Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni pelkää schäferiäni --- minua se naurattaa

Vierailija
08.03.2021 |

Tarkoituksella annan koiran olla kadulla aina vastaantulijan puolella. Haluan nähdä, miten reagoivat. Moni ihan selvästi pelkää koirani! 😂

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin poliisille. Koira ei selvästi ole hallinnassa, kuten lain mukaan pitää olla.

Koiran hankkimisen pitäisi olla luvanvaraista.

Miten aloituksesta voi päätellä, ettei koira ole hallinnassa?

Tuosta sinänsä olen samaa mieltä, että koiran hankintaa varten pitäisi olla jonkinlainen "ajokortti". 

Nythän koiria hankkivat mitään tietämättömät, eivät osaa alkeitakaan kasvattaa ja tiedä laji- ja rotuominaisuuksista mitään. 

Vierailija
22/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat niin typerältä tyypiltä että koirasi vedättää sinua mennen tullen 6-0 etkä sitä edes itse huomaa. Ja lopputulemana sinulla on osuutesi siihen, miksi rodulla on niin huono maine. Se on hyvä rotu oikeissa osaavissa käsissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus todistaa sen, että koiraihmiset ovat alempaa kastia.

Vierailija
24/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa ja ensimmäinen schäferin omistaja, joka käyttää hyväkseen rodun   saamaa aivan turhaa huonomaineisuutta oman heikon egosi jatkeena. Tai sukupuolielimesi jatkeena, joka nostattaa säälinsekaista hymähtelyä monessakin.

Niinpä, jos et selkeästikään näytä  osaavan pitää koiraasi hallinnassa ja annat vastaantuleville vaikutelman miten koira johtaa sinua kuin sinä koiraa on jokaisen viisasta väistää teidät kaukaa. Koirallesi se  on ajan kanssa huono juttu, sillä tiedät kyllä miten herkästi ihmiset ilmoittavat häiriökoirista poliisille. Oletko valmis siihen jahtiin ja mahdollisesti luopumaan koirastasi?

Schäferit ovat mahtavia työkoiria, nokkelia, mutta miksi sinun pitää pilata sen rodun mahdollisuus teidän kotikulmilla? Miksi? 

Vierailija
25/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus todistaa sen, että koiraihmiset ovat alempaa kastia.

No, ei. Tämä todistaa sen miten joillakin trolleilla on ihan pska huumori.

Vierailija
26/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras toivoa, ettei osuta vastakkain. Sitten nimittäin kaivaisin povitaskustani Jatimatikin. Trrt-trrt!

Vierailija
27/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minulle miten hyvin koulutettu koira kävelee hihnassa talutettaessa niin minä voin kertoa tuosta hallinnasta.

Vierailija
28/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
29/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla mitään koiraa ole ja hyvä niin.

Mitä ihmettä? Etkö osaa lukea? Tuossa selvästi sanotaan, että on koira, rodultaan schäferi.

Sano vain ihan suomeksi saksanpaimenkoira. Siinä onkin jalostuksen sairaudesta näyte: luisuselkäinen, lonkkavikainen ja aina levoton rotu. Omistajista tehdyn tutkimuksen mukaan saksanpaimenkoiran hankkineilla on peräti 18-29 yksikköä alempi älykkyysosamäärä kuin väestöllä keskimäärin. 🤔

Vierailija
30/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti juuri kukaan ei osaa väistää kaukasiankoiraa, sellaista suloista pörröistä palleroa. Että enpä nyt kauheasti ylpeilisi sillä, että ihmiset eivät tiedä mitä pitäisi pelätä.

Vierailija
31/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran hallinta alkaa nähdäkseni koiran omistajan päänupista. Jos se ei ole hallinnassa niin ei sitten ole koirakaan.

Vierailija kirjoitti:

Tuosta sinänsä olen samaa mieltä, että koiran hankintaa varten pitäisi olla jonkinlainen "ajokortti". 

Nimen omaan, ja sen pitäisi olla kaksiosainen. Ensin selvtys koiran tarpeesta  ja toiseksi todistus kasvattajan taidoista.

Vierailija kirjoitti:

Nythän koiria hankkivat mitään tietämättömät, eivät osaa alkeitakaan kasvattaa ja tiedä laji- ja rotuominaisuuksista mitään. 

Aivan, tietämättömät ja koiria tarvitsemattomat enimmäkseen.

Vierailija
32/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi todiste lisää, että koiranomistajat ovat omahyväisiä kus1päitä. 

Vierailija
33/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mitään schäferia ole. Puhut vain. Saksanpaimenkoirat ovat uljaita koiraeläimiä toisin kuin jotkut ylijalostetut lyttynaamaiset pienet piskit.

Vierailija
34/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstatrollilistauksesta puuttui tämä koirankusetustrolli. Tekee näitä aloituksiaan aina aamuisin.

Vierailija
35/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua se jaksaa naurattaa ja huvittaa moni asia. Elämäsi taitaa olla yhtä iloa.

Elämän ainoa sisältönsä taitaa olla vahingonilo. Ei taida olla hänellä mitään aitoa hyvää elämässä, niin aina jonkun pahan tai passiivisaggressiivisuuden kautta saa iloa.

Vierailija
36/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, koirasi ainoastaan ällöttää. Ne haisevat pahalle ja olen allerginen muutenkin.

Vierailija
37/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puolivuotias saksanpaimenuros, ja ohikulkijat ja muut koirat ovat minulle täysin yhdentekeviä. Jos joku haluaa väistää toiselle puolelle katua, aivan sama. Jos jonkun koira - iso tai pieni - räksyttää (tai viedään jonnekin piiloon, koska ei osata ohittaa), aivan sama. 

Vierailija
38/38 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin poliisille. Koira ei selvästi ole hallinnassa, kuten lain mukaan pitää olla.

Koiran hankkimisen pitäisi olla luvanvaraista.

Jos koira on vastaantulijan jaloissa, se ei ole hallinnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan