Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan manifestoinut itselleen esim kauneutta Saatanan avulla?

Vierailija
07.03.2021 |

Haluaisin kuulla kokemuksia.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ap tarkistaa sanakirjasta mitä käyttämänsä verbi oikeasti tarkoittaa???

PS. Ei mitään saatanaa ole olemassa. Plastikkakirurgin puoleen kääntymistä suosittelen jos oma ulkonäkö haittaa.

Vierailija
22/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta kiihotun ajatellessani Saatanaa/Luciferia. Itsetyydytän monesti ajatellessani Luciferia ja tullessani, huokaisen ja vaikeroin hänen nimeään. Mikä mua vaivaa?

N27

Huomionhaku ja naisena esiintyminen, vaikka olet mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko ap tarkistaa sanakirjasta mitä käyttämänsä verbi oikeasti tarkoittaa???

PS. Ei mitään saatanaa ole olemassa. Plastikkakirurgin puoleen kääntymistä suosittelen jos oma ulkonäkö haittaa.

Manifesting on ihan oikea juttu witchcraftissa

Vierailija
24/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta kiihotun ajatellessani Saatanaa/Luciferia. Itsetyydytän monesti ajatellessani Luciferia ja tullessani, huokaisen ja vaikeroin hänen nimeään. Mikä mua vaivaa?

N27

Riivaaja?

Vierailija
25/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

Jännää, mulla käy aina toisin päin. Jeesus aina mielessä silloin , vaikkei ikinä muulloin.

Vierailija
26/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Olen nainen, ihan oikeasti.

Voisiko tää johtua siitä, että uskon Jumalaan ja Saatanaan? Olen myös lapsesta asti tuntenut vetoa pimeyden asioihin.

PS. Ette muuten usko, tarkistuskentä numerosarja on tässä viestissä 666. Olenko sekoamassa?

N27

Vierailija
27/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teininä kärsin niin paljon rumuudestani, että ajattelin usein että myisin vaikka sieluni Saatanalle, jos saisin sitten elää edes jokusen vuoden kauniina. Aloin nähdä unia, joissa olin hyvin kaunis tumma nainen, mutta aina unen lopussa putosin helvetin lieskoihin jossain oudossa tilanteessa, esim isäni äidiltäni vampanneena ja joskus jopa lapsia Saatanalle uhranneena.

Tuo lapsenomainen magia sitten unohtui enkä enää uskonut sellaiseen. Mutta nyt aikuisena näytän hyvin paljon siltä miltä niissä unissa näytin. Eikä kukaan olisi uskonut että siitä maantienvärisestä pulleanaamaisesta teinistä kasvaisi tämän näköinen.

Miten sun hiustenväri muuttui matkan varrella?

Kai se teini-iässä voi ihan luonnolliisesti muuttua kun hormonitoiminta muuttuu. Isäni oli nuorempana tumma, äitini taas maantienvärinen. Koska veljeni oli jo lapsesta asti isäni värinen tumma, näytti sitlä että hän tuli isään, minä äitiin väreiltäni. Mutta joskus 14-18 v iässä tukka muuttui asteittain tummanruskeaksi. Samalla lapsenpyöreys lähti kasvoista ja minusta tuli ihan eri näköinen, kulmikkaat leukaperät ja korkeat poskipäät, kun varhaisteininä näytin vaan pullukkanaamalta. 

Vierailija
28/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kaaosmagian avulla kyllä.

Vierailija
29/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Voisiko tää johtua siitä, että uskon Jumalaan ja Saatanaan? Olen myös lapsesta asti tuntenut vetoa pimeyden asioihin.

PS. Ette muuten usko, tarkistuskentä numerosarja on tässä viestissä 666. Olenko sekoamassa?

N27

Pyydä Jeesukselta apua

Vierailija
30/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

N27

Tuo on jo pelottavaa :/ mitkä mahdollisuudet, että juuri tohon viestiin tarkistusnumero on 666?

Vierailija
31/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucifer on valontuoja ja edustaa valaistumista, kehitystä ja inhimmillistä viisautta. Kysymyksen asettelu on lapsellinen. Joudut elämään tämän elämän ruumiissa, johon olet syntynyt ja voit muuttaa sitä vain maallisin keinoin.

Vierailija
32/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että suurimmalta valhettelijalta mitää hyvää saisi? Höpöhöpöä ja kavahtakaa kaikkea vääryyttä ja valhetta!

Vierailija
33/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta Johanna Tukiainen facesta väittää, että saatana lähetti hänelle miehen, siis sen lapsensa isän. Vaikka rukoili miestä Jumalalta.

Vierailija
34/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukutatte

Vierailija
35/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta Johanna Tukiainen facesta väittää, että saatana lähetti hänelle miehen, siis sen lapsensa isän. Vaikka rukoili miestä Jumalalta.

Siis facessa. Eli facebookissa.

Vierailija
36/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sen väärti. Seurauksena mm. mt-ongelmia, ahdistusta ja pelkotiloja.

Kauneus on ihanaa, mutta ei millään lailla takaa onnistumista rakkaudessa ja ihmissuhteissa. Tai terveyttä, rahaa, onnellisuutta, hedelmällisyyttä, eikä suojaa masennukselta tai menetyksiltä. Pahimmassa tapauksessa vedät puoleesi vääränlaisia kumppaniehdokkaita ja muita elämääsi myrkyttäviä asioita. Jos arvomaailmasi on pinnallinen ja omanarvontuntosi perustuu ulkonäköön, niin tulee varmasti tapahtumaan.

Edullisemmaksi tulee vaikka maksaa plastiikkakirurgille rahassa kuin käydä kauppaa pimeyden voimien kanssa. Sitä paitsi radikaalia muutosta saa ei-kirurgisestikin.

Vierailija
37/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on jo mt-ongelmia ja pelkotiloja valmiiksi? Olis edes kaunis, cool ja suosittu mysterious girl :/

Vierailija
38/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

Mt

Vierailija
39/44 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on jo mt-ongelmia ja pelkotiloja valmiiksi? Olis edes kaunis, cool ja suosittu mysterious girl :/

No kun koko Perkeles on mielikuvitusolento.

Jos kolmikymppinen typerehtii moisten kanssa, on kuupa himmeänä pahemman kerran.

Vierailija
40/44 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän