Ystävä hiiltyi, kun olin kysynyt hänen mieheltä onko hän koirapuistossa
Minulla koira ja heillä koira. Heidän huushollissa mies yleensä se kuka tulee taluttaesas vastaan, ja monesti satutaan koirapuistoon samaan aikaan. Pistin tälle miehelle viikonloppuna viestiä tylsyyttäni, että olisiko mahdollisesti koirapuiston suunnalla (monesti silloin n. iltapäivällä ovat) ja nainen oli nähnyt, ilmeisesti hiiltynyt kovinkin ja tuli passiivisaggressiivista pommitusta whatsapissa!Aika kumma että aikuinen nainen on noin mustasukkainen! Ja siis olen monesti tältä naiseltakin kysynyt samaa.😀
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä ihmisiä, joiden mielestä vain samaa sukupuolta olevalle pariskunnan jäsenelle saa laittaa viestiä. Onko suhde niin huonossa kantimissa, että ei voi kommunikoida ja normaalisti nähdä myös sen eri sukupuolta olevan pariskunnan jäsenen kanssa ilman, että pelkää heti pettämistä ja uutta suhdetta? Tätä ollaan miehen kanssa usein kummasteltu. Meillä kaverit ovat yhteisiä ja koskemattomia. Kaverin puolisokin kuuluu näihin omiin kavereihin. Ollaan toki huomattu ettei kaikki ajattele niin vaan heti on mielessä pettämispuuhat. Nämä ollaan sitten suljettu pois kaveripiiristä. Ei haluta edes olla tuollaisten ajatusten kohteena.
En ymmärrä tällaista "koskemattomuus" -ajatusta ollenkaan. Tai tavallaan ymmärrän, mutta niin minä kuin minun miehenikään emme ole mitään eläimiä, jotka menisivät panemaan heti tilaisuuden tullen kaikkia eteen tulevia tyyppejä. Olivat he sitten ystäviä, ystävän kavereita, naapureita tai mitä vain.
Me olemme yhdessä onnelliset ja ainakaan minä en ole edes ajatellut yhden yhtä ystäväni miestä tai naapuria mahdollisena kuksimiskaverina. Ystävät ovat siis ystäviä, ei enempää eikä vähempää.
Itse en ymmärrä miten puolison ystävä olisikin minulle läheinen ystävä. Tai miksi puolisoni haluaisi viettää aikaansa kahdestaan ystäväni kanssa.
Täh? Eli olet mielummin vihamies puolisosi ystävän kanssa kuin ystävä?
Miten ystäväpariskuntien kanssa sitten ajatus menee, kyräiletkö ystäväsi miestä alta kulmain, koska et voi olla ystävä hänen kanssaan ja sitten kyyläät ystävääsi ja miestäsi, etteivät he vain puhu sanaakaan keskenään? 😆
Ystävän ja vihamiehen lisäksi voi olla ihan neutraaleissa väleissä. Itseäni ei kiinnosta ulkoilla mieheni ystävän kanssa, hänellä riittää ulkoiluseuraa omasta perheestään ja ystävistään.
Oletko vähän lapsellinen? Miksi tarkoituksella haluat käyttäytyä noin ystävääsi kohtaan? Yksikään minun ystävistäni ei laittele viestejä minun miehelleni, ei koiran kusetus mielessä, eikä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat kyl hyvät pick me, pick me -vibat.
Jos se on sun ystäväs ni vaikee laittaa sille viestiä et onks teistä kukaan tänää sattumoisin koirapuistoon tulossa iltapäivällä.Juuri näin. Ystäväsi mies ei ole sama kuin ystäväsi. Kommunikoinnin pitää tapahtua ystäväsi kautta, muuten tuo on vaan omituista. Oletko nyt vetänyt herneen nenään Ap, kun tiedät itsekin että sinulla ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa?
Missä keskiajalla te elätte? Minkä vuoksi kommunikoinnin pitäisi tapahtua naisen kautta, eikö mies kykene itse? Vai oletteko ääriämyöten mustankipeitä? Missä isoin ongelma?
Miksi sitä kommunikointia pitää olla ollenkaan? Miehiä ihan aidosti harvemmin kiinnostaa vaimonsa ystävän tapailu kahden kesken.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä ihmisiä, joiden mielestä vain samaa sukupuolta olevalle pariskunnan jäsenelle saa laittaa viestiä. Onko suhde niin huonossa kantimissa, että ei voi kommunikoida ja normaalisti nähdä myös sen eri sukupuolta olevan pariskunnan jäsenen kanssa ilman, että pelkää heti pettämistä ja uutta suhdetta? Tätä ollaan miehen kanssa usein kummasteltu. Meillä kaverit ovat yhteisiä ja koskemattomia. Kaverin puolisokin kuuluu näihin omiin kavereihin. Ollaan toki huomattu ettei kaikki ajattele niin vaan heti on mielessä pettämispuuhat. Nämä ollaan sitten suljettu pois kaveripiiristä. Ei haluta edes olla tuollaisten ajatusten kohteena.
Ei ole kysymys siitä että suhde olisi "huonossa kantimissa", vaan lojaalisuudesta ystävää kohtaan. Ei tulisi mieleenkään pyytää ystäväni miestä yhtään mihinkään ystäväni seläntakana. Pienestä purosta syntyy yleensä isompi virta. Ja kaikilla pariskunnilla ei ole yhteisiä ystäviä, esim. meillä. Ollaan tuore avopari ja molemmilla omat ystävät, mutta kukin tyylillään. Kyllä se uhka parisuhteeseen voi tulla ystäväpiirin ulkopuoleltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kysymys siitä että suhde olisi "huonossa kantimissa", vaan lojaalisuudesta ystävää kohtaan. Ei tulisi mieleenkään pyytää ystäväni miestä yhtään mihinkään ystäväni seläntakana. Pienestä purosta syntyy yleensä isompi virta. Ja kaikilla pariskunnilla ei ole yhteisiä ystäviä, esim. meillä. Ollaan tuore avopari ja molemmilla omat ystävät, mutta kukin tyylillään. Kyllä se uhka parisuhteeseen voi tulla ystäväpiirin ulkopuoleltakin.
Elukat.
Musta ainakin olisi ihan mukava yllätys. :)
T.Mies parisuhteessa
Mitä ihmettä, miten vähän te luotatte ukkoihinne? :D Tai ystäviinne? Jessus.
Ei kukaan kirjoita ystävästään.... nainen oli nähnyt tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Joillekin elämä on todella hankalaa. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa ihan helppoa ja selkeää. Kummallakin on omat ystävät, jos tavataan isommalla porukalla niin minä kutsun ystäväni puolisoineen ja mies omat ystävänsä.
Ei ole mitään tarvetta järjestää elokuvailtaa Maken kanssa kun oma mies on töissä. Makekin viettää ihan mieluusti oman vapaa-aikansa puolisonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa ihan helppoa ja selkeää. Kummallakin on omat ystävät, jos tavataan isommalla porukalla niin minä kutsun ystäväni puolisoineen ja mies omat ystävänsä.
Ei ole mitään tarvetta järjestää elokuvailtaa Maken kanssa kun oma mies on töissä. Makekin viettää ihan mieluusti oman vapaa-aikansa puolisonsa kanssa.
Sulla ehkä noin mutta kyllä minä saatan käydä vaikka lounaalla jonkun ystävän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan kirjoita ystävästään.... nainen oli nähnyt tyyliin.
Tämä. Enkä haluaisikaan sellaista ystävää, joka kirjoittelisi miehelleni ja puhuisi minusta "se nainen" -tyylillä.
No sitä odotellessa. Olen odotellut asiaa jo yli 20 vuotta ja jään odottelemaan. Olemme liki viisikymppisiä.