Jos ilmoittaa poliisille vainoamisesta niin soittaako ne sille tekijälle? Mitä mahtavat sanoa tai kysyä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Eivät tee mitään, jos ei ole varmoja todisteita. Nähty on. Eivät välitä uhreista 😞
Mikäli tekisivät pelkän väitteen peruteella niin sit ne olis sinunkin perässä koska miksipä ei
Vainoamisesta en tiedä. Mutta meillä oli tilanne, että eräs henkilö oli jemmannut lukkojen taakse meidän omaisuutta, eikä suostunut sitä luovuttamaan. Poliisi soitti ja muka kyseli, että onkohan tässä jokin väärinkäsitys ja eihän heidän tarvitse tulla puuttumaan asiaan, ja että saatteko nyt varmasti keskenänne hoidettua tämän asian kuntoon. Se riitti, vaikka melkoinen päänsä sekoittaja oli se toinen osapuoli.
No tämä vainoaja ehti lähteä kotipihaltani ennen poliisien tuloa. Mutta naapurit näki ja ei voinut kieltää olleensa minun pihalla luvatta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tee mitään, jos ei ole varmoja todisteita. Nähty on. Eivät välitä uhreista 😞
Mikäli tekisivät pelkän väitteen peruteella niin sit ne olis sinunkin perässä koska miksipä ei
Minuun kohdistuva vaino on virtuaalista. Se on mahdollista tutkia. Henkilön nettiliikennettä tai siihen kohdistuvia hyökkäyksiä, identiteettivarkauksia voidaan aina tutkia.
Useimmiten kuin olen puhunut pòliisin kanssa niin minulle on jäänyt sellainen fiilis että póliisi pitää minua úlkomaalaisena eikä halua puhua "úlkomaalaisen" kanssa. Heidän kysymykset ainakin ovat painottuneet sen oloisesti kuin olen ollut tekemisissä pòliisien kanssa. Sellaista suomessa suomalaisena.
Ei olisi kyllä nyt mikään egyptin ihme että joku tulee nyt huuťamaan tähänkin toťuuteen kurķku suorana että poikaļapset pitää ťàppàà.
Ne sanoo että mene lääkäriin, ainakin huonot poliisit mutta ei kaikki poliisit ole huonoja.
Jos jotain on ehtinyt jo tapahtua. Jos haluat nostaa rikossyytteen. Muuten ei.
Salkkareissa vainotaan ja hullut mammat soittaa poliisille...
En tiedä. Kerran menin poliisilaitokselle koska minut manipuloitiin hulluksi uhkaamalla polttaa kotini tuusanmuusaksi. Isoisoisäni tuli vuonna 1936 suomeen yhdeksi päiväksi ja rakensi talon yhdessä päivässä ja kamelinpàsķànèèkèrít juoruavat että taloni on ufot ynnämuut rakentaneet. Kukaan ei nähnyt kuun isoisoisäni rakensi tämän talon. Saksalaiset toivat hänet satamaan veneellä hän käveli rakennuttamaan talon ja palasi veneellä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Kerran menin poliisilaitokselle koska minut manipuloitiin hulluksi uhkaamalla polttaa kotini tuusanmuusaksi. Isoisoisäni tuli vuonna 1936 suomeen yhdeksi päiväksi ja rakensi talon yhdessä päivässä ja kamelinpàsķànèèkèrít juoruavat että taloni on ufot ynnämuut rakentaneet. Kukaan ei nähnyt kuun isoisoisäni rakensi tämän talon. Saksalaiset toivat hänet satamaan veneellä hän käveli rakennuttamaan talon ja palasi veneellä takaisin.
Palasi veneelle takaisin satamaan samana päivänä.
Kannattaisi ensin ottaa selvää, mitä vainoamisella tarkoitetaan. Muistaakseni lakikirjassa asia on määritetty. Yhden kerran jos sinua joku seuraa, niin se ei vielä riitä vainoamiseen. Täytyy olla toistuvaa, ja toiminnan täytyy aiheuttaa sinussa pelkoa ja ahdistusta. Lisäksi sinun on pystyttävä todistamaan tyypin toiminta. Esim. jatkuvat puhelinsoitot, oven taakse tulemiset, lähestyminen muilla tavoin vastoin sinun tahtoasi.
Helsingin poliisi itse vainoaa minua, joten ilmoittaisin vainoamisesta poliisille, niin niiden ei tarvitsisi tietenkään edes soittaa vainoajille, koska ne siis itse ovat ne vainoajat.
En ole aikeissa menemään poliisille puhumaan mistään mitään. Vainoajat vasikoivat poliiseille turhaa työtä ja ovat lain rikkojia. Poliisille on annettava työrauha ja systeemiä on kunnioitettava. Juoruilu päättyy aina lyhyeen. Ihmísrosķať vasikoivat poliiseille perättömiä juttuja. Tunnen systeemin sen verran että minulla ei ole edes mitään syytä olla kontaktissa poliisien kanssa koska en ensinnäkään tee rikoksia ja elän omaa elämääni ja haluan oppia tuntea itseäni enkä systeemin manipulaatiota johon menisin lankaan jos ottaisin poliiseihin yhteyttä vaikka joskus olisi syytäkin.
Eikö ole absurdia että minun piti vasikoida poliiseille vasikoiden toimesta jotta en olisi päätynyt lastenkotiin koska poltin pilveä?
Eikö ole absurdia pilata perusterveen ihmisen nuoruus tuollaisella juorulla tekopyhästä ja korruptoituneesta eliitistä?
Sen jälkeen kuin tulin vuonna 2002 amerikasta jalohopeallaÇ-ļ-í-p-p-é-ŕ metallilla josta en puhunut yhdellekkään mutta stalkkerit saivat tietää siitää urkinalla niin sen jälkeen koko elämäni on ollut suomessa kuin saaťanàsťà, aina kuin olen saanut jonkun lahjan tai palkinnon jostain niin aina ollaan oltu eri mieltä, ja mistä tämä mielipidevaikuttaminen on peräisin? No se on peräisin siitä että minun jaloutta, kirkkohopeaa ollaan urkittu ja juoruttu laittomasti vaikka en ole puhunut hevosenpáśkaaķaan siitä sen jälkeen kuin tulin suomeen. Yhdysvaltojen diplomaatit ovat sanoneet minulle että suomessa tutkittiin minun tavaralaukkua ja sen sisältöä josta kerrottiin suomalaiselle eliitille joka rakensi juoruja siitä. Suomen laki ei kiellä jalohopean tuomista maahan eikä se ole kiellettyä mutta se on kiellettyä tutkia toisen tavaroita laittomasti. Kaiken lisäksi lukkoihini on tullut selittämättömiä jälkiä jostain vänksläämisistä jotka ovat ilmiselviä merkkejä että korruptpitunut eliitti on manipuloinut systeemin alapuolella heikompia ihmisiä tutkimaan minun omaisuuttani josta en edelleenkään puhunut ikinä kenellekkään yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ne sanoo että mene lääkäriin, ainakin huonot poliisit mutta ei kaikki poliisit ole huonoja.
No ei varmasti sano.
Pitää olla todisteet. Ja pakkohan niitä on olla. Jos kaupassa selvästi seuraa niin siitäkin jää todisteet valvontakameroihin. Eihän vainoamista voi tapahtua nykypäivänä Suomessa niin, ettei jäisi todisteita.
Olen 36v mies ja 13v tyttö vainosi minua. En halunnut sen tapahtuvan mutta se tapahtui. Poliisi saapui paikalle ja pidätti minut.
MINUT.
Vaikka olin uhri
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole absurdia että minun piti vasikoida poliiseille vasikoiden toimesta jotta en olisi päätynyt lastenkotiin koska poltin pilveä?
Eikö ole absurdia pilata perusterveen ihmisen nuoruus tuollaisella juorulla tekopyhästä ja korruptoituneesta eliitistä?
Sen jälkeen kuin tulin vuonna 2002 amerikasta jalohopeallaÇ-ļ-í-p-p-é-ŕ metallilla josta en puhunut yhdellekkään mutta stalkkerit saivat tietää siitää urkinalla niin sen jälkeen koko elämäni on ollut suomessa kuin saaťanàsťà, aina kuin olen saanut jonkun lahjan tai palkinnon jostain niin aina ollaan oltu eri mieltä, ja mistä tämä mielipidevaikuttaminen on peräisin? No se on peräisin siitä että minun jaloutta, kirkkohopeaa ollaan urkittu ja juoruttu laittomasti vaikka en ole puhunut hevosenpáśkaaķaan siitä sen jälkeen kuin tulin suomeen. Yhdysvaltojen diplomaatit ovat sanoneet minulle että suomessa tutkittiin minun tavaralaukkua ja sen sisältöä josta kerrottiin suomalaiselle eliitille joka rakensi juoruja siitä. Suomen laki ei kiellä jalohopean tuomista maahan eikä se ole kiellettyä mutta se on kiellettyä tutkia toisen tavaroita laittomasti. Kaiken lisäksi lukkoihini on tullut selittämättömiä jälkiä jostain vänksläämisistä jotka ovat ilmiselviä merkkejä että korruptpitunut eliitti on manipuloinut systeemin alapuolella heikompia ihmisiä tutkimaan minun omaisuuttani josta en edelleenkään puhunut ikinä kenellekkään yhtään mitään.
Hyvä esimerkki on että kuin ostin vuoden 2017 syksyllä ihmiskunnan historian parasta teetä jonka sain periaatteessa lahjana niin kuin sain tämän paketin niin minulla oli mielikuvia jostain erittäin vaikutusvaltaisesta ihmisestä kenellä ei olisi ollut pitänyt olla mitään syytä tietää että tuo kyseinen teepaketti tuli minulle ja vaikka hän olisi tiennyt niin tällä ei ollut mitään syytä tuijottaa minua ja mieltäni mitä minä teen sillä nautittuani tätä ihmiskunnan historian parasta teetä.
On sanonta mikä menee näin, lahjahevosen suuhun ei saa katsoa ja suu on ihmisen mieli ja olen kiinalaisessa horoskoopissa hevonen.
Tämän tuijottamisen takia coronavirus tuli brasilian huippusalaisesta käärmesaaresta Jumalan rangaistuksena Kiinan Wuhaniin.
Ainoat ketkä olivat oikeutettuja katsomaan lahjahevosen suuhun niin olivat kiinalaiset.
Niin. Se riippuu millä tavalla vainoamista harjoitetaan. Vainoamista voi olla sekin, että samassa taloyhtiössä asuvien kesken on jonkinlaista asiatonta puuhastelua, eli joku asukas ottaa jonkun toisen kohteekseen ja alkaa häiriköidä tätä esim. huutelemalla, pyrkimällä väkisin jonkinlaiseen kontaktiin, levittämällä aiheettomasti paskapuheita (niin jos paskapuhe voi koskaan olla aiheellista), ottamalla kaveripiirinsä touhuun mukaan, jolloin huutelua tulee enemmän, rappukäytävässä asunnon ohi kulkiessa pyrkii häiritsemään... Tarkkailee tämän kohteensa menemisiä ja tulemisia, keksii niihin liittyviä paskapuheita, väittää kohteensa tehneen sitä ja tätä. Kaikki tämä häiritsee kohdetta, ja on siten niin, voihan se olla kotirauhan häirintääkin kun se kohdistuu kohteeseen hänen asunnossa ollessaan, mutta kun toiminta jatkuu myös muuten, niin menee kyllä jo vainoamiseksi.
Näin sanoisin, vaikken lakimies olekaan. Mutta miten tämän todistat, jos asut yksin. Pitäisi olla pitemmän aikaa toinen ihminen läsnä joka pystyy teot vahvistamaan!
Aiheettomasti ja asiattomasti pyrkii yhteyksiin, tarkkailee ja seuraa! Häiritsee.