Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LÄHIHOITAJA on turhin ammatti, luulevat

Vierailija
09.08.2006 |

olevansa kovinkin fiksuja

anatomian oppiensa ja lääkelaskujensa kanssa.

Todellisuudessa he eivät osaa yhtään mitään. Vaativat samaa palkkaa kuin sh:t ja kuvittelevat osaavansa jotain,

Lh- kouluun joudutaan kun ei muualle pääsät. Amiskoulutus pahimmasta päästä

Jälkiä saa aina korjailla. Usea polttaa tupakka ja on tullut vahinkolaukauksesta raslkaaksi. Asuvat yleensä vuokralla ja syövät eineksiä!! Hieman ylipainoakin löytyy ja yleensä poikakaverina ulkiis, alkkis tai hullu.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhimmasta päästä ammatteja on juurikin kaikki hoitoalan ammatit. Ne vois mun ja monen muunkin puolesta poistaa kokonaan.

Vierailija
42/51 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla.

Esim. mun mies on lh, hankki koulutuksen työn ohessa, työskentelee aikuisten ja vanhusikäisten kehitysvammaisten kanssa. Raskas työ, surkea palkka, mutta mies rakastaa työtään ja asiakkaat rakastavat häntä. Ap voi mun puolestani painua hevon h-ttiin oli sitten provo tai tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, niinhän ne provot kai tapaa tehdä...

Vierailija
44/51 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotta sitten. Tuskinpa ap on siinä ajassa muuttanut mieltään, sen verran kovaa tekstiä oli.

Vierailija
45/51 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitaja, töissä sairaalassa teho-osastolla. Kuulun myös sairaalan sisäiseen elvytystiimiin. Tämänkö työn siis tekisi kuka vain?

Jaa, no meidän teholta potkaistiin kaksi viimeistä lähäriä pois jo pari vuotta sitten. Silloinkin kun he vielä siellä olivat, he eivät todellakaan saaneet sekoitella tai antaa mitään i.v tai i.m lääkkeitä potilaille. Eivät saaneet edes sekoittaa antibioottiliuosta ilman sh:n valvontaa. Tästä myös tehtiin papereihin aina merkintä.

Ja juu, kyllä lähärikin lähti elvytykseen tarvittaessa mukaan ja osallistui siihen omallakin osastolla, mutta edelleen tietyllä tasolla. Apinakin osaa palvella muita kun pyydetään.

Vierailija
46/51 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oneksi elämällä on taipumus opettaa.

Vierailija
47/51 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silloinkin kun he vielä siellä olivat, he eivät todellakaan saaneet sekoitella tai antaa mitään i.v tai i.m lääkkeitä potilaille."

No tuohan johtuu vain siitä, että sairaalassa sh vastaa lääkitysasioista.

Kotihoidossa ja koulutuksessa nuo i.m. kyllä harjoitellaan ja osataan tehdä. Subkutaanisen saa kai sairaalassakin laittaa?

"Apinakin osaa palvella muita kun pyydetään"

Ja kun lääkäri vastaa lääkehoidosta niin sairaalassa sh on se...?

Vierailija
48/51 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miehen ex on sitten justiinsa ja prikulleen tuollanen lähihoitaja mitä ap kuvaili!

ulkis, alkkis vai hullu?

Vierailija
49/51 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää toisia alentamalla koittaa saada itseään korkeammalle.

Oletko nyt onnellinen?

Vierailija
50/51 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en polta tupakkaa, enkä ole ylipainoinen. En asu vuokrallan enkä kovin usein syö eineksiä. En pidä ammattiani turhana, koska meistähän on pulaa työmarkkinoilla.

Lapsia ei ole, eikä miestäkään. Olen kai sen takia sitten joku epäonnistunut luuseri. ÄO-testiä en ole ikinä tehnyt, joten en voi kertoa omaa älykkyyden tasoa joka olisi tutkitusti todistettu.

Vierailija
51/51 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lähihoitaja ja kylläpä vain on tullut paljon vastaan tuollaisia ap:n kuvailemia kollegoita. Jos ei nyt ihan joka kohta osu saman ihmisen kohdalle mutta aika paljon kuitenkin. Itse teen tätä hommaa sydämestäni enkä meinaa jaksaa katsella tuollaista touhua. PUolet työajasta menee juoruamiseen ja tupakanpolttoon..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan