Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu kaava elämästäni: tutustun johonkin ihmiseen

Vierailija
07.03.2021 |

Meistä tulee ystäviä ja lopulta tuo ihminen löytää parisuhteen ja alkaa kukoistamaan.

Olenkin miettinyt, saavatko nämä ihmiset minulta jotain sellaista, mikä kypsyttää heidät rakkauteen.

Ikävä tässä on se, että minä itse en löydä ketään - jään lopulta aina yksin.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuntuu, että ihmiset pitävät minua vain sellaisena väliaikaisena seurana. Tämä on aiheuttanut sen, etten uskalla oikein enää avautua. Pelkään, että minut jätetään taas

Vierailija
2/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että heillä ei ennen sinua ole ollut seurustelukumppaneita ja ystäviä? Minkä ikäinen olet? 15?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuntuu, että ihmiset pitävät minua vain sellaisena väliaikaisena seurana. Tämä on aiheuttanut sen, etten uskalla oikein enää avautua. Pelkään, että minut jätetään taas

Jätetään? Naimisissako olet heidän kanssaan ollut?

Etsipä hieman vanhempia ihmisiä kavereiksesi, vaikka sellaisia 70+ ikäisiä.

Vierailija
4/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi minulle vastataan näin ilkeästi. Noin se asia on niin kuin sen kerroin.

Vierailija
5/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti. "Ystävä jätti, kun löysi itselleen miehen" ja muut vastaavat aloitukset ovat sinun kirjoittelemiasi varmasti kaikki.

Vierailija
6/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi minulle vastataan näin ilkeästi. Noin se asia on niin kuin sen kerroin.

Missä ilkeät vastaukset ovat?

Vierailija
7/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin, oletko naimisissa ystäviesi kanssa. Se ei ole ilkeä vastaus vaan vastakysymys sinulle. Tarkentaisin vain tilannetta.

Vierailija
8/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankuti jankuti. "Ystävä jätti, kun löysi itselleen miehen" ja muut vastaavat aloitukset ovat sinun kirjoittelemiasi varmasti kaikki.

No esim tämä on aika ilkeäsövytteinen kirjoitus. En muuten ymmärrä miten joku voi tietää kaikki maailman aloitukset - vietättekö te täällä jatkuvasti aikaa?

Vierailija
9/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus voisi olla mun kirjoittama! Käy kans aina toi sama juttu. Oon myös miettinyt mistä se voi johtua.. Olis kiva tietää vastaus

Vierailija
10/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös sellainen, että saan ihmiset löytämään parhaat puolensa!

Vierailija
11/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän ikäinen henkilö on joka tuntuu tulee jätetyksi? Jos ystävät avioituvat,itse olet sinkku ja et seurustele.Ilman muuta jäät ulkopuoliseksi.Avioliitossa on ensi huuma.Toisen kanssa olemisen nälkä.Ei siihen mahdu kolmas pyörä. Odota kun saavat lapsia,jos olet viellä sinkku: Pääset lapsen vahdiksi.Kun henkilön ikää ei tiedä,ei kiitos sanon minä:70 + Anteeksi vaan useimiten on leski nainen tai mies.tai eronut. Jätetty.Jos olet huomattavasti nuorempi,uuvut ne jutut tavat .Teillä ei mitään yhteistä.Riipustautuu toki sinuun.Mies etsii aina seksi suhdetta jos eronut tai leski tuon ikäisenä.Ei tiedä miten puhua ja mokaa ensi puheensa seksillä.Anteeksi mielipiteeni tarkotus ei loukata kuitenkaan.On monia harrastuspiirejä,josta voi löytää ikäisenä ystävän ja sielun kumpanin.Kuin kahvilat,kirjastot,lenkki polut.

Vierailija
12/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sinä etsit sellaisia ihmisiä, jotka joka tapauksessa ovat ulospäinsuuntautuneita ja avoimia. He ryhtyisivät seurustelemaan sinusta huolimatta, korkeintaan olet este tai taakka.

Sinä olet niille tutuille sellainen säälikaveri eli joku, jonka kanssa ollaan siksi, että halutaan olla hyviä ihmisiä ja annetaan aikaa ressukalle, joka avautuu asioistaan silloinkin, kun kukaan ei halua kuunnella.

Vierailija
13/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän ikäinen henkilö on joka tuntuu tulee jätetyksi? Jos ystävät avioituvat,itse olet sinkku ja et seurustele.Ilman muuta jäät ulkopuoliseksi.Avioliitossa on ensi huuma.Toisen kanssa olemisen nälkä.Ei siihen mahdu kolmas pyörä. Odota kun saavat lapsia,jos olet viellä sinkku: Pääset lapsen vahdiksi.Kun henkilön ikää ei tiedä,ei kiitos sanon minä:70 + Anteeksi vaan useimiten on leski nainen tai mies.tai eronut. Jätetty.Jos olet huomattavasti nuorempi,uuvut ne jutut tavat .Teillä ei mitään yhteistä.Riipustautuu toki sinuun.Mies etsii aina seksi suhdetta jos eronut tai leski tuon ikäisenä.Ei tiedä miten puhua ja mokaa ensi puheensa seksillä.Anteeksi mielipiteeni tarkotus ei loukata kuitenkaan.On monia harrastuspiirejä,josta voi löytää ikäisenä ystävän ja sielun kumpanin.Kuin kahvilat,kirjastot,lenkki polut.

Kuinka monta kiroitus virhettä, löydät tästä ylä puole

kiroituksesta?

Vierailija
14/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, sinä etsit sellaisia ihmisiä, jotka joka tapauksessa ovat ulospäinsuuntautuneita ja avoimia. He ryhtyisivät seurustelemaan sinusta huolimatta, korkeintaan olet este tai taakka.

Sinä olet niille tutuille sellainen säälikaveri eli joku, jonka kanssa ollaan siksi, että halutaan olla hyviä ihmisiä ja annetaan aikaa ressukalle, joka avautuu asioistaan silloinkin, kun kukaan ei halua kuunnella.

Tämä.

Vierailija
15/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kanssasi on todella ankeaa, jos jopa sinä huomaat, että ystäväsi on paljon onnellisempi muiden kanssa.

Vierailija
16/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on kiva olla ponnahduslautana muille. Itsekin nuoruudessa treffailin paljon kun tytöt oli vielä myös moni kokemattomia, no rukkasethan siinä aina minulle läpsähti mutta pian sitten seuraavan ukkelin kanssa olikin täysi meno päällä. Yksi jopa suoraan kiittikin minua siitä, että sai minulta itsevarmuutta ja kokemusta kun oli hänen ensimmäiset treffit kanssani.

Vierailija
17/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällainen ihminen joka luulee asioiden johtuvan aina hänestä itsestään.

Vierailija
18/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäät ystävänä roikkumaan ihmisten kanssa, joiden kanssa haluat parisuhdetta? Jos toinen tarjoaa vain ystäviä -korttia, voi ja kannattaa myös siirtyä seuraavaan. Vai mikä jäi minulta nyt tajuamatta?

Vierailija
19/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on monta kertaa käynyt niin, että minulla on suhteen tapainen jonkun ikisinkun kanssa ja sen jälkeen hän löytää pitkäaikaisen tyttöystävän tai jopa menee naimisiin ja tekee lapsia! Ehkä pyöritän pelimiestä siihen malliin, että tasainen elämä alkaa tuntua ihan varteenotettavalta sen jälkeen.

Vierailija
20/32 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap olettaa, että juuri hän aiheuttaa ihmisten elämässä joitain asioita? Tuota kutsutaan mielisairaudeksi nimeltä skitsofrenia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi