Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää seiso

Lerppu
08.03.2021 |

Minulle on käynyt yllättäen niin, että kolmeen viikkoon ei ole enää seissyt. Olen kuusikymppinen naimisissa oleva mies, joka on hiljattain aloittanut kolesterolilääkityksen. Olen 174/60, en tupakoi ja alkoholia juon kerran viikossa ja silloin määränä on 3-4 olutta. Minulla ei ole korkeaa verenpainetta eikä diapetesta. En ole muuttunut haluttomaksi ja haluan edelleen vaimoani. Meillä on ollut seksiä 2-4 kertaa viikossa. Mutta nyt se ei sitten jäykisty, vaikka vaimo tekee kaiken osaamansa. Viimeksi se ei jäykistynyt edes vaimon suussa, vaikka se on aiemmin ollut sataprosenttisen varma keino saada minulle erektio.
Outoa. Olin kuvitellut, että meillä ukoilla erektio hiipuu hiljalleen, mutta että se katosikin yhdessä hetkessä. Vielä en ole huolissani, mutta otan kyllä yhteyttä lääkäriin, jos se ei kuukauden parin sisällä palaudu.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan silti tyydyttää vaimosieikö vaan. Toivottavasti et kuulu siihen joukkoon miehiä, joille se merkitsee myös vaimon tyydytyksen loppumista.

No kyllä minä naisena tarvitsen ihan sitä kullia sisään. Ei riitä mikään suulla tai käsillä hyväily. Mikä siinä on, että naisen yhdynnän tarvetta jatkuvasti vähätellään.

Mun vaimo ollut aina samanlainen. Suuseksiorgasmi on esileikkiä yhdyntää varten. Yhdyntä edelleen se pää juttu, vaikkei entiseen tapaan saa enää yhdynnässä orgasmia.  Panetus ei poistu ilman yhdyntää.  Siitä olen toki oikein tyytyväinen. Ei poistu itseltäkää. Karmea ajatuskin olla upottamatta kalua pilluun.

Vierailija
42/45 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toimii Tadalafil erittäin hyvin! 20mg ja n. 30min ja valmis puuhiin vaikka koko yön. Vaikutus myos kestää useamman päivän.

Kiitos lääketeollisuudelle tästä!

Tadalafil vaan panettaa seuraavina päivinä

niin milettömästi. Tulee aina paha tilanne

kun ei vaimolta tahdo enää pillua herua.

Varsinkin tuolla annoksella.

Miten sinulla ? Panettaako Tadalafil?

Näyttääkö myös naiset sexyiltä seuraavat

päivät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan silti tyydyttää vaimosieikö vaan. Toivottavasti et kuulu siihen joukkoon miehiä, joille se merkitsee myös vaimon tyydytyksen loppumista.

No kyllä minä naisena tarvitsen ihan sitä kullia sisään. Ei riitä mikään suulla tai käsillä hyväily. Mikä siinä on, että naisen yhdynnän tarvetta jatkuvasti vähätellään.

Mun vaimo ollut aina samanlainen. Suuseksiorgasmi on esileikkiä yhdyntää varten. Yhdyntä edelleen se pää juttu, vaikkei entiseen tapaan saa enää yhdynnässä orgasmia.  Panetus ei poistu ilman yhdyntää.  Siitä olen toki oikein tyytyväinen. Ei poistu itseltäkää. Karmea ajatuskin olla upottamatta kalua pilluun.

Esileikkinä ihanaa tuo paneminen, kiihdyn kovasti. Mutta en saa loppuun.

Vierailija
44/45 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puolisolla on sama, yhdyntä on hänelle tärkeämpi kuin orgasmi eikä sitä korvaa käsi- ja suuhoito eikä mikään dildo tai vastaava, hän haluaa oikean kullin jompaankumpaan alapään aukkoonsa joka kerta. Mulle kyllä riittäisi käsi- ja suuhoito loppuun saakka tai vaikka tissien väliin paneminen ja laukeaminen ihan hyvin.

Vierailija
45/45 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla seisoo aina kun luen tätä palstaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi