Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos hallitus päättäisi nostaa bensan ja dieselin hintoja 45 senttiä litralta ensi kuusta lähtien?

Vierailija
08.03.2021 |

Mikä olisi reaktiosi?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kallista kirjoitti:

Nostaisi vuosittaisia kulujani vähän yli 200€ ja loppu kuittaantuisi kilometrikorvauksen nostolla, koska ne on työajoja. Ei ihan vielä loppuisi leipä suusta eikä sirkushuvitkaan.

Kai kuitenkin enemmän, kun kaikki toimitetaan pyörillä = hinnat nousevat kaikkialla

Vierailija
62/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös bensa-asemat hinnoittele myymänsä tuotteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuisi turha autolla ajelu. Kerran kuussa viinanhakuun vaan autolla.

Vierailija
64/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuisi turha autolla ajelu. Kerran kuussa viinanhakuun vaan autolla.

Viinat kannattaa kostoksi huulipunahallitukselle tilata halvemmalla Saksasta. Siinä säästää helposti enemmän kuin kallistuneeseen bensaan menee rahaa.

Vierailija
65/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim omalla työpaikallani nousisivat 1/3 työmatkakulut 94€ kk eli bensaan menisi kaikkinensa 320€ kk. Asumiseen minulla menee nyt 1500€ netto kk 500€. Käytännössä minulle ei jäisi enää käteen kaikkien elin kulujen jälkeen kuin työn ilo. Ja tämä tilanne on aivan normaalia arkea. Kaikki vihreiden utopioiden vuoksi. Jos yliopistot eivät kykene enää tuottamaan kuin tällaisia kansaa kurjistumista avia utopioita. Olen valmis viemään niiltä itsehallinnon ja laittamaan ne tiukkaan poliittiseen ohjaukseen.

Vierailija
66/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, makaan sohvalla, en yritä mitään ja odotan vain, että minulle, yhteiskunnan tukipilarille, alkaa tämä maailman paras hallitus ikinä maksamaan vielä pyytämättäni lisää rahaa, että voin ajaa autolla lähikauppaan.

Vierailija
67/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ihan tosissaan miettiä kannattaako töissä enää käydä, työmatka 90km suuntaansa..

Vierailija
68/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sitten kalliimpaa bensaa. N. 50 e enemmän kuukaudessa, whituttaahan se. En oo vassariin vivahtavaa koskaan äänestänyt, enkä aio äänestääkään. 

Vierailija
69/69 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkuisin esimieheni kaikkien kuullen niin että saisin kenkää. Myisin autoni ja jäisin kotiin nostamaan tukia.

Saisit myös karenssin

Mitä sitten? Ne rahat saisi kuitenkin nostaa sossusta kuten vihreät pummitkin tekevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi