Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain onnettomuudessa mustan silmän ja mies kieltäytyy näyttäytymästä kanssani missään

Vierailija
08.03.2021 |

"Kaikki luulee kuitenkin että mä tein sen ja saan ite turpaan" oli hänen perusteensa. Ajatteleeko "normaali" kaduntallaaja noin, jos näkee vastaavan pariskunnan?

Kommentit (53)

1/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ajattelee. Ensimmäinen ajatus kun jollakin on musta silmä on että on saanut selkään.

Vierailija
2/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tulee pahoja katseita. Aikoinaan meidän 1,5 vuotias lapsi kaatui siten että tuli musta silmä enkä ole koskaan saanut niin pahoja katseita kuin silloin. Tuntui ihan järkyttävältä että ihmiset pystyi edes kuvittelemaan sellaista meistä mutta sellaisia mulkaisuja ja pahoja katseita sateli että ajatukset oli selviä.

Joten jos lapsen mustasta silmästä ajatellaan noin niin vielä helpommin miehestäsi tullaan syyttämään sinun mustasta silmästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla viisasta olla näyttäytymättä yhdessä kunnes silmä paranee. Minä löin kerran silmäni kaapin kulmaan ja kun kuljin mieheni kanssa kauppaan paikallisen elämämkoululais-baarin ohitse, hän meinasi saada siinä pihalla tupakoivalta miesjoukolta turpaansa jos ei olisi päässyt heiltä karkuun.

Vierailija
4/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo saattaa olla oikeasti vaarallista miehelle koska kadut on täynnä äkkipikaisia "sankarimiehiä" samoin juoruajia jotka keroo sitten eteenpäin ensimmäisenä mieleensä tulevan ajatuksen tilanteesta. Kokoajan joudut selittelemään muille mistä se silmä on tullut ja silti jää epäilykset.

Vierailija
5/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus kompuroinut itselleni mustan silmän juuri kun jouduin naisten tautien osastolle. Olin juuri myös aloittanut suhteen ja mies rakastuneena tietenkin istui sairaalassa sängyn vieressä aamusta iltaan.

Ai että ne hoitajien kauhistuneet katseet, kun tatuoitu kaljupää vahtii uskollisesti naista jolla on musta silmä 😁

Vierailija
6/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascoa vaan naamaan, sillä kyllä peittyy.

Vierailija
7/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita aurinkolasit. Isot sellaiset.

Vierailija
8/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran vahingossa frisbeestä kunnolla silmääni ja mustelma oli sen mukainen. Lähdin iltaa viettämään mieheni kanssa ja peittäminen ei juuri auttanut, kun violetti puski läpi meikkivoiteen ja peitepuikon niin naisjoukko tuli raivoamaan miehelleni, että lopeta toi naises hakkaaminen.:D

Vierailija
9/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan ensimmäiseksi ajattelisi perheväkivaltaa valitettavasti. 

Vierailija
10/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä onnettomuus?

Vierailija
11/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä onnettomuus?

Autokolari.

Ap

Vierailija
12/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se valitettavasti on ensimmäinen ajatus. Myös minulla, vaikka itselläni on tullut musta silmä kaatumisesta ja lapselle sohvaa päin naamalleen juoksemisesta.

Vaikka kokemuksesta tiedän, että väkivaltaiset vanhemmat eivät lyö yleensä kasvoihin ja lapset on kovia häseltämään, niin ensimmäinen ajatus mustasilmäisen lapsen näkemisestä on se, että onkohan kotiolot ihan kunnossa.

Vierailija
13/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa että en juuri ihmisiä katsele niin tarkasti tuolla kulkiessani että edes huomaisin arskojen ja maskin takaa mitään mustaa silmää.

Vierailija
14/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo nyt ole ihan ymmärrettävää. En kyllä olisi tästä miehelle vihainen.

Vierailija
15/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi niin. Me kuljettiin myös erikseen silloin kun minulla oli silmä musta tapaturman johdosta. Mies on parimetrinen lihaskimppu ja sellaisessa virassa, ettei hyvältä näyttäisi hänen kannalta 😁

Vierailija
16/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kouluikäisenä mustan silmän kaaduttuani niin, että silmä osui kiveen. Kaikki kysyi, oonko ollu tappelussa. Kukaan ei uskonut, että kaaduin. Olin kiltti ja hiljainen nörttityttö. Ihmiset olettaa aina pahinta.

Vierailija
17/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tästä ilmiöstä ole jotkut naispuoliset nyrkkeilijät haastatteluissaan kertoneet?

Vierailija
18/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. Entä jos mies kulkisi pienikokoisen naisen kanssa silmä mustana? Tuskin olisi samanlaista reaktiota?

Vierailija
19/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana oli naamiaiset, joihin mentiin ihan julkisella bussiyhteydellä. Muistan aina bussimatkustajien ilmeet, kun nousin bussiin. Olin pukeutunut jääkiekko kamppeisiin ja meikanut mojovan mustavioletin mustan silmän, lisänä iso laastari leuassa.

Vierailija
20/53 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en muista , karatekan suomen mestaria, joka lehdissä aina sanoi säälivänsä miestään jota kaikki katsoivat halveksuen :D  .... Tokihan sen naisen voi hakata joku muu kuin hänen miehensä!!  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi