Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni teistä saa yhdynnässä orgasmin? Tai jollain muulla lailla tuotettuna, miten?

Vierailija
08.03.2021 |

Itse en ja en meinaa millään kehdata ottaa välineitä mukaan miehen kanssa. En saa muuten kuin vibraattorilla yksin. Mikä on kun en kehtaa vaikka oltu 20 vuotta yhdessä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa yhdynnässä tai mitenkään muutenkaan, paitsi yksin. Ei onnistu kumppanin kanssa, joten asia on mun pään sisällä. Mutta mutta.... en oo jotenkin jaksanut tai viitsinyt yrittää muuttaa asiaa, kun seksi on kuitenkin tosi hyvää ja yksin saan orgasmeja.

Täysin sama täällä.

Ja täälläkin. Hankala tuota lähteä muuttamaan

Vierailija
42/42 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa noin puolitoista vuotta ja ehkä siinä puolen vuoden jälkeen aloin saada, kun mies antoi suuseksiä tai hyväili käsin. Jonkin ajan päästä orgasmi rupesi tulemaan yhdynnässäkin ja nykyään tulen lähes joka kerta. Aina se ei ole niin voimakas, mutta hyvältä tuntuu silti.

Itselläni tuohon vaikutti selvästi se, kun alkujännitys meni pois ja uskalsin oikeasti rentoutua ja antaa mennä (tai tulla, heh heh). Myös miehen asenne oli tärkeä: hän sanoi ja osoitti alusta asti, että minun nautintoni on hänelle tärkeää ja hän halusi oppia antamaan minulle niin hyvän olon kuin suinkin. Ja hän todella oppi, huh. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla