Mitä tekisit jos hallitus päättäisi nostaa bensan ja dieselin hintoja 45 senttiä litralta ensi kuusta lähtien?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Eikös bensa-asemat hinnoittele myymänsä tuotteet?
Loppuisi turha autolla ajelu. Kerran kuussa viinanhakuun vaan autolla.
Vierailija kirjoitti:
Loppuisi turha autolla ajelu. Kerran kuussa viinanhakuun vaan autolla.
Viinat kannattaa kostoksi huulipunahallitukselle tilata halvemmalla Saksasta. Siinä säästää helposti enemmän kuin kallistuneeseen bensaan menee rahaa.
Esim omalla työpaikallani nousisivat 1/3 työmatkakulut 94€ kk eli bensaan menisi kaikkinensa 320€ kk. Asumiseen minulla menee nyt 1500€ netto kk 500€. Käytännössä minulle ei jäisi enää käteen kaikkien elin kulujen jälkeen kuin työn ilo. Ja tämä tilanne on aivan normaalia arkea. Kaikki vihreiden utopioiden vuoksi. Jos yliopistot eivät kykene enää tuottamaan kuin tällaisia kansaa kurjistumista avia utopioita. Olen valmis viemään niiltä itsehallinnon ja laittamaan ne tiukkaan poliittiseen ohjaukseen.
En mitään, makaan sohvalla, en yritä mitään ja odotan vain, että minulle, yhteiskunnan tukipilarille, alkaa tämä maailman paras hallitus ikinä maksamaan vielä pyytämättäni lisää rahaa, että voin ajaa autolla lähikauppaan.
Pitäisi ihan tosissaan miettiä kannattaako töissä enää käydä, työmatka 90km suuntaansa..
Ostan sitten kalliimpaa bensaa. N. 50 e enemmän kuukaudessa, whituttaahan se. En oo vassariin vivahtavaa koskaan äänestänyt, enkä aio äänestääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkuisin esimieheni kaikkien kuullen niin että saisin kenkää. Myisin autoni ja jäisin kotiin nostamaan tukia.
Saisit myös karenssin
Mitä sitten? Ne rahat saisi kuitenkin nostaa sossusta kuten vihreät pummitkin tekevät.
Kai kuitenkin enemmän, kun kaikki toimitetaan pyörillä = hinnat nousevat kaikkialla