Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni teistä saa yhdynnässä orgasmin? Tai jollain muulla lailla tuotettuna, miten?

Vierailija
08.03.2021 |

Itse en ja en meinaa millään kehdata ottaa välineitä mukaan miehen kanssa. En saa muuten kuin vibraattorilla yksin. Mikä on kun en kehtaa vaikka oltu 20 vuotta yhdessä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä saan vain miehen sormilla (omat sormet ei jostain syystä toimi :D) tai vibralla. Myös suuseksi toimii, miehen käsi, yksin vibrat.

Mutta sain ekan orgasmini vasta 26v joten aika pitkään luulin ettei onnistu koskaan.

Vierailija
22/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika karmealta seksiltä jos pelkkä orgasmi tuottaisi ilon.

En tiedä miten, mutta tulen itse todella helposti ja juurikin yhdynnässä. Usein myös yhtä aikaa ulkoisesti ja sisäisesti. Olen huomannut, että pitää olla täysin "auki ja antautunut" niin fyysisesti kuin henkisesti.

Suuri osa naisista saa nautintoa, kun tuottaa miehelleen nautintoa. Ei siinä itse tarvitse mitään saada, koska nauttii kun saa miehen nauttimaan.

Tottakai miehetkin nauttii samasta päinvastoin.

:D Hahhah joo. Kyllä vain ihan minä itsekin naisena haluan orgasmini saada seksissä ja nimenomaan yhdynnässä. Saan toki nautintoa siitä, että mieheni nauttii, mutta kylläpä vain minä seksiä harrastan ihan myös senkin takia, että omat tarpeeni tulevat tyydytettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen50 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen50 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös saan oikeastaan vain vibralla ja yksin. 

Yhden kerran elämässä olen saanut orgasmintapaisen yhdynnässä. 

Voi se yhdyntä silti olla ihan kivaa ja tuntua mukavalta.

Miksi tätä saamattomuutta pitää aina alkaa selittelemään?

Anteeksi mitä? Mä siis kerroin oman kokemukseni tähän keskusteluun. 

Samalla kommentoin, että on yhdyntä minusta silti kivaa, kun toisessa kommentissa tätä epäiltiin.

Mihin selittelyyn siis viittaat?

Selittelyä, että miksi ei haittaa, jos nainen ei saa. Kyllä se haittaa. Naisella on ihan sama oikeus kuin miehellä.

Mutta ehkä juuri tällainen kainostelu, ujostelu, itsensä vähättely ym onkin siihen orgasmivaikeuteen syynä.

Millä oikeudella tuomitset minun elämääni, jos itse olen tyytyväinen?

Tuomitsenko? No en. Jos olet tyytyväinen, niin mikäs siinä. Kunhan et lähde teeskentelemään....

Vierailija
24/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika karmealta seksiltä jos pelkkä orgasmi tuottaisi ilon.

En tiedä miten, mutta tulen itse todella helposti ja juurikin yhdynnässä. Usein myös yhtä aikaa ulkoisesti ja sisäisesti. Olen huomannut, että pitää olla täysin "auki ja antautunut" niin fyysisesti kuin henkisesti.

Juurikin näin. Estoton.

Pitää tuntea täysin itsensä.

Oletko koettanut jännittää ja supistaa vaginan lihaksia yhdynnässä. Opettele se ja tee supistusrytmiä muuttaen. Opi tuntemmaanoman kehosi joka lihaksen toimivuus. Ei voi antaa yleispätevää neuvoa, itsellä omat tapani. Silloin on mahdollista useat peräkkäin.

Vierailija
25/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en se minä, eli ap, ollut 😬

Mä en oo ehkä vaan jaksanut lähteä siihen pakolla yrittämiseen kun ei se miehen tekemänä tule.

Nyt mulla on tuo satisfyier, salainen ase :D

Vierailija
26/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen50 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen50 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen50 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös saan oikeastaan vain vibralla ja yksin. 

Yhden kerran elämässä olen saanut orgasmintapaisen yhdynnässä. 

Voi se yhdyntä silti olla ihan kivaa ja tuntua mukavalta.

Miksi tätä saamattomuutta pitää aina alkaa selittelemään?

Anteeksi mitä? Mä siis kerroin oman kokemukseni tähän keskusteluun. 

Samalla kommentoin, että on yhdyntä minusta silti kivaa, kun toisessa kommentissa tätä epäiltiin.

Mihin selittelyyn siis viittaat?

Selittelyä, että miksi ei haittaa, jos nainen ei saa. Kyllä se haittaa. Naisella on ihan sama oikeus kuin miehellä.

Mutta ehkä juuri tällainen kainostelu, ujostelu, itsensä vähättely ym onkin siihen orgasmivaikeuteen syynä.

Millä oikeudella tuomitset minun elämääni, jos itse olen tyytyväinen?

Tuomitsenko? No en. Jos olet tyytyväinen, niin mikäs siinä. Kunhan et lähde teeskentelemään....

Kirjoitit: "Selittelyä, että miksi ei haittaa, jos nainen ei saa. Kyllä se haittaa. Naisella on ihan sama oikeus kuin miehellä."

Oli hyökkäävää panna sanoja suuhuni. Jos minua ei haittaa, niin sitten minua ei haittaa, ja sinä et sitä voi muuksi muuttaa.

Mikä pahempaa, panit suuhuni sen väitteen, etten uskoisi naisella olevan sama oikeus kuin miehellä. 

Uskon sataprosenttiseen tasa-arvoon ja siihen, että kaikilla naisilla on oikeus vaatia orgasmia juuri niin aggressiivisesti kuin ITSE haluavat.

Erona sinun asenteeseesi ilmeisesti se, että minusta ei kuitenkaan ole pakko vaatia, jos ei halua.

Vierailija
27/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saan mahtavan , aivan mahtavimman niin, että mies panee ja samalla hyväilee klitorista, ei men kauan, ja räjäyttää pään. Olen saanut ilman hyvälilyäkin, mutta koska tuo ensimmäinen tyyli on paras kaikista, miksi pitäisi saada ilman? Tätä olenkin ihmetellyt näissä keskusteluissa...

Saan myös nuolemalla ja sormetuksella. Helposti. Mutta kun se eka tapa on paras, niin so what. Mies erittäin taitava tässä, ja se kiihoittaa häntä ihan stäböllä.Joku tais tänään sanoakkin, että siinähän s erektiokin vaan kovenee!

Vierailija
28/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset joita olen rakastellut ovat kiittäneet, useimmat kyllä pyörtyneet.

Vierailija
29/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istut miehen päälle ja hinkutat itseäsi sitä vasten, avot! Toimii![/quote

Mulla toimii tuo asento ainakin, vaikka klitoristani on haukuttu mitättömän pieneksi, se toimii kuitenkin (ehkä tämä haukkujamies olisi halunnut mieluummin miehen, kun kerran klitoriksen pitäisi olla iso, en ole hänen kanssaan). Häveliäisyys pois, varsinkin parisuhteessa siis.

Vierailija
30/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en se minä, eli ap, ollut 😬

Mä en oo ehkä vaan jaksanut lähteä siihen pakolla yrittämiseen kun ei se miehen tekemänä tule.

Nyt mulla on tuo satisfyier, salainen ase :D

No jaa. Itse sain vuosi sitten ekan kerran ratsastaen. Sitä ennen luulin voivani saada vain lähetyssaarnaajassa tai takaapäin itse kädellä auttaen. Nuolemalla saan harvemmin, paitsi parilla miehellä elämäni aikana oli niin timanttinen tekniikka, että laukesin nuolemallakin nopeasti. Pointti on se, että orgasmin saamiseen liittyy myös oppimisprosessi, jossa yleensä mennään yrityksen ja erehdyksen kautta. Jos siihen haluaa oppia, se vaatii vähän vaivaa. Jos siihen ei jaksa lähteä, niin ei mikään pakko. Mutta aika turhaahan se on sitten valittaa jos seksissä ei saa.

Vierailija
31/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ap paljoa miehelle anna mahdollisuuksia oppia. Ei luota mieheen eikä halua antautua miehen vietäväksi. Ei siinä jaa paljoa miehellä mahdollisuuksia, ei kyllä jää omille orgasmeillekaan. 

Kuten edelle juuri kuvattiin, orgasmin saanti ja tuotto on molemmille oppimista, ei vain toiselle.  Lisäksi naisten anatomia, aivoituksen ties mitkä muuttuu koko ajan vuosien vieriessä. Oma vaimoni sai suurimman osan orgasmiesta lähärissä tyyny pyllyn alla.  Joskus päällä ja joskus sohvalla sylissä istuen  Sitten jossain vaiheessa muuttui niin , että sai vain päällä ollessa ja siihen se jäi vuosiksi. Nyt ei ole vajaaseen 10 vuoten saanut lähinnän kuin suuseksillä ennen naimista. Joskus toisen pienemmän naidessa. Muttei uskalla tai halua edes jättää suuseksiorgasmia väliin ja ottaa riskiä saisiko vielä naidessa. 

Koko ajan pitää miehenkiin olla hereillä missä mennään ja mitä muutetaan. Hyvä esimerkki meillä, ennen toisen lapsen syntymää suuskeksi ja sormetus oli aina edotonta ennen naidessa saatua orgasmia. Tokan lapsen syntymän jälkeen ei saanut sormettaa ollenkaan, vaan nuolla klittaa ja orgasmit kaikki aina naidessa.  3 lapsen jälkeen palattiin normaaliin.  4:n raskauden aikana suuseksillä orgasmit laukaistiin laittamalla peukalo pyllyyn. Naitiin kuin kanit koko ajan. Synnytyksen jälkeen ei ole pyllyyn ollut juurikaan asiaa, syytä en tiedä.  En tiedä, vaikka vaimo itse muistelee raskaudenaikaista seksiä kaiholla. 

Joten miesten kannalta helppoa lukea naista ja naisten metkuja, eikö.  Tähtitieteilijä Hawkings sanoi aikoinaan, että hän ymmärtää maailmankaikkeutta täysin, mutta naiset ovan ihan käsittämättömiä.  Naisista hän ei ymmärrä mitään. 

M62

Vierailija
32/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muksi hitossa tää kääntyi tänne seksi-psatoöle? Olisin halunnut aihe vapaalla

Ei mitään friikkikeskusteluja

Vierailija
33/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni ei milloinkaan saa yhdynnässä. Vain kun öljyhoidan voittaa. Voi kestää jopa 30-60min mutta lopulta aina saa.

Osaan kyllä, samat temput kuin 5min-naisen kanssa.

Kärsivällisyyttä ja hyvää hoitoa!

Vierailija
34/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että täysi arvaus ap: kysymykseen, mutta heitän pokkana luvun 153.

Vierailija
35/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa yhdynnässä tai mitenkään muutenkaan, paitsi yksin. Ei onnistu kumppanin kanssa, joten asia on mun pään sisällä. Mutta mutta.... en oo jotenkin jaksanut tai viitsinyt yrittää muuttaa asiaa, kun seksi on kuitenkin tosi hyvää ja yksin saan orgasmeja.

Vierailija
36/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin saan tosi hyvin ihan vaan sillä kun mies panee, se edestakainen liike riittää orgasmin saamiseen. Saan oikeastaan ihan millä tavalla tahansa, paitsi takaapäin. Leluilla menee alle minuutti, jos oikein pikaisen helpotuksen haluan. En osaa antaa vinkkejä, olen osannut antaa orgasmien tulla ihan siitä asti kun itsetyydytyksen aloitin, eli tosi nuorena.

Vierailija
37/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ap paljoa miehelle anna mahdollisuuksia oppia. Ei luota mieheen eikä halua antautua miehen vietäväksi. Ei siinä jaa paljoa miehellä mahdollisuuksia, ei kyllä jää omille orgasmeillekaan. 

Kuten edelle juuri kuvattiin, orgasmin saanti ja tuotto on molemmille oppimista, ei vain toiselle.  Lisäksi naisten anatomia, aivoituksen ties mitkä muuttuu koko ajan vuosien vieriessä. Oma vaimoni sai suurimman osan orgasmiesta lähärissä tyyny pyllyn alla.  Joskus päällä ja joskus sohvalla sylissä istuen  Sitten jossain vaiheessa muuttui niin , että sai vain päällä ollessa ja siihen se jäi vuosiksi. Nyt ei ole vajaaseen 10 vuoten saanut lähinnän kuin suuseksillä ennen naimista. Joskus toisen pienemmän naidessa. Muttei uskalla tai halua edes jättää suuseksiorgasmia väliin ja ottaa riskiä saisiko vielä naidessa. 

Koko ajan pitää miehenkiin olla hereillä missä mennään ja mitä muutetaan. Hyvä esimerkki meillä, ennen toisen lapsen syntymää suuskeksi ja sormetus oli aina edotonta ennen naidessa saatua orgasmia. Tokan lapsen syntymän jälkeen ei saanut sormettaa ollenkaan, vaan nuolla klittaa ja orgasmit kaikki aina naidessa.  3 lapsen jälkeen palattiin normaaliin.  4:n raskauden aikana suuseksillä orgasmit laukaistiin laittamalla peukalo pyllyyn. Naitiin kuin kanit koko ajan. Synnytyksen jälkeen ei ole pyllyyn ollut juurikaan asiaa, syytä en tiedä.  En tiedä, vaikka vaimo itse muistelee raskaudenaikaista seksiä kaiholla. 

Joten miesten kannalta helppoa lukea naista ja naisten metkuja, eikö.  Tähtitieteilijä Hawkings sanoi aikoinaan, että hän ymmärtää maailmankaikkeutta täysin, mutta naiset ovan ihan käsittämättömiä.  Naisista hän ei ymmärrä mitään. 

M62

Nämä sinun jutut on saman toistoa ja varmaan tullut jo kaikille selväksi. Kökköä tekstiä..

Vierailija
38/42 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tänään vastaan tämä kahden parikymppisen mimmin podcast jossa keskustelevat seksistä ja orgasmeistaan. Sattumalta molemmat saavat helposti orgasmeja. Mutta toinen kyllä mainitsee että aina tarvitsee samalla klitoriksen kiihoitusta. 

Jakson nimi: 5. Daddyfantasioita ja tajunnan räjäyttänyt orgasmi:

https://www.supla.fi/audio/3752700

Varsinkin miehille tekisi ihan hyvää kuunnella noita naisten podcasteja missä puhuvat avoimesti seksistä ja itsetyydytyksestä. Siitä voi vaikka oppia jotain ;)

Vierailija
39/42 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa yhdynnässä tai mitenkään muutenkaan, paitsi yksin. Ei onnistu kumppanin kanssa, joten asia on mun pään sisällä. Mutta mutta.... en oo jotenkin jaksanut tai viitsinyt yrittää muuttaa asiaa, kun seksi on kuitenkin tosi hyvää ja yksin saan orgasmeja.

Täysin sama täällä.

Vierailija
40/42 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen pillu on riittävän tiukka niin joka kerta. Löysä ja iso pillu ei tuota orgasmia. Muuten tuotettuna nainen ottaa suihin loppuun saakka ja nielee spermat. Nainen voi myös runkata minua. Saan orgasmin myös itse runkkaamalla.