Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet crows feet /harakanvarvas -rypyt ilmestyneet, ikää 27 vuotta, apua!

Vierailija
07.03.2021 |

Miten estää tulemasta lisää? Mitä seerumeita tai voiteita kannattaa hankkia? Entä botox, auttaako noihin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä kosteutatte silmänympäryksiä? Normi kasvorasvalla?

Hyaluronihapposeerumi ensin silmänympäryksiin, sitten heti päälle ihotyypillesi sopiva silmänympärysvoide. Tuo on hyvä kombo, kannattaa laittaa kokeiluun. Minulla toimii hyvin ihan Lumenen hyaluronihappo ja Vichyn anti age silmänympärysvoide, mutta sinun ihollesi joku toinen voide voi olla parempi. 

https://www.lumene.com/fi/ihonhoito/tuotelinja/valo-nordic-c/nordiccval…

Tämäkö? :)

Siinä on hyaluronihappoa tosiaan, mutta näköjään aika vähän. Ikäisellesi se kyllä varmaan riittää sinänsä. Itselläni kun on ikää yli 40 v, käytän sellaisia tuotteita joissa hyaluronihappoyhdiste, mieluiten parissa eri molekyylikoossa koska vaikuttavat eri ihon kerroksiin, on ainesosalistan alussa. Esim. the Ordinaryltä löytyy tällaisia tuotteita ja paljon Lumenea edullisemmin.

Yksi haittavaikutus muuten sitten, minkä olen itse huomannut tehokkaita hyaluronihappotuotteita käyttäessä: niistä tulee riippuvaiseksi. Mulla tapana illalla laittaa retinoli + öljy, aamulla hyaluronihappo ja kosteus/aurinkovoide. Aina herättyäni iho on ryppyinen rusina, ja muuttuu normaaliksi vasta kun hyaluronihappo turvottaa ihon taas. Ei ollut sellaista kuivuusryppyisyyttä ennen kuin aloin käyttämään hyaluronihappoa. Jotenkin iho on tottunut siihen turvottavaan vaikutukseen ja ilman turvotusta ko. aineella, näyttää kuin tyhjältä ilmapallolta.

Vierailija
22/22 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa ottamaan ikääntymisen merkit tyytyväisinä vastaan!

Mitä väliä, luonnollistahan se on että vuodet näkyvät kasvoissakin.

Jos miehet arvostaisivat yli 25-vuotiaita naisia, eivätkä haukkuisi heitä naisten pohjasakaksi, niin voisinkin.

No jos miesten huomio pelkällä ulkonäöllä on sun elämän pääasia, sulla on pitkä ja surullinen tie edessä. Mä olen aina tykännyt nimenomaan naururypyistä ja olen innolla odottanut niitä. Vasta nyt nelikymppisenä akkana olen alkanut nähdä jotain merkkiä niiden tulosta. Johtuu varmaan siitä, että olen aika totinen tyyppi. Ja kyllähän ne geenitkin vaikuttaa, esimerkiksi 70v äitini on ihan uskomattoman rypytön edelleenkin. 

Minä olen aina pitänyt nimenomaan hymyyn liittyviä ryppyjä todella kauniina ja seksikkäinä niin naisilla kuin miehillä. Ja itseäni on harmittanut joutua odottamaan niitä, kun otsaan tulee kyllä ryppyjä, mutta ei muualle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan