Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Kommentit (4403)
Vierailija kirjoitti:
Stiinalle pitäisi olla sellainen riski mies, jolla on terve itsetunto ja joka vaan ottaa kainaloon eikä matele ja kysele.
Miksiköhän se valitsi tuollaisia ohuenohuita burgereita.
Vaikuttaa siltä, kuin jussit jättäisivät kiinnostavimmat viimeisille treffeille.
En ikinä arvostele ihmisiä näin, mutta pakko sanoa tämä. Tuo Katjan hiusväri ja leikkaus yhdistettynä noihin rilleihin vanhentaa häntä ihan hirveesti. Nyt näyttää ainakin kauempaa katsottuna, että Kallella on tilallaan kaksi nuorta naista ja yksi mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Katjaa, kun on niin ihastunut Kalleen. Mutta Kalle ihan lääpällään pianonaiseen.
Luulen, että ilman lasta Katja voisi olla Kallen valinta
Äläpä sano,mkun minusta taas kuulosti Kallen puheista, että se äitiys olisikin ollut kuin todiste siitä, että osaisi hänellekin jälkeläisiä tehdä.
Juttelivat hyvin aikuisesti asioista.Maaseudun mukaan toivoo lapsesta jatkajaa tilalle eli jälkikasvua pitäisi saada.
Asiallinen siihe ottaa puheeksi, miten arjen saisi järjestettyä.
Itsestäni sitten myös tuntuu, että Kalle puhumisella siitä, että oli jättää Katjan kutsumatta tilalle, mutta halusi tutustua tähän paremmin, valmistelee Katjaa hellävaraiseen pudotukseen farmijakson lopuksi.
Kallekin on huomannut, että Katja on ihastunut aika kovasti. Puheista jää nyt se - ja varmaan aito - mieli, että Katja onnistui treffeillä ja tilalla saamaan Kallen mietteliääksi, eikä putoaminen ole mitenkään hänen itsensä heikkoutta, vaan siihen on selvä käytännöllinen syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Matin morsianehdokas, joka poikkeaa täysin niistä kahdesta muusta.
Miksi hän on mukana, ei puhu vaan tiirailee lippalakkinsa keulan alta.Hän leskirouva on itse asiassa kiinnostavin persoona naisista. Mystinen, varautunut tarkkailija joka varmasti avautuu jossain vaiheessa.
Vuosikymmeniä sitten olin ystävättären kanssa etelänmatkalla ja päädyimme kahden miehen kanssa jutustelemaan samaan pöytään. Ystävätär on puhelias, minä hiljainen ja varautunut. Enimmäkseen kuuntelin ja kun teimme lähtöä muualle, kiinnostava mies sanoi minulle: Sinuun minä haluan tutustua. Ystävätär melkein suuttui siitä. Hän olisi halunnut iskeä miehen ns. Emme jatkaneet tutustumista, mutta kerroin konkreettisen esimerkin, joka ehkä valaisee millainen persoona on kiinnostaa.
Tarkoitat: sattui kiinnostamaan kyseistä miestä ja kiinnostaa joitakin.
Jeps, ja ns. pianonainen (joka kyllä ilmeikkine kasvoineen on aivan mainio tyyppi), oli niin avoimen varma valituksi tulemisestaan, että kyllä he Kallen kanssa ovat ehtineet jutella telkussa näytettyä enemmän. Ei ilmeisen fiksu ja tunneälyinen nainen tuollaiseen tuulettamiseen ryhdy ilman suhteellisen varmaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on mukana, ei puhu vaan tiirailee lippalakkinsa keulan alta.Hän leskirouva on itse asiassa kiinnostavin persoona naisista. Mystinen, varautunut tarkkailija joka varmasti avautuu jossain vaiheessa.
Vuosikymmeniä sitten olin ystävättären kanssa etelänmatkalla ja päädyimme kahden miehen kanssa jutustelemaan samaan pöytään. Ystävätär on puhelias, minä hiljainen ja varautunut. Enimmäkseen kuuntelin ja kun teimme lähtöä muualle, kiinnostava mies sanoi minulle: Sinuun minä haluan tutustua. Ystävätär melkein suuttui siitä. Hän olisi halunnut iskeä miehen ns. Emme jatkaneet tutustumista, mutta kerroin konkreettisen esimerkin, joka ehkä valaisee millainen persoona on kiinnostaa.Tarkoitat: sattui kiinnostamaan kyseistä miestä ja kiinnostaa joitakin.
Joitakin hiljaisuus ja varautuneisuus kiinnostaa, monia ei. Eikä sellaisista ihmisistä usein loppujen lopuksi mitään erityistä kiehtovaa, syvällistä mysteeriä paljastu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Stiina halua yhtään panostaan ulkonäköönsä treffeillä🤦♀️ Nätti tyttö jos vähän viitsisi laittautua.
Joo, Stiinalla siistejä, kivan näköisiä miehiä, vois itsekin satsata vähän ulkonäköönsä ja pukeutumiseensa. Ja Stiina pyöristynytkin tässä nauhotusten välissä.
No voi näitä ihmisten ongelmia. Ois fiksua jos ei puututtais ihmisten ulkonäköön! Kampaus, olemus, ja ei herranen aika, pyöristyminen?!?? Aivan normaaleja ihmisiä on tässäkin ohjelmassa. Älä mollaa.
Jos hän on omalla tilallaan työvaatteissa, niin näinhän se on. Valkoiset tiukat trikoot ei ny oikein käy .......
Aivan älytöntä puuttua vaatteisiin ja ulkonäköön. Kunnioitan heitä, jotka esiintyvät omana itsenään, eivätkä ole " vieraskoreita". Kuten vanha sanonta kuuluu talo elää tavallaan, eikä muuteta mitään vaikka vieraita tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin miksiköhän keski-ikäisten ja vanhempien naisten leggins-tunika-vaatetusta on syvästi paheksuttu ja naurettu täällä jossain ketjuissa.
On kuulemma täysin mautonta mennä vaikka tai edes ruokakauppaan niillä vermeillä, saatikka johonkin muuhun tilaisuuteen. Pitäisi lailla kieltää tms. Vaikka ei ole mitkään lyhyt t-paita-persvako leggarit vaan pitkä ja peittävä nätti tunika ja paksummat leggarit monella.
Nämä ovat mukavat päällä ja ihminen ei ehkä viihdy farkuissa.
Nyt kuulemma saa mennä millä vaatteilla vaan mihin tilaisuuteen tahansa, ei kuulu muille. Ihminen saa pukeutua miten itse tahtoo.
Toiset näemmä ovat vapaata riistaa ja toiset eivät.
Taitaa tämä ollakin iästä kiinni, eikä "väärästä" tyylistä.Sanonpa näin miehenä että me nauramme näillä naisille jotka menevät legginseissä jopa kauppaan. Kaikki näkyy, persvako ja häpykumpu ja vähän enemmänkin. Yli 40v näky on ihan järkyttävä, eikä millään tavalla seksikäs jos joku sitä luulee. Nuoremmista taas 2/3 on ylipainoisia eikä se ole kaunis näky. Nuoret hoikat tytöt taas ovat ”seksikkäitä” mutta sellaisella irvokkaalta tavalla, en halua vanhempana miehenä katsoa nuorten tyttöjen kaikkia anatomisia yksityiskohtia kaupassa, tulee ihan pervo olo. En käsitä mitä tällainen nainen oikein ajattelee. Ne sopivat kotiin mutta eivät julkisille paikoille.
Mitä oikein selität? Niiden leggiensien kanssa yleensä aina pidetään tunikaa, eli pitkää , reisien puoliväliin ylettyvää "mekkoa". Ei sieltä häpykummut näy.
Harva t-pidan kanssa legginsejä pitää. Ainakaan ei kukaan keski-ikäinen.
Ja miksi luulet, että naiset kuvittelee olevansa seksikkäitä jopa arkivaatteissaan, joissa menevät kauppaan? Minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa, mitä jotkut vieraat vanhat/vieraat ukot minusta ajattelee tai että olenko "seksikäs" kauppareissulla. Miksi pitäisi ylipäätään pukeutua seksikkäästi? Minulla on vaatteet sen takia päällä, ettei palele, ei sen takia, että olisin seksikkään näköinen.
Legginsit ja tunika on rento ja hyvä arkivaate. Nätimmät kuin pitkäthousut jotka paljastavat kaiken paljon paremmin.
Ja miksi ihminen ei saa pukeutua niin kuin haluaa? Ei ne keski-ikäiset ukotkaan mitään silmäniloja monesti ole, mutta en nyt jaksaisi naureskella niille, kuten tämä herra naureskelee naisen pukeutumiselle.
luulisi aikuisella miehellä olevan muutakin elämää, kuin kyttäillä naisten pukeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosikymmeniä sitten olin ystävättären kanssa etelänmatkalla ja päädyimme kahden miehen kanssa jutustelemaan samaan pöytään. Ystävätär on puhelias, minä hiljainen ja varautunut. Enimmäkseen kuuntelin ja kun teimme lähtöä muualle, kiinnostava mies sanoi minulle: Sinuun minä haluan tutustua. Ystävätär melkein suuttui siitä. Hän olisi halunnut iskeä miehen ns. Emme jatkaneet tutustumista, mutta kerroin konkreettisen esimerkin, joka ehkä valaisee millainen persoona on kiinnostaa.Tarkoitat: sattui kiinnostamaan kyseistä miestä ja kiinnostaa joitakin.
Joitakin hiljaisuus ja varautuneisuus kiinnostaa, monia ei. Eikä sellaisista ihmisistä usein loppujen lopuksi mitään erityistä kiehtovaa, syvällistä mysteeriä paljastu :D
Jos olet nuori ja kokematon niin ymmärtää että ajattelet noin. Elämää nähneet voivat kertoa toisin. Ja myös hiljaisista miehistä löytyy kultakimpaleita. Hiljaisissa vesissä ne suurimmat kalat....
Jestas, että tuo Stiina on nolo. Ihmeellistä kehujen lypsämistä. Puhutteko kiinnostuksen tasosta muhun siellä saunassa...Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin Vappu on alkanut ärsyttää keimailullaan joka paikassa! Liian lyhyt hame, pikkutyttömäinen :(
Ja myös nuoren Stiinan pukeutuminen treffeille.
College housut, tukka sekaisin.
Onko liian nuori koko ohjelmaan. Kuitenkin raskas ero takana nuorella iällä.
Stiinalla takana raskas ero? Missä tällainen on mainittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki maajussit vaikuttaa esittelyjaksoissa aina mielenkiintoisilta, mutta sitten nämä treffailut on ihan blaah tylsiä.
Se on varmaan tuo formaatin älytön vieminen siihen mainosmaiseen suuntaan, joka pilaa kaiken. Kun pyörisivätkin oikeassa elämässä siinä farmilla tai oikeassa harrastuksessa eikä jossain paikallisessa matkailupalveluyrityksen toimintoja mainostamassa. Tosin Matti vei Minnan koiran kanssa metsään ja "ampumaraalle" - se ei ollut päälleliimattua, vaan toimi hyvin. Savolaiset olympialaiset sen sijaan - ihan kauhea idea, kiva siellä tehdä typeriä tehtäviä kun "hauska" savolaisjarno seurasi mukana. Treffit muka.
Kartingin ajo oli myös hyvin tylsää. "Siellähän se Kiia/Jenna (en muista nimeä) ajoi rataa eteenpäin" totesi Patrik näistä ikimuistoisista treffeistä.
Ärsyttää kun nämä tositelkkariohjelmat on täynnä silkkaa mainosta. Eikö riitä että on mainostauot? Onko pakko ympätä sitä mainosta ohjelman sekaan? Eikö tämmöinen ollut jossain vaiheessa kiellettyäkin? Enää ei taideta ohjelmien alussa edes sanoa että "sisältää tuotesijoittelua".
Maaseudun Tulevaisuuden mainostaminen on tehty todella kököksi. Eilisessä jaksossa Matti vei lehden "lahjaksi" veneyrittäjille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on mukana, ei puhu vaan tiirailee lippalakkinsa keulan alta.
Vaivattomampi farmivieras matille kuin joku hölösuu? Kolme kovin erilaista ottanut, tuskin näkee ketään näistä pottutilansa emäntänä mutta vetää shown lupsakkaasti loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Stiina halua yhtään panostaan ulkonäköönsä treffeillä🤦♀️ Nätti tyttö jos vähän viitsisi laittautua.
Miten niin, Stinallahan on huippumuodikas mulletkampaus.
Huippumuodikas? Ehkä jollain amispojalla.
Vierailija kirjoitti:
Jussit ei vissiin halua et kotona sisällä juuri kuvaillaan. Stiinan keittiössä miehet oli aamiaisella, muut vissiin serveeras ulkona. Muistan kyllä, että sika-Harrin kotona pyörivät porukalla silloin alkuvuosina.
Jotenkin liikaa laitettu samaan formuun vuorosanoja myöten nyt. Joka pari tuli treffeiltä ja samat porinat sen jälkeen seuraavasta päivästä.
Tuotanto varmaan saanut idyllisempää kuvaa ulkona, johtunee siitä.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä kaikkien jussien talot on jotenkin masentavia, sellaisia mummoloita sisustukseltaan ja… vanhoja? Vanhankin talon voi rempata ja sisustaa nätiksi, mutta varsinkin Stiinan talo näyttää sisältä ja ulkoa siltä, että vuosikymmeniin ei ole tehty mitään tai ostettu mitään uutta. Ja peruna-ukon talo jotain mineriittilevyjä 😬 Kalle sentään kylppärin tuonut 2020-luvulle.
Kallen kylppäri ei sopinut yhtään siihen vanhaan ihanaan taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen aikaan kun minä kävin tanssiravintoloissa, niin iloisilla ja nauravaisilla (ja näteillä) naisilla kävi paras viuhka.
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä kaikkien jussien talot on jotenkin masentavia, sellaisia mummoloita sisustukseltaan ja… vanhoja? Vanhankin talon voi rempata ja sisustaa nätiksi, mutta varsinkin Stiinan talo näyttää sisältä ja ulkoa siltä, että vuosikymmeniin ei ole tehty mitään tai ostettu mitään uutta. Ja peruna-ukon talo jotain mineriittilevyjä 😬 Kalle sentään kylppärin tuonut 2020-luvulle.
Kallen kylppäri ei sopinut yhtään siihen vanhaan ihanaan taloon.
Juu. Modernin, valkoisen ja uuden citykivitalon kylppäri tehty vanhaan maalaistaloon.
No voi näitä ihmisten ongelmia. Ois fiksua jos ei puututtais ihmisten ulkonäköön! Kampaus, olemus, ja ei herranen aika, pyöristyminen?!?? Aivan normaaleja ihmisiä on tässäkin ohjelmassa. Älä mollaa.
Jos hän on omalla tilallaan työvaatteissa, niin näinhän se on. Valkoiset tiukat trikoot ei ny oikein käy .......