sanoin tapailemalleni miehelle että tarvitsen päivän omaa miettimisaikaa ja mitä seurasi
Nyt hän ahdistuneena kyselee viesteillä että pää ei kestä epätietoisuutta. Ollaan vasta tapailuvaiheessa ja minulla nyt paljon meneillään omassa elämässä enkä ole varma pystynkö tapailemaan -> sanoin että tarvitsen omaa tilaa miettiä asioita (PÄIVÄN!). Se, että hänen "päänsä leviää" tähän, laittaa kyllä miettimään että mitenkä vähästä se pää oikein leviää.
Kommentit (77)
Laittaisin numeron estoon ja ilmoittaisin häirikkönumeroksi.
Se tietää aina huonoa kun joku tarvii "miettimisaikaa". Miehen paikalla jättäisin sut.
Älä mieti, pane poikki heti ja selvin sanoin.
0/5, olen niin kyllästynyt tähän tapailumiesfiktioon. Eihän tuota ilmaisuakaan muut käytä kuin sinä: tapailumies, tapailemani mies. Kuulostat jonnelta joka esiintyy naisena.
Kuten silloinkin kun aloitat "Nuorena kauniina naisena minä sitä ja tätä".
Vierailija kirjoitti:
Se tietää aina huonoa kun joku tarvii "miettimisaikaa". Miehen paikalla jättäisin sut.
Sanoin, että jos hänestä tuntuu ylivoimaiselle antaa aikaa niin tottakai hän voi sanoa ettei halua odottaa ja lopettaa jutun. Tulee vain sellainen olo, että jos yksi päivä on liikaa, niin onko elämänkokemusta mistään isoista haasteista ja kapasiteettia käsitellä sellaisia.
Siis millä tavalla päivän miettimisaikaa? Oletteko muuten ihan joka päivä aamusta iltaan yhdessä?
No anna sille joku aika että millon palaat asiaan, nii pysyy helpommin pää kasassa.
Vierailija kirjoitti:
No anna sille joku aika että millon palaat asiaan, nii pysyy helpommin pää kasassa.
Sanoin, että haluan vain PÄIVÄN omaa aikaa, eli olisin palannut asiaan huomenna.
Ei nyt pitäisi olla liikaa pyydetty
ap
mutta pakko oli alkaa tapailemaan, vaikka mies ei elämääsi mahdu?
eiköhän tämäkin ole ihan vaan provo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin, että jos hänestä tuntuu ylivoimaiselle antaa aikaa niin tottakai hän voi sanoa ettei halua odottaa ja lopettaa jutun. Tulee vain sellainen olo, että jos yksi päivä on liikaa, niin onko elämänkokemusta mistään isoista haasteista ja kapasiteettia käsitellä sellaisia.
Ei sitä tarvitse miettiä jos haluaa olla jonkun seurassa. Kyllä sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo nyt ole aika selkeä määre, että haluaa yhden päivän miettimisaikaa. Eri asia olisi, jos sanoisi, että palaan ensi viikolla tai tuossa joskus loman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
No miehen paikalla en ainakaan koskaan enää ottaisi naiseen yhteyttä ensin, nyt pallo on naisella ja jatkossa nainen tekee yhteydenottoon aloitteen 100% ajasta.
Ja sitähän ap tuntui juuri haluavankin, että saa tilaa ottaa yhteyttä itse jos haluaa. Mies ei ilmeisesti kunnioittanut sitä halua, joten saa nyt pakit.
miksi tällainen asia pitää edes ilmoittaa erikseen? olisit sanonut, että olen tänään varattu.
ihan turhaa paskapelaamista
Ei ehkä kannata jatkaa. Mieshän ei kunnioita yhtään sun oman ajan tarvetta jos jo nyt laittelee tuollaisia pään leviämis-viestejä.
Normaali kaveri olisi kuitannut tuon oman ajan tarpeen sanomalla ok ja palaa asiaan kun olet valmis/päätöksen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehen paikalla en ainakaan koskaan enää ottaisi naiseen yhteyttä ensin, nyt pallo on naisella ja jatkossa nainen tekee yhteydenottoon aloitteen 100% ajasta.
Ja sitähän ap tuntui juuri haluavankin, että saa tilaa ottaa yhteyttä itse jos haluaa. Mies ei ilmeisesti kunnioittanut sitä halua, joten saa nyt pakit.
Juuri tältä tuntuu. Jos hän olisi antanut olla päivän rauhassa niin aivan eri asia, kun että joudun paapomaan häntä
Ole hänelle suora,Pistä suhde poikki.Jatkaa elämääsi.Helpompaa jos heti tökki kerran,Älä roikuta toista uskossa rakastat, välität hän.
Onko mies tehnyt jonkun ehdotuksen, jota sinä haluat miettiä rauhassa? Vai oletteko olleet niin tiiviisti yhdessä, että tunnet tarvitsevasi hieman omaa aikaa?
Viestistäsi saa sen käsityksen, että tosiaan vasta tapailette eikä kyseessä ole vielä varsinainen suhde tai seurustelu. Kuulostaa oudolta, jos miehelle on ylitsepääsemätöntä se, että yhtenä päivänä ei tavata.
Miten kauan tätä tapailua on jatkunut ja miten monta kertaa olette tavanneet?
Olemme tapailleet muutaman kuukauden. Sanoin jo alussa, että tarvitsen omaa aikaa ja haluan edetä hitaasti. Mies vakuutti että asia on ok. Nyt olemme nähneet omalla mittapuullani todella paljon (useimpina päivinä), ja muutamien konfliktien vuoksi tuntui, että haluan oman päivän, jolloin saan tehdä vain omia juttujani ja miettiä, pystynkö todella nyt panostamaan tähän suhteeseen.
miehessä muutenkin mietitytti se, miten koki mielestäni hyvinkin pienet vastoinkäymiset elämässä todella raskaina, eikä tämä ainakaan auta asiaa. Itselläni nyt hyvin raskas elämäntilanne ja jos haluan päivän itselleni niin en halua käyttää sitä siihen että rauhoittelen häntä, ettei se pää vaan leviä
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tältä tuntuu. Jos hän olisi antanut olla päivän rauhassa niin aivan eri asia, kun että joudun paapomaan häntä
Miesten ei kannata jahdata naista. Siitä ei seuraa mitään hyvää.
Jos nainen haluaa miestä, niin se on kyllä selkeää ja silloin nainen itse jahtaa miestä. Mies olisi pärjännyt paremmin, kun ei olisi tehnyt mitään. Tekemällä (eli viestittelemällä) hän teki vain haittaa itselleen.
läheisriippuvaiselta kuulostaa