Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Tulisipa jo kesä!
07.03.2021 |
Ihan kiva että on tänä vuonna ollut kunnollinen talvi, mutta nyt jo riittäisi. Kaipaan kesää, lämpöä, aurinkoa... jaksaisi paremmin rajoituksiakin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Muistelen menneitä ja huomasin että jokaisen talven välissä ollut kesä. Ajanlaskuni alkoi talvesta mutta en kyllä muista paria ensimmäistä talveani