Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni ihan ulkopuoliseksi, käymässä miesystävän vanhempien luona maaseudulla - mies ja vanhempansa keskittyvät 50km hiihtoon ja tietävät joka spandextyypin ja olen ihan pihalla. Ketä kiinnostaa joku *tun hiihto

Vierailija
07.03.2021 |

Puuuh. Kuka tuo mies vieressäni oikein edes on.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 on kyllä hullu matka, huhuh.

Vierailija
42/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö ruåttalainen nyt irtiottoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesisade yllätti Suomen huollon. 😭😭😭

Vierailija
44/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesisade yllätti Suomen huollon. 😭😭😭

Toivottavasti ei

Vierailija
45/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iivo näyttää tosi väsyneeltä. ☹️

Vierailija
46/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kärkikuusikko hyytyy.

Vierailija
47/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan että Norjaan menee mitali tai kaksi.

Vierailija
48/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyl pedataan kisaa Kläbolle.

Vierailija
49/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkään en ymmärrä kuka jaksaa katsoa jotain hiihtokilpailuja televisiosta. Hiihtoa tykkään kyllä itse harrastaaa. 

Vierailija
50/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpahiihto nyt vaan on typerintä mitå tiedän.

Se on of course ollu suomessa 50 luvulle asti ainoa keino päästä pisteestä A pisteeseen B maalla talvella.

Mutta seurata intohimoisesti vanhempineen noita tankattuja sukkahousukavereita jonossa?? Ei meillä taida paljon yhteistå olla oikein muutenkaan miesyståvån kanssa.

Ap

Pitäisikö sen miesystäväsi olla sitten kiinnostunut modernista taiteesta eikä murtomaahiihdosta?

Wanhan hywään koulussakin katsottiin varta vasten olympia- ja MM-hiihtokilpailuja, jos niitä näytettiin tv:stä kouluaikana.

Vierailija
51/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyl pedataan kisaa Kläbolle.

JOS menee loppukirin varaan, niin kyllä

Vierailija
52/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määkään en ymmärrä kuka jaksaa katsoa jotain hiihtokilpailuja televisiosta. Hiihtoa tykkään kyllä itse harrastaaa. 

Onneksi muiden mieltymysten ihmettelyssä riittää sulle harrastusta sitten sille ajalle kun ei voi hiihtää. Itse ihmettelen enemmän ihmisiä kenelle on yllätys että toisia kiinnostaa eri asiat.

Vierailija
53/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on of course ollu suomessa 50 luvulle asti ainoa keino päästä pisteestä A pisteeseen B maalla talvella.

Mutta seurata intohimoisesti vanhempineen noita tankattuja sukkahousukavereita jonossa?? Ei meillä taida paljon yhteistå olla oikein muutenkaan miesyståvån kanssa.

Ap

Mies on varmaan seurannut lapsesta asti vanhempiensa kanssa hiihtoa telkusta. Hienoa että et arvosta heidän yhteistä perinnettä. Narsistina vain keskityt omiin tarpeisiisi. Mikä helmi oletkaan.

Vierailija
54/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi noloa jos neljä norjalaista häviäisi yhdelle venäläiselle.

Kulta ja hopea Norjalle!

Vierailija
55/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet käynyt burläskikursseilla. Voitkin hytkyttää laardejasi siellä, ehkä miesten kiinnostus siirtyy hetkeksi sinuun. Nusaisevat sitten kaltaistasihuoraa vuoronperään-onpahan sinustakin joskus jotakin hyötyä.

Vierailija
56/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkipeliä! Bolsu itkee, Iivo itkee.

Vierailija
57/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajainen. Lähtisin vaikka itse hiihtämään sillä välillä kun penkkiurheilevat.

Vierailija
58/58 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Samat fiilikset paitsi minä pidän hiihtokisoja yhtä tylsinä kuin katsoa maalin kuivumista. En pysty ymmärtämään näitä jotka jaksaa intoilla hiihtokisoista. Haukotus hormoonitheebot spandekseissaan. Booring...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi