Minkä levyinen parisänky teillä on?
Ostettiin juuri 180 cm leveä. Olisin ottanut leveämmänkin, mutta seuraavan koko olisi ollut 210 cm. Sitten olisi makuuhuone käynyt turhan ahtaaksi.
Kommentit (47)
Nyt on 140 cm, 120 cm riittäisi hyvin. Metrinen olisi jo liian kapea., vaikka nuorena tuli aika monta yötä nukuttua yhdessä 80 cm leveässä sängyssä.
Mulla 180 cm ja tuplapeitto
miehellä 160 ja pieni peitto
yhdessä asutaan
Molemmilla 180 cm sängyt, välillä nukutaan yhdessä, välillä eri huoneissa. Lasten kanssa 180 cm minimi.
120cm. Haaveilen isommasta, mutta nykyisen asunnon pohjaratkaisu on niin onneton, ettei isompi mahdu. Onneksi kumpikaan ei valtaa paljon tilaa nukkuessaan - mies ainakaan.
Joku voi nukkua varastetuissa sängyssä ja lakanoissa voi onneton omatunto poltin raudalla merkitty .
180 cm leveä ja mahtuu hyvin makuuhuoneeseen. Kapeampi kyllä riittäisi. Yleensä nukutaan lusikassa tai kylki kyljessä joka tapauksessa. Jos nukutaan erillään, niin on silti paljon ylimääräistä tilaa. Sänkyä käyttää öisin kaksi aikuista ja kolme kissaa. Olemme kumpikin hyvin hoikkia. Seurusteluaikana miehen nukkuessa mun luona nukuttiin mun 120 cm leveässä sängyssä. Ei ollut ongelmia.
Leveä vaimo?