Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja! Teinit eivät halua käyttää maskia koska "Maski ärsyttää, siitä tulee finnejä ja sen käyttö sotkee ripsivärin" ja koska jotkut maskit "näyttävät vaipoilta"

Vierailija
07.03.2021 |

https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/3631456

"Oppituntien jälkeen maski otetaan kuitenkin herkästi pois. Käytävillä ja välitunneilla vietetään aikaa ilman maskeja.

Peltolan koulusta arvioidaan, että vajaa puolet käyttää maskia oppituntien ulkopuolella."

"Maski ärsyttää, siitä tulee finnejä ja sen käyttö sotkee ripsivärin, nuoret kertovat syitä maskittomuudelle."

"YHDEKSÄSLUOKKALAINEN Dario ei juurikaan käytä maskia koulussa. Hetken mietittyään hän sanoo, ettei usko maskin käytöstä olevan hyötyä.

– Eikä se ole pakollista, hän huomauttaa.

Karanteeniin joutuminen ei pelota – päinvastoin – hän opiskelisi mieluummin kotona kuin koulussa."

Voi luoja! Millaisiksi ovat Suomen nuoret menneet, kun suurin huoli on, kuinka maski sotkee ripsivärin?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippanaamojen vouhotus nyt on vähän säälittävää

Vierailija
2/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis meikkipohjan se kyllä pilaa täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä se vaippamaininta.

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/3367229

"Osa oppilaista ei myöskään halua käyttää "vaipalta näyttäviä" kestomaskeja."

Olen sanaton.

Vierailija
4/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis meikkipohjan se kyllä pilaa täysin.

Kannattaisi olla laittamatta sitä pakkelia naaman täydeltä. Ei minun meikkipohjani ole mennyt piloille maskin alla.

Vierailija
5/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en käytä minäkään, tyhmän näkösiä M36

Vierailija
6/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä maskia jos olen menossa jonnekin niin, että haluan meikin näyttävän hyvältä vielä bussimatkan jälkeenkin. Ripsivärit on ihan tuhriintuneet, ripsitaivutukset pilalla ja meikkivoide lähtenyt jättäen ihon rasvaisen näköiseksi, kun käyttää maskia.

Vierailija
7/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka eivät käytä maskia osoittavat kuuluvansa minä minä minä ihmisiin.

Vierailija
8/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dario, vantaalainen nimi

Vierailija
9/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka eivät käytä maskia osoittavat kuuluvansa minä minä minä ihmisiin.

So?

Vierailija
10/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkiseltä tasolta P16.

Vierailija
11/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Opettaja-parat, eivät voi välttyä altistumasta. Heidät saisi Suomessakin nostaa rokotusjonossa heti hoitohenkilökunnan jälkeen rokotettavaksi.

Vierailija
12/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi me joutuu etäkouluun

Vierailija
13/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineillä on täysi oikeus olla käyttämättä maskeja, ei sitä tarvitse edes perustella mitenkään. Suomessa ei ole maskipakkoa.

Vierailija
14/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darien syytä etäkoulu

Vierailija
15/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä maskia jos olen menossa jonnekin niin, että haluan meikin näyttävän hyvältä vielä bussimatkan jälkeenkin. Ripsivärit on ihan tuhriintuneet, ripsitaivutukset pilalla ja meikkivoide lähtenyt jättäen ihon rasvaisen näköiseksi, kun käyttää maskia.

Voi hyvää päivää näitä ääliöitä.

Vierailija
16/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkiseltä tasolta P16.

Tuskin sitäkään, käyn töissäkin mopolla.

Vierailija
17/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maski kuuluu laittaa suun ja nenän eteen, ei silmille. Toivottavasti olet jo tässä vaiheessa löytänyt tiesi kouluun :D

Vierailija
18/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saadaan pian ne kieltäytyjien leirit tänne suomeenkin. Oppivat olemaan.

Jep, natsimeiningillä, keskitysleirit takas.

Vierailija
19/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten maskilla pystyy tuhria ripsivärin?

Vierailija
20/28 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluavat pitkittää tautitilannetta niin se on heidän häpeänsä. Ehkä seuraavat ylioppilasjuhlat sitten vuonna 2023-25? Nopeammin voisivat olot normalisoitua jos kaikki noudattaisivat määräyksiä. Minulle periaatteessa ihan sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän