Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hälyttääkö myymälän varasportti esim. jos leipäpaketti kulkee sen ohi maksamatta?

Vierailija
07.03.2021 |

Olen ajatellut että ei mutta olenko väärässä? Kuulemma että viivakoodi riittää varashälyttimen laukeamiseen.

Ei, en ole varastamassa leipää. Leivon itse. Enkä ole varastamassa mitään muutakaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan kysyisi tällaista, jos ei ole (ollut) aikeissa varastaa

Vierailija
2/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Kyllä olet aikeissa varastaa, aika noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo. Varashälytin pitää erikseen laittaa tuotteeseen ja ne eivät mitään ilmaisia ole. Leipäpussi ei ole niin arvokas, että siihen kannattaisi hälytintä laittaa.

Vierailija
4/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei hälytä. Vain ne tuotteet hälyyttää joista ei ole poistetaan varashälytintä kassalla (myyjä tekee sen kun ostat tuotteen)

Vierailija
5/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka joku väitti noin käyneen ja ap haluaa tietää puhuiko tämä totta.

Vierailija
6/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmeisesti miettinyt tätä itsepalvelukassalla asioidessaan. Hmmm...jospa jättäisi leipäpussin viivakoodin lukematta, mutta mitä jos portin kohdalla hälyttää.

Varkaat ovat ällöttäviä.

Vierailija
7/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei hälytä. Vain ne tuotteet hälyyttää joista ei ole poistetaan varashälytintä kassalla (myyjä tekee sen kun ostat tuotteen)

Paitsi että nykyisin on paljon etikettihälyjä, joita ei tarvitse poistaa, vaan ne deaktivoituvat automaattisesti kassan yli vietäessä.

Vierailija
8/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valvontakamera kuvaa kokoajan mutta miten itse palvelu kassat toimii näissä tapauksissa ?

Vierailija
9/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso esitti tätä.

Keskustelu taas sai alkunsa siitä kun eräs kauppa oli kieltänyt reppujen kanssa kauppaan menon.

ap

Vierailija
10/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin, piippaako noi portit ikinä aiheesta? Luulisi, että varkaat tajuavat olla menemättä läpi hälytettyjen tuotteiden kanssa.

Vierailija
11/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hälytä. Arvokkaammissa tuotteissa hälyt ja esim. meikkituotteissa häly on viivakooditarrassa.

Vierailija
12/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso esitti tätä.

Keskustelu taas sai alkunsa siitä kun eräs kauppa oli kieltänyt reppujen kanssa kauppaan menon.

ap

No jos joku kauppa kieltää repun kanssa kauppaan menon, niin eikö se vain todista sen, ettei (kaikissa) tuotteissa ole varashälytintä.

Jos on, niin silloinhan se hälyttää repun sisälläkin.

Taisit jäädä kiinni nyt.

Vierailija
13/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikissa tuotteissa ole mitään hälyttimiä, pieni magneettinen viivakoodi riittää. Olen narahtanut laivalla parfymerian portilla ripsarista jota onneksi ei edes siellä myyty.

Vierailija
14/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kavereineen pölli päissään millon mitäkin pientä taskuihin mahtuvaa. Ei jääneet kiinni.

(Ei, en tiennyt tuosta enkä ole sen kanssa enää)

Vierailija
15/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hälytä, senkun laitat kassiin, jos nälkä kurnii vatsassa. Varsinkin K-kauppiaat ovat kamalia kapitalistirosvoja. 

Vierailija
16/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hälyttänyt ostettu lompakko, jonka olin tilannut Zalandon kautta. Oli aika noloa, kun en ikinä ole mitään varastanut, mutta silti mua kohdeltiin kuin rikollista. Eli ei ne portit aina hälytä aiheesta. Siinä meni sekin uusi lompakko.

Vierailija
17/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaikissa tuotteissa ole mitään hälyttimiä, pieni magneettinen viivakoodi riittää. Olen narahtanut laivalla parfymerian portilla ripsarista jota onneksi ei edes siellä myyty.

Ei pidä paikkaansa, mitään magneettisia viivakoodihälyttimiä ei ole olemassakaan. Tarrahälyttimiä on mutta ne tunnistaa kyllä, ovat sen verran isoja ja muuten tuotteisiin pitää laittaa sellainen mokkulahälytin erikseen.

Vierailija
18/18 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso esitti tätä.

ap

Niin niin. Ajattelit hakea juoksulimpun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi