Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En rakasta miestäni ja 1,5vuotta ilman seksiä

Vierailija
07.03.2021 |

Olen onneton mieheni kanssa. Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta. Olen monta vuotta joutunut tekemään kaikki yksin: lasten hoitaminen, ruuan laitto, siivoaminen: lakanoiden vaihto, lasten ulkoilut ja harrastukset jne. Kaikki asiat joudun hoitamaan, milloin voisin itse ottaa pienet torkut? Mies aina lupailee asioita mitkä ei koskaan tapahdu. Mies ei edes jaksanut tukea minua synnytyksen aikana ja olin aivan yksin. Mies meni aikoinaan ulos ja tuli vasta 4-5am kotiin. Kun minä lapsia 24/7 hoidan. Mies vaan istuu sohvalla eikä jaksa minua auttaa. Pelailee pelejä ja on oma harrastuskin. Minulla ei ole harrastusta eikä mies ole innokas antamaan minulle vapaa aikaa. Ei varmaan halua lasten kanssa olla yksin kotona. Mies myös tuhlaa rahat heti kun on palkka päivä. Mä suunittelen viikon ruuat, maksan laskuja, ostan lapsille tarvittavat ja yritän säästää joka kk. Turhauttaa enkä luota mieheen ollenkaan. Haluan kovasti eron ja juteltiin tästä. Miestä harmittaa ja sanoo että haluan rikkoa meidän perheen. En tunne mitään rakkautta miestäni kohtaan. Ärsyttää joka päivä hoitaa miehen sotkuja! En voi näille tunteille mitään. Seksiä ei ole ollut 1,5vuoteen koska en halua. Mies olisi innokas mutta en tunne hänen kanssa enään mitään ja luottamus mennyt häneen.
Onko keneläkään kokemusta? Onko ero paras? Vai yhdessä lasten takia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla