Ovatko miehenne muistaneet naistenpäivän jotenkin?
Kommentit (25)
Miten muistatte miehiänne kaikkina muina 364 miestenpäivinä?
Toi kahvitauolla minulle karkkia. Se kai lasketaan?
Vierailija kirjoitti:
Lahjoittaa joka vuosi rahaa jollekin naisten/tyttöjen oikeuksia tukevalle järjestölle. Mies on skotti, isokokoinen ja melkeen pelottavan näköinen, sisäisesti tosi vahva feministi, vähemmistöjen ja eläinten oikeuksien tukija <3
Ihana ❤️
Mieheni toi ruusuja. Itse tein päivästä juhlavamman laittamalla miehelle ja pojille paistia päivälliseksi ja tekemällä lakkajuustokakkua.
Ei millään tavalla, koskaan.
En kauheasti ilahtunut joskaan en surullinenkaan ollut.
Ei olla vielä nähty toisiamme (heräsin vasta, kun oli jo lähtenyt töihin). Ehkä tuo kotimatkalla jotain tykkäämääni herkkua tai sanoo illalla "ainiin, oliko se naistenpäivä tänään, hyvää naistenpäivää". Ei sen niin väliä.
Onnitteli aamulla. Lounaaksi kokkasi bravuuriaan eli perunamuusia ja makkarakastiketta. Hyvää oli.
Samalla kaavalla kuin miesten päivää. Onnittelut toivotukset.
Tuskin edes tietää, että on naistenpäivä eli ei muistanut mitenkään, mutta ei se näin 20 vuoden jälkeen yllätäkään.
Onnitteli ja toi kahvia sänkyyn, kun heräsi ennen minua.
Minulle sanoi myös vieras mies hyvää naistenpäivää. Oli hienoa, kun oma mies muisti, mutta on vähän hassua tai yliyrittämistä, jos ventovieraat alkavat onnitella naistenpäivänä. Tietenkin tosi kiva ele, ei siinä mitään.
Toivotin vaimolleni aamulla hyvää naistenpäivää.
Illalla vien naisystäväni syömään ja olen varannut illaksi hotellin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle sanoi myös vieras mies hyvää naistenpäivää. Oli hienoa, kun oma mies muisti, mutta on vähän hassua tai yliyrittämistä, jos ventovieraat alkavat onnitella naistenpäivänä. Tietenkin tosi kiva ele, ei siinä mitään.
Höh, mun mielestä siinä ei ole hassua, jos juhlapäivänä onnitellaan tai toivotetaan hyvää juhlapäivää vieraillekin. Olenpa itsekin tainnut toivottaa hyvää vappua tai joulua tuntemattomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, mun mielestä siinä ei ole hassua, jos juhlapäivänä onnitellaan tai toivotetaan hyvää juhlapäivää vieraillekin. Olenpa itsekin tainnut toivottaa hyvää vappua tai joulua tuntemattomalle.
No onhan se ihan nätisti tehty, mutta jotenkin tulee sellainen olo, että miehet kulkevat naistenpäivänä yhtäkkiä häntä koipien välissä ja nöyristelevät ja kehuskelevat naisia. Kuin he vähän pelkäisivät sitä naistenpäivää. Siis että se on isompi juttu miehille kuin naisille, se naistenpäivä. - se, jolle vastasit.
Osti kauniit kukat, herkkuja ja toivotti hyvää naisten päivää heti aamulla. :) Ilahduin etenkin niistä kukista. Jotenkin oon kaivannut kukkia, vaikka en ole ikinä ollut mikään kukkaihminen. Mutta viime aikoina on vaan monta kertaa ollut mielessä, että pitäisikö ostaa kukkia kotiin, mutta sitten se on tuntunut kaupassa turhalta. Olis vaan pitänyt!
Kukaan ei muistanut, ei mies eikä teinipoika. En kyllä aio huomauttaakaan. Olkoot muistamatta.
Ei muistanut mitenkään. No, saapahan itse tehdä kohta ruokansa. En minäkään sitten muista hänen asioitaan.
Mynaa saan kuulemma illalla ja kieltä :D
Mies toi aamiaisen ja kahvin sänkyyn. Ikinä aiemmin ei ole kukaan noteerannut mitenkään. Tai no yksi ex laittoi kerran tekstiviestin "hyvää päivää nainen".
En kyllä odottanut mitään, turha päivä. Miksi pitäisi muuten onnitella?
Lahjoittaa joka vuosi rahaa jollekin naisten/tyttöjen oikeuksia tukevalle järjestölle. Mies on skotti, isokokoinen ja melkeen pelottavan näköinen, sisäisesti tosi vahva feministi, vähemmistöjen ja eläinten oikeuksien tukija <3