Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
3981/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti joutui Vapun kynnysmatoksi. Ei kovin korkeat pisteet ammatillisesti.

Vierailija
3982/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu puhui täyttä asiaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3983/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vappu puhui täyttä asiaa!!!

Ehkä, mutta onnistui sillä pilaamaan mukavan jälleennäkemisen. Eli epäonnistui siinä ainoassa hommassa, joka hänellä tuossa ohjelmassa on. Tämä kun ei ole mikään Vappu show.

Vierailija
3984/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matilla oli valtakunnallinen haku, eikä tulos kelvannu. Miten aattelee, et tantsuista Lemiltä joku pelmahtais lapsentekoon? Taikkuihin on Matin mentävä.

Eipä kelvannut Patrikille tai Stinallekaan. Heitä ei kuitenkaan lytätä.

Erityisesti Stiinalle ei kelvannut. Oli hänestä kiinnostuneita ehdokkaita. Patrik on nuori poika, joka oli vaan ilmoitettu ohjelmaan. Ei hän oikeasti ketään ollut etsimässä, kokemusta vain.

Patrik ei ole kuin 3 vuotta Stinaa nuorempi. Ei mikään pikkupoika hänkään enää. Taisi olla mukana vain kuuluisan äitinsä takia. Tytöistä ei näyttänyt kiinnostuvan lainkaan. 

Patrik täytti syyskuun lopussa 21 vuotta. Hän on keskittynyt työhönsä ja ammunnan harjoitteluun ja kilpailemiseen. Myönsi itse, että ei ole pitkäaikaisia seurustelusuhteita. Antaa pojan edetä omassa tahdissaan. Kuten hän sanoi, nyt ei ollut rakastumista pelissä, vaan ihastumista. 

Patrik oli oikein fiksu tässä Naantali-jaksossa. Puhui kauniisti eikä lytännyt ketään.

Ei näyttänyt olevan edes ihastumista. Nipin napin uskalsi katsoa tyttöjä silmiin. Ei ollenkaan valmis tähän ohjelmaan saati parisuhteeseen. Taisi äiti ilmoittaa mukaan, että sai mainosta ammuntapaikalleen. 

Se on tässäkin  ketjussa ja monessa lehtijutussa jo sanottu sata kertaa, että Patrikin ilmoittivat ohjelmaan hänen pikkusiskonsa ja setänsä.

Vierailija
3985/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu yritti herätellä Mattia tajuamaan, että hänen on muutettava asennoitumistaan, jos vielä haluaa vakituisen parisuhteen ja ehkä sitä jälkikasvuakin. Vappu tunsi ehkä sääliä Mattia kohtaan ja halusi vilpittömästi auttaa, sellainen tunne minulle jäi.

Vierailija
3986/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeet ne Stiinan housut kun se oli vetänyt ne niin ylös siinä parkkipaikalla seisoskellessaan.

Vierailija
3987/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matilla oli valtakunnallinen haku, eikä tulos kelvannu. Miten aattelee, et tantsuista Lemiltä joku pelmahtais lapsentekoon? Taikkuihin on Matin mentävä.

Eipä kelvannut Patrikille tai Stinallekaan. Heitä ei kuitenkaan lytätä.

Erityisesti Stiinalle ei kelvannut. Oli hänestä kiinnostuneita ehdokkaita. Patrik on nuori poika, joka oli vaan ilmoitettu ohjelmaan. Ei hän oikeasti ketään ollut etsimässä, kokemusta vain.

Patrik ei ole kuin 3 vuotta Stinaa nuorempi. Ei mikään pikkupoika hänkään enää. Taisi olla mukana vain kuuluisan äitinsä takia. Tytöistä ei näyttänyt kiinnostuvan lainkaan. 

Patrik täytti syyskuun lopussa 21 vuotta. Hän on keskittynyt työhönsä ja ammunnan harjoitteluun ja kilpailemiseen. Myönsi itse, että ei ole pitkäaikaisia seurustelusuhteita. Antaa pojan edetä omassa tahdissaan. Kuten hän sanoi, nyt ei ollut rakastumista pelissä, vaan ihastumista. 

Patrik oli oikein fiksu tässä Naantali-jaksossa. Puhui kauniisti eikä lytännyt ketään.

Ei näyttänyt olevan edes ihastumista. Nipin napin uskalsi katsoa tyttöjä silmiin. Ei ollenkaan valmis tähän ohjelmaan saati parisuhteeseen. Taisi äiti ilmoittaa mukaan, että sai mainosta ammuntapaikalleen. 

No, sellaistahan se ihastuminen nuorilla ensin onkin, että ei oikein uskalleta edes kunnolla katsoa toisiaan. Eikä se ammuntapaikka ole mikään Satu Mäkelä-Nummelan, vaan Orimattilan seudun Urheiluampujien, seuran, jota sekä Patrik että hänen äitinsä edustavat.

Vierailija
3988/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vappu yritti herätellä Mattia tajuamaan, että hänen on muutettava asennoitumistaan, jos vielä haluaa vakituisen parisuhteen ja ehkä sitä jälkikasvuakin. Vappu tunsi ehkä sääliä Mattia kohtaan ja halusi vilpittömästi auttaa, sellainen tunne minulle jäi.

Se kun ei ole vapunasia miten matti elämäänsä elää, vappu on pelkkä juontaja joten omat kaunat vois heittää helkurtiin. törkee ämmä.

Vierailija
3989/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassa liikutaan hyvin henkilökohtaisella alueella ja jokainen tulee kohdata ja arvostaa omana itsenään. Ei ole Vapun eikä kenenkään muunkaan tehtävä opettaa tai mestaroida.

Vierailija
3990/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V**** mikä hyeena tuo Pimeä!!! Rouva Ruokaboxi paljasti sen mikä on ollut tiedossa jo sillon kun tämä VALON KANTAJA juonsi bigbrotheria aikanaan ja kävi talosta ulos kösikirjoitettujen kimppuun - yhdellä sanalla: kiusaaja.

Itsensä tämä kusen sokaisema häpäisi, ei tätä Mattia.

Vierailija
3991/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmeet ne Stiinan housut kun se oli vetänyt ne niin ylös siinä parkkipaikalla seisoskellessaan.

No hyvä että oli saanut ne harmaa pieruverkkarit haaroistaan irti. Tuskin oli vielä pesussa

Vierailija
3992/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matin on suosiolla haettava nuorikkonsa Thaimaasta, jos fertiili-ikäisen naisen meinaa jostain saada.

Vierailija
3993/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko muilla mtv-palvelu? Mulla ei mikään ohjelma lähde pyörimään, eikä löydy enää niitä uusia Maajussien jaksojakaan.

Vierailija
3994/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrikin morsian ehdokkaat olivat selkeästi liian kypsiä Patrikille. Tuo kaveri ei liene valmis parisuhteeseen vielä ainakaan 10 vuoteen. 

Morsian, ehdokkaat vai morsianehdokkaat? Lapsellisia ne morsioehdokkaatkin, mutta poju vielä enemmän.

Vierailija
3995/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen sairauteen liittyvä ala-arvoinen kommentointi on sellaista, että niiden tekijät taitavat itse olla sairaita.

Vierailija
3996/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko muilla mtv-palvelu? Mulla ei mikään ohjelma lähde pyörimään, eikä löydy enää niitä uusia Maajussien jaksojakaan.

Minullakin hävisi uudet jaksot, alkuillasta vielä toimi ja katsoinkin osan.

Vierailija
3997/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä sanottiin että vikaa etsitään. Piti katsoa Norjan jusseja.

Vierailija
3998/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jussit nähty.  Stiina teki oikein mutta kaikkihan ne työjuhtaa hakee. Niina oli liiankin voitonvarma Kallestaan ..... KOSTAUTUUKO kun alkuhuuma lähtee.... anoppikin oli myyty.   Ensi vk Roy kiinnostaa ja sika Harri...eihän sekään kestänyt. Rakkaus menee aina ohi tai vaihtaa kohdetta vähintään. Myös Kallella ja Niinalla

Vierailija
3999/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kausi oli niin tylsä. Pelkkää matkailuyritysten mainoksia. Miksei tätä tehdä Ensitreffit alttarilla -tyyliin jossa ihmiset itse valikoi tekemisensä? Olisi aidompaa ja kiinnostavaa. En taida ensi kauteen aikaani käyttää.

Vierailija
4000/4403 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko kausi oli niin tylsä. Pelkkää matkailuyritysten mainoksia. Miksei tätä tehdä Ensitreffit alttarilla -tyyliin jossa ihmiset itse valikoi tekemisensä? Olisi aidompaa ja kiinnostavaa. En taida ensi kauteen aikaani käyttää.

Mitä pahaa on siinä, että mainostetaan suomalaisia lähimatkailukohteita? Luonto kiittää, kansantalous kiittää kun ihmiset matkustavat Suomessa. Totean tämän, vaikka itse yleensä lomailen ulkomailla. Ei kuitenkaan minua häiritse yhtään, vaikka maajusseissa vilahtaa reissuvinkkejä Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi