Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
2281/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloinen veronmaksaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan mikään taximersu, on AMG hinta ,ainakin 200000€.

Liekö velalla ostettu romu?

Eiköhän kyseessä ole isin (ja äitin) auto. Poika on 20v, eikä ole omien sanojensakaan mukaan jaksanut kouluja käydä. Miten sillä olis noilla meriiteillä ollut varaa ostaa omilla säästöillään mersu?

Maataloustuilla varmaan ostettu, maajussithan saa kaiken verovähennyksiin.

Juu. EU -tuilla.

Vierailija
2282/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matin kommentti siitä, että naaraat kiertelee perunatorilla, oli kyllä ihmeellinen. Olisin ottanut sen vitsinä, ellei hän olisi niin totisesti sitä kysynyt. Voiko tällainen olla tottakaan? En muista että olisin koskaan keksinyt torilla myyjää hakkailla, komeaakaan. Hänen lausahduksestaan tuli fiilis, että Matin ajettua pakunsa torille, naisia lähestyy joka ilmansuunnasta.

Jos Matti ajattelisi järjellä, Minna olisi hyvä valinta. Hänhän oli kiinnostunut perunoiden jatkojalostuksesta. Sellaista maaseudulla kaivataan, ei pelkkää raaka-aineen tuottamista. Ihana Minna!

Annukka on jo muutenkin tullut katumapäälle, eli hän ei jää Matin perään itkemään. Sirpasta ei ota selvää.

Minna tuntui nyt epäröivän treffien jälkeen ihan selvästi. Vaikutti niin kiinnostuneelta ensin mutta joku nyt häntä häiritsee Matissa.

No tulihan se jo ilmi: istuivat iltaa, Matti ja naiset. Naiset olisivat halunneet keskustella ja tutustua, Matti sanoi vain hys hys, minä katson nyt jalkapalloa. Eli yksi ilta meni naisilta (ja Matilta) ihan hukkaan, kun ukko halusi vain töllöttää telkkaria.

Siinä varmaan on tullut puheeksi myös, miten Matin kanssa eletään: hän tekee kotonaan mitä tykkää ja muijan on se otettava annettuna. Eli jalkapallon seuraaminen tulee aina ennen muijaa. Niin muuten varmaan tulee myös kalastus ja metsästys.

Vaimo olisi lähinnä hyödyke keittiöön, perunapellolle ja torille - ja sänkyyn, ehkä.

Ei ole vanhasta ukosta mihinkään sängyssäkään. Läski ja tökerö, yhtä kiihottava kuin huutiskeisari.

Huutiskeisarikin näkyy kelpaavan vaimolleen hyvin.

Tämä onkin ikuinen ihmetyksen aihe. Rouva on vuosien varrella tottunut naamaan.

Pulloposkia ei ehkä ollut nuorena miehenä, eivät ainakaan roikkuneet. Toisaalta, kaikilla ei ole esteettistä silmää ja tajua.

Harmikseni minulle on tärkeää kumppanin ulkonäkö. Mukava luonnekaan ei auta, jos naama ei miellytä.

Ei taida rouva olla itsekään mikään miestennielijä. Akin luonteessa on karismaa, Heli taas vaikuttaa aralta ja pidättyväiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on symppis. Ei jännitä TV esiintymistä ollenkaan. Luonteeltaan iloinen ja mukava. On sattunut vain kohtaamaan pettäviä naisia, joten lasten hankkiminen on viivästynyt. Kyllä tuollainen rahamies vielä nelikymppisen nappaa. Tsemppiä!

Vierailija
2284/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis...mutta pakko laittaa..

Tuolla joku kirjoitti, että pariskunta Palsanmäki kohtasi toisensa vanhoilla päivillään.

Heli on nyt 43, Aki jotain 52.

Menivät naimisiin v.2007...

Heli oli kolmikymppinen silloin😄

Vierailija
2285/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matin kommentti siitä, että naaraat kiertelee perunatorilla, oli kyllä ihmeellinen. Olisin ottanut sen vitsinä, ellei hän olisi niin totisesti sitä kysynyt. Voiko tällainen olla tottakaan? En muista että olisin koskaan keksinyt torilla myyjää hakkailla, komeaakaan. Hänen lausahduksestaan tuli fiilis, että Matin ajettua pakunsa torille, naisia lähestyy joka ilmansuunnasta.

Jos Matti ajattelisi järjellä, Minna olisi hyvä valinta. Hänhän oli kiinnostunut perunoiden jatkojalostuksesta. Sellaista maaseudulla kaivataan, ei pelkkää raaka-aineen tuottamista. Ihana Minna!

Annukka on jo muutenkin tullut katumapäälle, eli hän ei jää Matin perään itkemään. Sirpasta ei ota selvää.

Minna tuntui nyt epäröivän treffien jälkeen ihan selvästi. Vaikutti niin kiinnostuneelta ensin mutta joku nyt häntä häiritsee Matissa.

No tulihan se jo ilmi: istuivat iltaa, Matti ja naiset. Naiset olisivat halunneet keskustella ja tutustua, Matti sanoi vain hys hys, minä katson nyt jalkapalloa. Eli yksi ilta meni naisilta (ja Matilta) ihan hukkaan, kun ukko halusi vain töllöttää telkkaria.

Siinä varmaan on tullut puheeksi myös, miten Matin kanssa eletään: hän tekee kotonaan mitä tykkää ja muijan on se otettava annettuna. Eli jalkapallon seuraaminen tulee aina ennen muijaa. Niin muuten varmaan tulee myös kalastus ja metsästys.

Vaimo olisi lähinnä hyödyke keittiöön, perunapellolle ja torille - ja sänkyyn, ehkä.

Ei ole vanhasta ukosta mihinkään sängyssäkään. Läski ja tökerö, yhtä kiihottava kuin huutiskeisari.

Huutiskeisarikin näkyy kelpaavan vaimolleen hyvin.

Tämä onkin ikuinen ihmetyksen aihe. Rouva on vuosien varrella tottunut naamaan.

Pulloposkia ei ehkä ollut nuorena miehenä, eivät ainakaan roikkuneet. Toisaalta, kaikilla ei ole esteettistä silmää ja tajua.

Harmikseni minulle on tärkeää kumppanin ulkonäkö. Mukava luonnekaan ei auta, jos naama ei miellytä.

Vakka kantensa valitsee, vakankansi kantimensa.

Ette taida tietää, että huutiskeisarin Heli oli 50kg lihavampi kun alkoivat seukata. Netin kautta ensin. Heli laihdutti sen 50kg ennen kuin menivät naimisiin. Silti kiloja jäi pysyvästi. Kaikin puolin näyttää siltä, että kerrankin saatu oikea pari yhteen. Sopivat hyvin toisilleen ja voin kuvitella, että monenmoista kevyttä sananvaihtoa heidän välillään on. Siitä on saatu esimakua huutiskeisarin ohjelmasta.

Vierailija
2286/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti on symppis. Ei jännitä TV esiintymistä ollenkaan. Luonteeltaan iloinen ja mukava. On sattunut vain kohtaamaan pettäviä naisia, joten lasten hankkiminen on viivästynyt. Kyllä tuollainen rahamies vielä nelikymppisen nappaa. Tsemppiä!

Siitä samaa mieltä, että Matti on kyllä ihan symmppis, mutta tuosta lopusta en ole ihan samaa mieltä. Ei Matin ole helppoa löytää nelikymmppistä naista. Ja harva sitä lasta alkaa heti tekemään kun on tutustuttu niin se 40v on siinä ja siinä vieläkö siitä lapsen tekoon on. Jos pari vuotta ensin tutustuu, sitten lasta yritetään saada alulle, ja raskaus 9kk niin kyllä joku 43v on ensisynnyttäjänä vanha.

Raha ei oikein Mattia tässä asiassa auta ja tuskin sitä Matilla edes ihmeemmin on. Ei perunan myynnillä rikastu, mutta ehkä sillä elää.

Vierailija
2287/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla joku kirjoitti, että pariskunta Palsanmäki kohtasi toisensa vanhoilla päivillään.

Mitenkä se Heli kolmikymppisenä "vanhaan" pulloposkeen rakastuu? Niinpä...ikä ja ulkonäkö eivät sittenkään ole niitä tärkeimpiä asioita parisuhteessa!

Vierailija
2288/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä se Heli kolmikymppisenä "vanhaan" pulloposkeen rakastuu? Niinpä...ikä ja ulkonäkö eivät sittenkään ole niitä tärkeimpiä asioita parisuhteessa!

Perustakaa oma ketju huutokauppahuijareille, kiitos.

Mutta onko kukaan huomannut että Matti tuntuu heti hengästyvän kun vähänkin liikkuu vai onko vaan tapa puhua "ähkyen"? 

Vierailija
2289/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se on. Ei ole tärkeää jos luonteet osuu yhteen. Helikin kelpasi keisarille 50kg pulleampana mitä on nyt ja kelpaa edelleen vaikka on kaukana normaalipainosta.

Vierailija
2290/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lässähti Matin pisteet, kun kuvaili hyvää parisuhdetta tyyliin

'mulla oltava aikaa omiin harrastuksiin ja menoihin ja ois kiva jos naisella ois joku sama harrastus mun kanssa'

Minä minä minä minä minä. Siinä käsitys PARIsuhteesta.

Vierailija
2291/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Aki ja Heli ovat osallistuneet Maajussille morsian -formaattiin? Vai miksi heistä täällä jahkataan?

Eihän niillä ole kummallakaan maatilaakaan. 

Vierailija
2292/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'mulla oltava aikaa omiin harrastuksiin ja menoihin ja ois kiva jos naisella ois joku sama harrastus mun kanssa'

Ihan kuten Patrik, jolle parisuhteessa tärkeintä oma aika. Ja se, että toinen ymmärtää hänen tarpeet siihen omaan aikaan.

Voi luoja näitä tyyppejä.

Vierailija
2293/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On saattanut puhua, että morsiamella saa olla omia mielekkäitä menoja ja harrasteita, sekä sitten lisäksi niitä yhteisiä. Kun ei kaikki lauseet mahdu ohjelmaan.

Yleinen huomio. Hirveetä lynkkausta vuoronperään jokaista kohtaan. Sit ihmetellään, kun ei ohjelmassa oo "oikeita maajusseja". Ei tuohon ohjelmaan saa kohta ketään mukaan.

Vierailija
2294/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Aki ja Heli ovat osallistuneet Maajussille morsian -formaattiin? Vai miksi heistä täällä jahkataan?

Eihän niillä ole kummallakaan maatilaakaan. 

Näkyy käyvän niin, kun joku vetää muita kuvioon lähinnä jonkin esimerkkisyyn vuoksi. Sama on muissakin ketjuissa, ei ainoastaan tässä.

Tässä ketjussa puidaan tai otetaan mukaan myös menneiden vuosien jusseja ja morsiamia ja veikkaan, että aika moni ei edes muista mitään, että sellaisiakin on ollut. Ehkä viime vuoden Jussit mutta ei muista selkeitä muistikuvia.

Samoin on kertomuksia lapsentekoiästä ja niihin liittyvistä kokemuksista?

Joten onko mikään ihme että vedetään muutakin ja muitakin?

Vierailija
2295/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole olemassa mitään mysteeriä. Hiljaiset ovat hiljaisia, ei heillä ole sen enempää mitään aarretta sisällään kuin muillakaan ihmisillä."

Ihmiset joita en tunne kunnolla/joista en tykkää, pitävät minua hiljaisena. Sitten ihmettelevät kun juttu luistaa jonkun muun kanssa. Pitävät jopa hulvattomana nämä juttelukumppanit. Sä et tiedä mitään.

Näiden tällaisten perusteella hiljaisista tulee aika ylimielinen kuva.

Vierailija
2296/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahan se on napata kenenkään kanssa, jos oikeasti onkin väärä sukupuoli kyseessä... Mitä ei ehkä ole ittekään vielä tajunnut. Ylipäätäänkin, tuntuu että maajussipuolison hakijoina on aina aika korkea prosentti muita kuin heteroja, niitä kaapistatulemattomia. Harmillisen turhaa ajanhukkaa kaikille, ja varsinkin heille itselleen!

Vierailija
2297/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V**** mitä p***aa![/quote]

= Vaikka mitä pahaa!

Toisinkin voi ymmärtää...😮

Vierailija
2298/4403 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten korkealle nykyajan nuoret naiset arvostaa autoa? Meinaan tuota Mersua, että tekeekö se miehestä haluttavan.

Ennen vanhaan sanottiin auton olevan jatke.

Onko se nykyään lelu.

Mielenkiintoista olis saada vastaus nuorelta.

Mersusta tulee nolo taksisetäfiilis. Itsevarma mies ajaa vaikka Smartilla eikä imago kärsi yhtään.

Smart on mersu..😄

Vierailija
2299/4403 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patu ja Linda olivat eilen koneagriassa, Patu liikkui kaveriporukalla (ml. ainakin yksi serkkupoika) ja Linda yksin.

Vierailija
2300/4403 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patu ja Linda olivat eilen koneagriassa, Patu liikkui kaveriporukalla (ml. ainakin yksi serkkupoika) ja Linda yksin.

Litu ja Panda olivat eilen Tokmannissa. Litu liikkui sähköpotkulaudalla (osti ainakin Lumenen kasvotuotteita) ja Panda odotti BMW:ssä parkissa.

Ketju on lukittu.