Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on ihmisten oma vastuu koronatoimissa?

Muiden vika
07.03.2021 |

Vaaditaan yhteiskunnan sulkua, maskipakkoa, ulkonaliikkumiskieltoa ja rajojen sulkemista. Viranomaisten ja muiden ihmisten pitäisi tehdä tai olla tekemättä sitä ja tuota.
Miksi koronan hillitseminen on kaikkien muiden, paitsi omalla vastuullanne? Miksi te ette rajoita liikkumistanne? Miksi te ette hanki itseänne suojaavia ffp3-maskeja, jos on pakko liikkua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt ihan samaa. Jotenkin tuntuu, että osaan suomalaisista on iskenyt maskiuskovaisuus ja sen vuoksi haluavat minkä tahansa rätin jokaisen naamalle sen sijaan, että suojautuisivat itse paremmin käyttämällä ffp3-hengityssuojaimia. Mä en ole edes hankkinut tavallisia maskeja vaan ainoastaan hengityssuojaimia. 

Vierailija
2/10 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympäsee kantaa vastuuta ja sitten jotkut muut hälläväliä-toimillaan vesittää sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun Suomi on kaikissa asioissa sellainen "isoveli valvoo" -sosialistiyhteiskunta, jossa ihmisiltä ei koskaan edellytetä omaa vastuutta. On vain oikeuksia, vastuut hoitaa viranomainen kansalaisen puolesta.

Vierailija
4/10 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tympäsee kantaa vastuuta ja sitten jotkut muut hälläväliä-toimillaan vesittää sen.

Harva koronahysteerikko kantaa vastuuta mistään muusta kuin itsestään ja tekee senkin huonosti. 

Vierailija
5/10 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sua tympäsee huolehtia itse, että et saa tartuntaa? Ei mua ainakaan tympäse. Enemmän mua tympäsee, jos mun pitäisi alkaa huolehtia, että sinä et saa tartuntaa, koska et viitsi itse huolehtia siitä. 

Vierailija
6/10 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa elää vahvana terveyssosialismi, jossa oma vastuu on ulkoistettu viranomaisille ja muille ihmisille. 

Vierailija
7/10 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sua tympäsee huolehtia itse, että et saa tartuntaa? Ei mua ainakaan tympäse. Enemmän mua tympäsee, jos mun pitäisi alkaa huolehtia, että sinä et saa tartuntaa, koska et viitsi itse huolehtia siitä. 

Ainoa tapa varmistaa, ettei saa tartuntaa olisi mulle irtisanoutua (koska lähityö) ja olla poistumatta kotoa, koska missään ei voi luottaa että muut suostuu edes pitämään turvaväliä. Kyllä se voi vähän tympäistä. Miksi on niiiiiin mahdottoman rasittavaa huomioida toisia alkeellisilla käytöstavoilla?

Vierailija
8/10 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa tapa varmistaa, ettei saa tartuntaa olisi mulle irtisanoutua (koska lähityö) ja olla poistumatta kotoa, koska missään ei voi luottaa että muut suostuu edes pitämään turvaväliä. Kyllä se voi vähän tympäistä. Miksi on niiiiiin mahdottoman rasittavaa huomioida toisia alkeellisilla käytöstavoilla?

Miksi ihmiset suojelisivat muita, kun sinä et halua suojella edes itseäsi?

Vierailija
9/10 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FFP3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä mitään siitä mitä teen. Ja miksi et voi vastata, miksi joku nimenomaan EI tekisi mitään muiden avuksi, esim. pitäisi turvaväliä joka on jopa ihan ilmaista.

Vierailija
10/10 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FFP3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä mitään siitä mitä teen. Ja miksi et voi vastata, miksi joku nimenomaan EI tekisi mitään muiden avuksi, esim. pitäisi turvaväliä joka on jopa ihan ilmaista.

Kyllä minä pidän, mutta välillä se on vaikeaa, kun maskiinsa luottava ihminen tuppautuu katteettomassa turvallisuudentunteessaan kaupassa aivan kiinni. Jälleen osoitus, ettei ihmiset itse halua suojella itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi