Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sellainen ihminen narsisti, joka ei hyväksy omaa lastaan?

Vierailija
08.03.2021 |

Siis esim. tyyliin ei itse osaa kasvattaa, eikä kommunikoida lapselle, millaista käytöstä haluaa tai odottaa, ja kun lapsi toimii luonnollisesti eri lailla, suuttuu ja raivoaa lapselle ja syyttää lasta aiheuttaen tälle pahan mielen, eikä suostu pyytämään anteeksi ja menemään itseensä, että taitaa nämä mun kasvatustaidot olla ihan p*rseestä? Ja satuttaa lasta, jättää lapsensa sellaiseen tunnelmaan, että LAPSESSA oli jotain vikaa, ei vanhemmassa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten tuollaiselle narsistille kostetaan hänen hyväksymättömyytensä?

Vierailija
2/10 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellainen lapsi narsisti, joka vielä viisikymppisenä velloo lapsuusajan tapahtumia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täältä kysyt, niin muita ei olekaan kuin narsisteja.

Vierailija
4/10 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sellainen lapsi narsisti, joka vielä viisikymppisenä velloo lapsuusajan tapahtumia?

Ei ole.

Vierailija
5/10 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tuollaiselle narsistille kostetaan hänen hyväksymättömyytensä?

Kostosta en tiedä , mutta asiantuntijat neuvoo jättäämään tuollaisen tyystin unholaan. Se ehkä käy jätetyn itsetunnolle , mutta ei varmaan ymmärrä edes syytä. Ei kannata varsinaisesti alkaa kostamaan koska silloin hyppää narsistin hiekkalaatikko leikkiin mukaan. Jättäminen on parasta , on toiminut minun kohdallani. Täysi hiljaisuus narsistille ja kohti hyviä ihmisiä.

Vierailija
6/10 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut enemmän arvoinen. Hyväksy se.

Vierailija
7/10 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hänelle? Miten se pitäisi hyväksyä?

Olen ollut ihan arvokas muuten. Ei minua se vaivaa, että hän määrittelisi arvoni, jos sitä luulet.

Mutta enhän voi hyväksyä sitä, että oma äiti ajattelisi minusta noin. Se on todella pahaa hänelle.

Vierailija
8/10 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ihan arvokas muuten. Ei minua se vaivaa, että hän määrittelisi arvoni, jos sitä luulet.

Mutta enhän voi hyväksyä sitä, että oma äiti ajattelisi minusta noin. Se on todella pahaa hänelle.

Miksi sinua kiinnostaa enää aikuisena äitisi mielipiteet?

Vierailija
9/10 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat minulle reflektio maailmasta ja ihan kenen tahansa mielipiteistä ja kyvystä ajatella NOIN vääristyneesti. Miksi se pitäisi hyväksyä?

Vierailija
10/10 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat minulle reflektio maailmasta ja ihan kenen tahansa mielipiteistä ja kyvystä ajatella NOIN vääristyneesti. Miksi se pitäisi hyväksyä?

Esim. eipä minulle ole KUKAAN koskaan sanonut, että äitini ajattelee väärin. Eli ajattelevatko itse samalla tavalla? Se tuntuisi todella kamalalta. Todennäköisempi syy on se, että ei kukaan tiedä, miten äitini ajatteli ja käyttäytyi, mutta tunteeni eivät erota näitä kahta syytä toisistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi