Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko miehenne muistaneet naistenpäivän jotenkin?

Vierailija
08.03.2021 |

Ilahduitteko?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittaa joka vuosi rahaa jollekin naisten/tyttöjen oikeuksia tukevalle järjestölle. Mies on skotti, isokokoinen ja melkeen pelottavan näköinen, sisäisesti tosi vahva feministi, vähemmistöjen ja eläinten oikeuksien tukija <3

Vierailija
2/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muistatte miehiänne kaikkina muina 364 miestenpäivinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kahvitauolla minulle karkkia. Se kai lasketaan?

Vierailija
4/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoittaa joka vuosi rahaa jollekin naisten/tyttöjen oikeuksia tukevalle järjestölle. Mies on skotti, isokokoinen ja melkeen pelottavan näköinen, sisäisesti tosi vahva feministi, vähemmistöjen ja eläinten oikeuksien tukija <3

Ihana ❤️

Vierailija
5/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni toi ruusuja. Itse tein päivästä juhlavamman laittamalla miehelle ja pojille paistia päivälliseksi ja tekemällä lakkajuustokakkua. 

Vierailija
6/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään tavalla, koskaan.

En kauheasti ilahtunut joskaan en surullinenkaan ollut.

Vierailija
7/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla vielä nähty toisiamme (heräsin vasta, kun oli jo lähtenyt töihin). Ehkä tuo kotimatkalla jotain tykkäämääni herkkua tai sanoo illalla "ainiin, oliko se naistenpäivä tänään, hyvää naistenpäivää". Ei sen niin väliä.

Vierailija
8/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitteli aamulla. Lounaaksi kokkasi bravuuriaan eli perunamuusia ja makkarakastiketta. Hyvää oli.

Vierailija
9/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kaavalla kuin miesten päivää. Onnittelut toivotukset.

Vierailija
10/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin edes tietää, että on naistenpäivä eli ei muistanut mitenkään, mutta ei se näin 20 vuoden jälkeen yllätäkään.

Vierailija
11/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitteli ja toi kahvia sänkyyn, kun heräsi ennen minua. 

Vierailija
12/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoi myös vieras mies hyvää naistenpäivää. Oli hienoa, kun oma mies muisti, mutta on vähän hassua tai yliyrittämistä, jos ventovieraat alkavat onnitella naistenpäivänä. Tietenkin tosi kiva ele, ei siinä mitään.

Vierailija
13/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotin vaimolleni aamulla hyvää naistenpäivää.

Illalla vien naisystäväni syömään ja olen varannut illaksi hotellin.

Vierailija
14/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanoi myös vieras mies hyvää naistenpäivää. Oli hienoa, kun oma mies muisti, mutta on vähän hassua tai yliyrittämistä, jos ventovieraat alkavat onnitella naistenpäivänä. Tietenkin tosi kiva ele, ei siinä mitään.

Höh, mun mielestä siinä ei ole hassua, jos juhlapäivänä onnitellaan tai toivotetaan hyvää juhlapäivää vieraillekin. Olenpa itsekin tainnut toivottaa hyvää vappua tai joulua tuntemattomalle.

Vierailija
15/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh, mun mielestä siinä ei ole hassua, jos juhlapäivänä onnitellaan tai toivotetaan hyvää juhlapäivää vieraillekin. Olenpa itsekin tainnut toivottaa hyvää vappua tai joulua tuntemattomalle.

No onhan se ihan nätisti tehty, mutta jotenkin tulee sellainen olo, että miehet kulkevat naistenpäivänä yhtäkkiä häntä koipien välissä ja nöyristelevät ja kehuskelevat naisia. Kuin he vähän pelkäisivät sitä naistenpäivää. Siis että se on isompi juttu miehille kuin naisille, se naistenpäivä. - se, jolle vastasit.

Vierailija
16/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti kauniit kukat, herkkuja ja toivotti hyvää naisten päivää heti aamulla. :) Ilahduin etenkin niistä kukista. Jotenkin oon kaivannut kukkia, vaikka en ole ikinä ollut mikään kukkaihminen. Mutta viime aikoina on vaan monta kertaa ollut mielessä, että pitäisikö ostaa kukkia kotiin, mutta sitten se on tuntunut kaupassa turhalta. Olis vaan pitänyt!

Vierailija
17/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei muistanut, ei mies eikä teinipoika. En kyllä aio huomauttaakaan. Olkoot muistamatta.

Vierailija
18/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muistanut mitenkään. No, saapahan itse tehdä kohta ruokansa. En minäkään sitten muista hänen asioitaan.

Vierailija
19/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mynaa saan kuulemma illalla ja kieltä :D

Vierailija
20/25 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi aamiaisen ja kahvin sänkyyn. Ikinä aiemmin ei ole kukaan noteerannut mitenkään. Tai no yksi ex laittoi kerran tekstiviestin "hyvää päivää nainen".

En kyllä odottanut mitään, turha päivä. Miksi pitäisi muuten onnitella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi