Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
4101/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh??? Ettäkö jos olet saman ihmisen kans naimisissa vuosikymmeniä, niin automaattisesti tapahtuu silloin pahoja asioita seinien sisällä... oletko sairas?[/quote

Olen terve, ei edes koronaa. Olen realisti ja elämää nähnyt. En yleistä että jokainen pitkä liitto, mutta usea.

Vierailija
4102/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti 50v sopisi korkeintaan Stiinan (tai naisen kuin naisen) 23v isäksi, ei mitenkään romanttisen rakkauden kohteeksi. Yksi kokonainen sukupolvi jäisi välistä ja riskit olisivat suuremmat kuin hyöty, osuma tai kestävyys.

Käytännön osoitus siitä, että jollei parikymppisenä löydä suht samanikäistä ja -henkistä, niin käy pian "matit."

Aika harva on loppuelämänsä yhdessä jonkun parikymppisenä löytyneen kanssa.

Suuressa ystäväpiirissäni on vain yksi eropari.

Olemme kaikki tavanneet kumppanimme +/- 20 v ja olleet yhdessä +/- 50 v.

Otantani ei ole pieni.

Onpa onnellista.😏

Taatusti pettävät, että jaksavat saman kanssa kotileikkejä. Tai uskonto estää erot, joten taistellaan ja tapellaan. Seinien sisällä tapahtuu pahoja asioita.

Täh??? Ettäkö jos olet saman ihmisen kans naimisissa vuosikymmeniä, niin automaattisesti tapahtuu silloin pahoja asioita seinien sisällä... oletko sairas?

Sanoinko näin??No en todellakaan.Valitettavasti minun tuntemilla pareilla on näin.Toki jossain esim tv ssä nähny pareja jotka olleet aina yhdessä ja onnellisia ja sen IHANA ASIA.En vain itse sellaisia tunne.Jospa lukisit tarkemmin.Ennen ku väännät asioita noin lyhyt näköisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4103/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laajassa tuttavapiirissä on vain yksi eronnut pari niin ympäristön paine eroamiseen on aika vahva. Tai siis paine eroamattomuuteen.

Tuskin asia on kiinni parien onnellisuuden tasosta vaan uskalluksesta, elintason säilyttämisestä ja tarpeesta säilyttää kulissit. Ja muusta sellaisesta.

Eri, mutta toinen realisti ja elämää nähnyt.

Vierailija
4104/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh??? Ettäkö jos olet saman ihmisen kans naimisissa vuosikymmeniä, niin automaattisesti tapahtuu silloin pahoja asioita seinien sisällä... oletko sairas?[/quote

Olen terve, ei edes koronaa. Olen realisti ja elämää nähnyt. En yleistä että jokainen pitkä liitto, mutta usea.

Vedä happea.Tuskimpa täällä kukaan ajattelee,ettei pitkä liitto voi olla onnellinen.Harvassa ovat minunkin mailmaani sellaiset parit,mutta kiva että heitä on.Jonka edellinenkin kirjoittakin totesi

Vierailija
4105/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks ensvuoden maajussihaku jo käynnisä?

Vierailija
4106/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti 50v sopisi korkeintaan Stiinan (tai naisen kuin naisen) 23v isäksi, ei mitenkään romanttisen rakkauden kohteeksi. Yksi kokonainen sukupolvi jäisi välistä ja riskit olisivat suuremmat kuin hyöty, osuma tai kestävyys.

Käytännön osoitus siitä, että jollei parikymppisenä löydä suht samanikäistä ja -henkistä, niin käy pian "matit."

Otantani ei ole pieni.

Onpa onnellista.😏

Taatusti pettävät, että jaksavat saman kanssa kotileikkejä. Tai uskonto estää erot, joten taistellaan ja tapellaan. Seinien sisällä tapahtuu pahoja asioita.

Täh??? Ettäkö jos olet saman ihmisen kans naimisissa vuosikymmeniä, niin automaattisesti tapahtuu silloin pahoja asioita seinien sisällä... oletko sairas?

Sanoinko näin??No en todellakaan.Valitettavasti minun tuntemilla pareilla on näin.Toki jossain esim tv ssä nähny pareja jotka olleet aina yhdessä ja onnellisia ja sen IHANA ASIA.En vain itse sellaisia tunne.Jospa lukisit tarkemmin.Ennen ku väännät asioita noin lyhyt näköisesti

Oletpa kiihtynyt. Muista välilyönnit ja tarkista yhdyssanat. Kukaan täällä mitään väännä lyhyt- eikä pitkänäköisesti. Rauhoitu...vai osuiko arkaan paikkaan.

Vierailija
4107/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrik - olikohan alun perinkään kypsä rakentamaan aitoa parisuhdetta.. ilmeisesti leikkimässä vaan. Taisi olla vaan äitinsä mainostemppu laittaa Patrik ohjelmaan.

Stiina - onnistui taitavasti sössimään koko jutun. Artun lapsi paljastui treffejä edeltävänä iltana ilmeisesti. Jotenkin hänestäkin jäi kuva, että ei ehkä ollut vielä tarpeeksi valmis parisuhteeseen. Ehdokkaisiin tutustuminen meni yhtä sekaisin kuin Stiinan hiukset varsinkin kun ympärillä pyöri kuvausporukka tekemässä tv-ohjelmaa.

Matti - Vaikutti mukavalta mieheltä. Luulisin että löytää varmasti sopivan kumppanin.

Kalle - Sai lottovoiton kuten itse asian ilmaisi.

Vierailija
4108/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina jäikin farmiviikon päätteeksi Kallen luo vielä muutamaksi päiväksi. Yhteinen viikonloppu oli Niinan mukaan ihana ja rauhallinen, mutta yksi merkittävä asia oli unohtua, kun Niina oli suuntaamassa takaisin kotiinsa Kempeleeseen.

– Muistettiin siinä sitten juuri ennen lähtöä vaihtaa puhelinnumerot, kun oli tottunut vaan siihen, että tuotannon kautta tuli kutsut farmiviikolle ja näin. Niin vaihdettiin sitten ne numerot siinä, koska tuotannosta ei kukaan enää soittelekaan, että pääsisikö paikalle, Niina nauraa.

Vierailija
4109/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi epäselväksi, kumpi olikaan Ellin lapsen isä?

4110/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyl niin jäinen se stiina ja varsinki vikan jakson halaukset oli cringee katottavaa😂😂

Vierailija
4111/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niina jäikin farmiviikon päätteeksi Kallen luo vielä muutamaksi päiväksi. Yhteinen viikonloppu oli Niinan mukaan ihana ja rauhallinen, mutta yksi merkittävä asia oli unohtua, kun Niina oli suuntaamassa takaisin kotiinsa Kempeleeseen.

– Muistettiin siinä sitten juuri ennen lähtöä vaihtaa puhelinnumerot, kun oli tottunut vaan siihen, että tuotannon kautta tuli kutsut farmiviikolle ja näin. Niin vaihdettiin sitten ne numerot siinä, koska tuotannosta ei kukaan enää soittelekaan, että pääsisikö paikalle, Niina nauraa.

Ja mistäs mediasta tuo oli sitten lainattu?

Vierailija
4112/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi epäselväksi, kumpi olikaan Ellin lapsen isä?

Tietysti Paavo. Kuuli lapsestaan vasta kun lapsi oli vuoden vanha. Tulihan heille useita lapsia.

Vierailija
4113/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otantani ei ole pieni.

Onpa onnellista.😏

Oletpa kiihtynyt. Muista välilyönnit ja tarkista yhdyssanat. Kukaan täällä mitään väännä lyhyt- eikä pitkänäköisesti. Rauhoitu...vai osuiko arkaan paikkaan.

Kyllä tässä kiihtyneeltä vaikuttaa joku ihan muu.Kiva kirjoittaa väärin.Joku pilkunnu..viilaaja siel valittaa jostain kirjoitus virheistä.Ketä kiinnostaa:)Kerro nyt sekin mikä mulla arkaan paikkaan osui??Tai anna olla.Sovitaan HEI ET OSUI:)Perheetön omasta halustaan.Ihan uskomatonta joidenkin käytös täällä.Ilmeisesti puretaan täällä omaa pahaa oloa. Ainakin tuntuu siltä mitä enemmän tätä lukenut

Vierailija
4114/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mersu-Patrickilla verottajan mukaan tosi pienet tulot - niillä ei mersuja ostella. Ja "kun MUN pihalla kasvaa tää hopeapaju..." (näytti kyllä Terijoensalavalta). Mammanpoika...

Niin, verotiedot ovat viime vuodelta, kun Patrik oli osan vuotta armeijassa.

Vierailija
4115/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40785 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä edes naiset sanoivat että Matti olisi YHDEN illan katsonut futista? Sitähän tuli melkein jokaisena iltana silloin kesäkuussa...? Yhtä mieltä kuulostivat olleen siitä. On se mielestäni varsin ikävää kun töllö kiinnostaa enemmän kuin vieraat...

Matti sanoi itse että juu tuli se suomen peli. Eli siis katsoi suomen pelin joka kesti n.3 tuntia. Voi kamala kun ei saanut rempseät rouvat jauhaa p*skaa tuota kolmea tuntia, pelkästään vaivaiset 21 tuntia sinä päivänä.

Matin naiset sanoivat itse, että mieheen ei saanut mitään kontaktia, kun peli pyöri. Tuijotti maanisesti ruutua, ei kuunnellut sanaakaan eikä vastannut edes suoriin kysymyksiin. Pommi olisi voinut räjähtää vieressä, mutta ilmekään ei olisi värähtänyt.

Ymmärrän hyvin, että kutsuvieraita hieman ihmetyttää tuollainen käytös. Ongelma ei ollut pelin katsominen, johon muuten koko porukka osallistui, vaan Matin käytös.

Vierailija
4116/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistäs mediasta tuo oli sitten lainattu?

Onkohan tää maikkarin sivuilta, olin lukevinani tän artikkelin tänään jos en ihan väärin muista. T. Eri

Vierailija
4117/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä40785 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä edes naiset sanoivat että Matti olisi YHDEN illan katsonut futista? Sitähän tuli melkein jokaisena iltana silloin kesäkuussa...? Yhtä mieltä kuulostivat olleen siitä. On se mielestäni varsin ikävää kun töllö kiinnostaa enemmän kuin vieraat...

Matti sanoi itse että juu tuli se suomen peli. Eli siis katsoi suomen pelin joka kesti n.3 tuntia. Voi kamala kun ei saanut rempseät rouvat jauhaa p*skaa tuota kolmea tuntia, pelkästään vaivaiset 21 tuntia sinä päivänä.

Matin naiset sanoivat itse, että mieheen ei saanut mitään kontaktia, kun peli pyöri. Tuijotti maanisesti ruutua, ei kuunnellut sanaakaan eikä vastannut edes suoriin kysymyksiin. Pommi olisi voinut räjähtää vieressä, mutta ilmekään ei olisi värähtänyt.

Ymmärrän hyvin, että kutsuvieraita hieman ihmetyttää tuollainen käytös. Ongelma ei ollut pelin katsominen, johon muuten koko porukka osallistui, vaan Matin käytös.

1 viikko on kuitenkin lyhyt aika. Potkupalloa ehtii katsoa myöhemminkin. Matti on ollut pidempään yksin ja tottunut tekemään asiat sen mukaan.

Vierailija
4118/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallo muistuttaa muodoltaan perunaa, ehkä siksi kiinnostus. mutta nainen, joka sanoo jalkapalloa potkupalloksi joutaisikin mennä. Kaikki sympatiat Matille, hieno nainen on hiljaa peli-iltoina.

Vierailija
4119/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potki, potka, potki, potka, potki, potka.......................................................................

Vierailija
4120/4403 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitaki pimiöitä ku vappu. 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan