vieraita? :D Tuo itsekseen paikkoihin tutustuminen kuuluu formaattiin, niin on tehty myös aiempina vuosina. 

Vierailija
1316/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piano-nainen taitaa olla enemmän maalaiselämän ja talon ja pihapiirin perään kuin varsinaisesti Kallen. Onhan Kalle ihan katseenkestäväkin niin miksi ei sinne maatilan emännäksi kaupunkielämään kyllästynyt lähtisi.

Mua edelleen häiritsee Kallen vaappuva kävely. Ihan kuin seitsemänkymppinen äijänrähjä. Jos on terve mies, niin en ymmärrä. Onkohan joku vamma?

Vierailija
1317/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietteitä eilisestä: tuo Matin Sirpa. Miksi käytti niin usein aurinkolaseja? Oisko joku diagnoosi? Tulee mieleen oma Asperger-diagnoosin saanut tytär. Katseli myös usein maahan, välttelee katsekontaktia. No ei hänessä mitään vikaa tartte olla, kunhan on sosiaalisesti kömpelö. Vielä tiedetään vähän hänestä.

Muut Matin ehdokkaat aika ärsyttäviä toisaalta. Mun mielestä siinä Minnassa jotain kireyttä...

Patrik oli mielestäni aika mukava eilisessä jaksossa. Ei ole sellainen ihminen että heti heittäytyy tunteisiin... tarvitsee tutustumista!

Stiina tosi järkevä ikäisekseen ja kivan näköiset miehet käymässä hänellä :).

Kalle... kaunis talo pihapiireineen. Mä taas tykkään Niinasta. Todella freessi ja sopii Kallelle.

Hyvänen aika ? !! Kun käyttää aurinkolaseja niin täytyy olla diagnoosi? Ja íhan mt?

Kerronpa että itse olen käyttänyt ja käytän paljon aurinkolaseja. Vaikka ei olisi kirkas auringonpaistekaan.

Kun muutama vuosi sitten kävin yo-sairaalan silmälääkärillä niin hän totesi, että minulla on syntymästä saakka ollut erittäin ohuet sidekalvot silmissäni. Siitä johtuu, että silmäni ovat erittäin valonarat.

Olen toiminut oikein kun olen suojannut aurinkolaseilla. Ikää on jo ja monilla on kaihia tässä iässä mutta ei ole minulla. Lääkäri sanoi, että johtuu siitä, että olet suojannut silmäsi hyvin aurinkolaseilla. Se ehkäisee myös kaihin syntymistä. Älkää ikinä osoittako ketään aurinkolasien käyttäjää. Hänellä on varmaan riittävästi syitä suojata silmiään. Laittakaa vaan aurinkolasit suojaamaan niin vältytte jopa kaihilta.

Vierailija
1318/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä minkä ikäisenä kukin lapsia tekee. Itselle lapsen saaminen on ollut todella vaikeaa, joten arvostan ihan minkä ikäisiä vanhempia vaan.

Ei olekaan. Mutta ihmisen pitää ottaa huomioon, että nuorena jaksaa ihan eri tavalla kuin vanhempana.

Jos tekee lapsen melko myähäisellä oällä pitää olla valmis jaksamaan valvomista yms.

Sukupolvien ero, pysyykö enää kärryillä lasten ja nuorten asioissa tai onko kenties kovin jyrkkä uusille asioille.

Sisaruksilla oli jo omiakin lapsia kun synnyin. Äiti ei oikein jaksanut, hermostui jelposti enkä voinut (uskaltanut) puhua omia asioitani hänelle. Pysyimme aika etäisinä muös aikuisina.

Kadehdin jopa kavereitani joilla oli nuoremmat vanhemmat, heillä oli paljon leppoisampaa ja voivat puhua vapaasti keskenään miltei mistä vaan.

Emme ole samanlaisia kunnoltamme, emmekä missään asiassa. Siksi koemme kaikki eri tavoin mikä on täysin normaalia. Siksi ei kannata koskaan vertailla mitään mihinkään eikä keneenkään.

Jokainen tehköön omat päätöksensä omien arvojensa ja halujensa mukaan. Ei niissä tarvitse ottaa huomioon mitä joku muu on mieltä ja mitä sanoo.

Tuo sinun kokemuksesi ja hyvä niin. Jollakin toisella on täysin  erilainen kokemus.

Kerron oman kokemukseni vertailuksi vaikka. Olin 43v kun nuorin tyttö syntyi. Kun koulu alkoi alkoivat myös käynnit vanhempainilloissa ja menin niihin arastellen, että olenko vanhin kaikista.

Katsoin hyvin kriittisesti itseäni kuin muitakin ja tuli tulokseen, ettei minun tarvitse hävetä ollenkaan.

Näin paljon vanhemman näköisiä vanhempia kuin osasin odottaakaan. Tyttären kasvaessa tuli useita kavereita jotka kävivät meillä ja olivat yökylässä usein. Kaksi tyttäreni kavereista sanoi minulle, että sinun ei tarvi hävetä sitä, että olet vanhempi äiti kuin heidän, sillä olet paljon nuoremman näköinen ja oloinen kuin heidän äitinsä. Olin ja olen kuullut aikuisena aina, että näytän ikäistäni nuoremmalta ja minulla on oma tyylini jonka olen pitänyt ja pidän. Tytär ei ole kokenut myös minua vanhaksi, eikä sanonut kertaakaan että häpeää. Päinvastoin. Itse olen jäävi sanomaan mitään ulkonäöstäni, mutta sanon aina heille jotka sitä kehuvat, että niin nykyään on paljon kaltaisiani. En ole poikkeus.

Mottoni on: Eläkää ja antakaa toisten elää sellaista elämää kun voivat ja haluavat. Se ei ole keneltäkään pois.

Kokemusperäinen ja hyvä. Miksi tuollaista pitää alapeukuttaa? Kysyn vaan ja olen eri.

Ilmeisesti pitäs kertoa kauhukertomuksia kun sain vanhana lapsen ja se oli vammainen ja siitä alkoi kaikki mennä huonosti jne...?

Vierailija
1319/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietteitä eilisestä: tuo Matin Sirpa. Miksi käytti niin usein aurinkolaseja? Oisko joku diagnoosi? Tulee mieleen oma Asperger-diagnoosin saanut tytär. Katseli myös usein maahan, välttelee katsekontaktia. No ei hänessä mitään vikaa tartte olla, kunhan on sosiaalisesti kömpelö. Vielä tiedetään vähän hänestä.

Muut Matin ehdokkaat aika ärsyttäviä toisaalta. Mun mielestä siinä Minnassa jotain kireyttä...

Patrik oli mielestäni aika mukava eilisessä jaksossa. Ei ole sellainen ihminen että heti heittäytyy tunteisiin... tarvitsee tutustumista!

Stiina tosi järkevä ikäisekseen ja kivan näköiset miehet käymässä hänellä :).

Kalle... kaunis talo pihapiireineen. Mä taas tykkään Niinasta. Todella freessi ja sopii Kallelle.

Ei kyllä mitenkään freessi, kireän ja ei-rennon oloinen. Onko kulmatkin värjätty mustaksi, tekee vihaisen ja hyökkäävän vaikutelman.

Vierailija
1320/4403 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusperäinen ja hyvä. Miksi tuollaista pitää alapeukuttaa? Kysyn vaan ja olen eri.

Ilmeisesti pitäs kertoa kauhukertomuksia kun sain vanhana lapsen ja se oli vammainen ja siitä alkoi kaikki mennä huonosti jne...?

En todellakaan usko, että lasta kiusataan siksi, että hänellä on "vanha" eli tyyliin nelikymppinen äiti. Suurin osa lapsista saadaan nykyään yli kolmekymppisenä, ei siinä nelikymppinen sen kummemmin erotu. Korkeintaan jotkut todella lapselliset teinivanhemmat kiusaavat, ja osoittavat lapsilleen huonoa esimerkkiä.

Ketju on lukittu.