Te joilla on ollut/on elämässä sosiopaatti!
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Tappoi mun lemmikkikissan
Teemu Mäki?
Kuinka moni tietää toisten diagnooseista? Puhumattakaan siitä, että sosiopaatti-nimikettä ei enää käytetä vaan se menee antisosiaalisen persoonallisuuden alle.
Olen naimisissa miehen kanssa jolla on diagnosoituna aikanaan sosiopaattinen käytös (nuorena ja vihaisena) ja mies on ollut ihana aviomies ja hyvä isä.
Ei päässyt tekemään mitään mutta henkistä väkivaltaa ja uhkaili mm. naaman rikkomisella.
Kaksi. Molemmat kertoivat, että jos joku tulee tielle, niin kostavat. Kummallakin puuttui siis käsitys siitä, mikä on tervettä ja normaalia. Eivät tajunneet, että kertoessaan tuollaista paljastavat sairautensa.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi. Molemmat kertoivat, että jos joku tulee tielle, niin kostavat. Kummallakin puuttui siis käsitys siitä, mikä on tervettä ja normaalia. Eivät tajunneet, että kertoessaan tuollaista paljastavat sairautensa.
Sosiopatia ei ole sairaus etkä sinä voi diagnosoida ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu Mäki?
Ei, vaan sukulaismies. Teki muutakin inhottavaa mutta tuo on jäänyt parhaiten mieleen. Tyyppi vielä hehkutti tekemisiään jälkeenpäin. Jaoin aikanaan saman kesämökin tuon miehen perheen kanssa. Tuon tapauksen jälkeen luovuin omasta osuudestani alihintaan.
Puistattava tapaus.
On ollut nais- ja miespuolisia. Niin ystävinä kuin puolisoina. Se käytös riippuu ihan siitä missä asemassa olet sosiopaattiin ja onko menossa grooming vaihe, hyväksikäyttö vai hylkäysvaihe. Nämä kaikki vaiheet voi myös olla lieviä, huomaamattomia tai jäädä jotain välistä. Riippuu ihan siitä jäätkö reserviin vai et, sen jälkeen kun sinusta on otettu suurin hyöty. Muistuttavat siis paljon narsistia. Kuitenkin yleensä löytyvät yhteiskunnan alimmista kerroksista, on paljon päihdeongelmaa, rikollisuutta ja loismainen elämäntyyli kaikilla.
Eikö narsisti enää ole mitään?
Mitä seuraavaksi? Psykopaatti? Nekrofiili?
Valehtelee, muuntelee totuutta, juonittelee, valehtelee puolisolleen, materialisti, pitää yllä kulisseja ja kovaa kuorta, lyttää muita, antaa todella hurmaavan ensivaikutelman, mutta ajan mittaan mätä sisin paljastuu. Ei näe mitään vikaa omassa käytöksessään, vika on aina muissa. Ylistää itseään ja kokee muut ihmiset kilpailojoikseen esim. jos muilla menee parisuhteessa hyvin niin heillä menee paremmin, aina pitää hankkia kalliimpaa ja hienompaa kuin kaverilla.
Kaikista pahimmiksi ominaisuuksiksi koen hurmaavan olemuksen, juonittelun ja valehtelun. Näillä on aiheutettu paljon pahaa mieltä ja ihmissuhdesotkuja.