Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää seiso

Lerppu
08.03.2021 |

Minulle on käynyt yllättäen niin, että kolmeen viikkoon ei ole enää seissyt. Olen kuusikymppinen naimisissa oleva mies, joka on hiljattain aloittanut kolesterolilääkityksen. Olen 174/60, en tupakoi ja alkoholia juon kerran viikossa ja silloin määränä on 3-4 olutta. Minulla ei ole korkeaa verenpainetta eikä diapetesta. En ole muuttunut haluttomaksi ja haluan edelleen vaimoani. Meillä on ollut seksiä 2-4 kertaa viikossa. Mutta nyt se ei sitten jäykisty, vaikka vaimo tekee kaiken osaamansa. Viimeksi se ei jäykistynyt edes vaimon suussa, vaikka se on aiemmin ollut sataprosenttisen varma keino saada minulle erektio.
Outoa. Olin kuvitellut, että meillä ukoilla erektio hiipuu hiljalleen, mutta että se katosikin yhdessä hetkessä. Vielä en ole huolissani, mutta otan kyllä yhteyttä lääkäriin, jos se ei kuukauden parin sisällä palaudu.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan silti tyydyttää vaimosieikö vaan. Toivottavasti et kuulu siihen joukkoon miehiä, joille se merkitsee myös vaimon tyydytyksen loppumista.

Vierailija
2/45 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan silti tyydyttää vaimosieikö vaan. Toivottavasti et kuulu siihen joukkoon miehiä, joille se merkitsee myös vaimon tyydytyksen loppumista.

Toki voin ja niin myös tein ja teen. Aina olen seksin yhteydessä tyydyttänyt vaimon kielelläni ennen yhdyntää tai sitten sen jälkeen. Vaimo vaan sattuu olemaan kaikkein yhdyntäkeskeisin nainen, jonka olen koskaan tavannut (siis seksin merkeissä). Siksi olisi mukavaa saada värkki taas toimimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lekurilta sildenafilia.. Halpaa ja toimii 👍

Vierailija
4/45 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilleriä vaan poskeen. Joskus käy niinkin etttä erektio-ongelmat kestää vaan hetken. Se voi olla tuo sinun lääkitys kun tekee sen. Hoida kolesterolit kuntoon niin pääset lääkkeestä.

Vierailija
5/45 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko pudotaisitte seksikerrat 2 :teen. 4 on aina julmetun paljon yli 60v ukolle. Tekisi itselläkin tiukkaa, kaksi maximi mitä jaksaisin enää. Ei vaan nouse ja paneta samaan tahtiin kuin ennen.  Vaikka panettaisi, niin ei pienellä panetuksella enää nouse, kun muutenkin mennään vaimon ehdoilla. Saa ottaa jo varmampäälle puolikkaan Orionin 50mg tabusta. Hain kun täytin 60.

Hae apuja lekurista ja kysy kuuluko lääkityksesi haittavaikutuksiin ja voisi kokeilla jotain toista lääkettä. Samalla saat sinisiä nappeja.

M62

6/45 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatiinien yksi sivuvaikutus on juuri erektiohäiriöt!!

Lopeta niiden myrkkyjen syönti, niillä hoidetaan vain laboratorioarvoja, tauti ei kenelläkään ole hävinnyt noita syömällä!! Moni on kuollut äkkikuoleman, kun lääkärit ovat vakuuttaneet, että ilman näitä sydän loppuu!! Ei lopu, mutta elämä loppuu, kuten jo huomaat!

Pitkien luiden kivut, jalkojen jaksamattomuus ja unihäiriöt! Tiedän, kokeilin ja en ikinä syö!!!

DrT

Vierailija
7/45 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois pelottavaa huomata ettei pippeli jäykisy.

Vierailija
8/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaimon paino ja alapaan hygge,oksettaako alitajuntaa niin pippeli pelkää hommia

Vierailija
9/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin miettimään vaimosi ulkonäköä? Eikö enää sytytä?

Vierailija
10/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kolesterolilääkitys. Se ei aiheuttaa tuon myös nuorille. Elämäntavat kuntoon. Juo benecol juomia, käytä benecol voita. Lopeta punaisen lihan käyttö. Muutama olut varmasti ok.

Vierailija
11/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kankikeijo kirjoitti:

Miten vaimon paino ja alapaan hygge,oksettaako alitajuntaa niin pippeli pelkää hommia

No jos pillu ällöttää, silloinhan ihan sama vaikkei seisoskaan!

Ei nämä jutut ole naisesta kiinni, dorka. Jos mies ei naista halua, ei silloinkyllä yritäkkään seisokkia, ihan selvä juttu! Turha yrittää panna naisen syyksi.

Vierailija
12/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin pitkään ei mitään elintä saa pitää käyttämättömänä. Sen tietävät kaikki sairasvuoteessa maanneet. Siksi esimerkiksi penispumppu käyttö on suotavaa kunnes ongelmaasi löytyy ratkaisu. Ensin lääkkeen vaihto ja jos se ei auta, niin sildenafiili. Minulla sädehoito aiheutti erektion puuttumisen. Vasta puolen vuoden jälkeen hakeuduin asiasta lääkäriin ja nyt pumpun ja sildenafiilin avulla saan muutaman minuutin kestävä erektion. Sitten on autettava pumpulla uusi erektio. Nyt pitäisi keksiä, miten penikseen saisi tuntoa lisää. Tuntuu samalta kuin kädellä sivelisi polvea, eli ei juuri miltään. Sädehoito tappoi peniksestä tulevat hermot, ne kun menevät eturauhasen pintaa pitkin. Orgasmia en saa nykyisin sitten millään. Mutta kiireesti lääkäriin. He kyllä ymmärtävät asian ja auttavat.

Vierailija
13/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuule mun vaimo tarvii ihan sitä mulkkua tyydyttyäkseen ! Ei sulle riitä, että vähän lipaistaan tai räplätään orkku.

Vierailija
14/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko seisokki masturboidessa edes?

Vierailija
15/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuule mun vaimo tarvii ihan sitä mulkkua tyydyttyäkseen ! Ei sulle riitä, että vähän lipaistaan tai räplätään orkku.

Taas tätä "räplätään orkku"...lipase sitten kunnolla! Et sinä miehenä tiedä millainen on naisen orgasmi sormettamalla.

Mitäs jos minä alkasin sulle sanomaan, että teetkö itselles orkun "tikkuas hinkkaamalla"., vähän sama. Ainaista naisten vähättelyä..

Vierailija
16/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä "räplätään orkku"...lipase sitten kunnolla! Et sinä miehenä tiedä millainen on naisen orgasmi sormettamalla.

Mitäs jos minä alkasin sulle sanomaan, että teetkö itselles orkun "tikkuas hinkkaamalla"., vähän sama. Ainaista naisten vähättelyä..

Eiköhän kyseinen mies tunne vaimonsa paremmin kuin sinä? Vai mitäs luulet? Itse olen myös niitä naisia joille EI riitä pelkkä sormetus tai nuolenta vaan HALUAN sitä ihan aitoa tavaraa. Joten älä sinä puhu kaikkien naisten puolesta kuitenkaan.

Vierailija
17/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan myös lääkkeitä ja olen 60, seksiä kerta viikkoon. Kulli ruvennut pehmenemään kesken kaiken plus saan huononlaisestinorkkuja yhdynnässä. Kåytånnössä panemme ilman että kumpikaan saa. Mukavaa se on silti. Rouvalle kuitenkin annan sormella tai kielellä orkut.

Syön nykyään 25mg sildenafiiliä enne yhdyntää joka määrä riittääkin kohtuu hyvään seisokkiin. Joskus viimeistelen myös renkaalla.

Jotenkin noloa että miehuus tarvitsee niin paljon lisäapuja mutta toisaalta, ongeleman tiedostaminen ja se että tekee voitavansa on miehekkäämpää kuin se että torjuu ongelman ja jättää vaimon pulaan

Saan päänsärkyä tuosta sildenafiilistä, 25mg annoksellakin. Ja jos otan 50 näen kaiken sinisenä eikä stondis siitä parane.

Vierailija
18/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kyseinen mies tunne vaimonsa paremmin kuin sinä? Vai mitäs luulet? Itse olen myös niitä naisia joille EI riitä pelkkä sormetus tai nuolenta vaan HALUAN sitä ihan aitoa tavaraa. Joten älä sinä puhu kaikkien naisten puolesta kuitenkaan.

No ei mies voi tietää naisen puolesta mitään, omasta orgasmistaan vain. Enkä puhu kuin omasta puolestani, ja puheesta, jossa dissataan naisen orgasmia, oli se saatu miten vain sitten. Juurihan täällä ollut puhetta,, kuinka jotkut eivät saa millään konstilla. Juuri tällaiset puheet tekevät joillekin naisille sen lukon siihen saamiseen. Vain se patukka pitäs olla sille naiselle se ainoa oikea keino, vain miehen itsetunnon takiako?Noh miehellä sitten oikeus halveerata sitä millä nainen saa. Silloin kai naisellakin oikeus nayreskella mihen keinolle.

Ihan reilua siis.

Vierailija
19/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mies voi tietää naisen puolesta mitään, omasta orgasmistaan vain. Enkä puhu kuin omasta puolestani, ja puheesta, jossa dissataan naisen orgasmia, oli se saatu miten vain sitten. Juurihan täällä ollut puhetta,, kuinka jotkut eivät saa millään konstilla. Juuri tällaiset puheet tekevät joillekin naisille sen lukon siihen saamiseen. Vain se patukka pitäs olla sille naiselle se ainoa oikea keino, vain miehen itsetunnon takiako?Noh miehellä sitten oikeus halveerata sitä millä nainen saa. Silloin kai naisellakin oikeus nayreskella mihen keinolle.

Ihan reilua siis.

Ööö..normaalissa kahden aikuisen välisessä parisuhteessa puhutaan seksistä ja siitä mikä toimii kummallakin ja mikä tuntuu parhaalta. Kyllä itse uskon että kyseinen aviomies tuntee vaimonsa paremmin kuin joku feministi av palstalta.

Vierailija
20/45 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan reilua siis.

Ööö..normaalissa kahden aikuisen välisessä parisuhteessa puhutaan seksistä ja siitä mikä toimii kummallakin ja mikä tuntuu parhaalta. Kyllä itse uskon että kyseinen aviomies tuntee vaimonsa paremmin kuin joku feministi av palstalta.

Mitä helvataa? Minä siis en naisena voi tietää miltä oma orgasmini, "räpellettynä" tuntuu, vaan sen tietää paremmin joku mies, jolla vaimo? Aivan absurdia! Ja mikä saa tälle miehelle oikeuden puhua kenenkään orgasmista halveksivasti, ja sitten puhutella ikäänkuin haukkumana feministiksi?! Apua mikä daiju mies! Sinä et etiedä olenko vai enkö ennekuin sen kerron.

Pidä lerppu tunkkisi! Puhun samoin sinulle kuin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä