Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palsta on pilalla

Vierailija
07.03.2021 |

Nykyään täällä pyörii pelkkiä trolleja, hallituksesta ruikuttajia ja Covid-ketjuja. Provot ovat kahden lauseen mittaisia ja niissä on aina vähintään kaksi kirjoitusvirhettä. Olisi hienoa saada palstalle esim. politiikalle oma keskustelualue, niin tämän roskan seulominen olisi helpompaa. Väärälle alueelle postatut aloitukset poistettaisiin automaattisesti.

Ehkä täytyy vain poistua palstalta ja elää oikeaa elämää. Harmi, tämä oli joskus aidosti hauska ja viihdyttävä keskustelupaikka.

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli palsta on mielestäsi pilalla kun siellä ei kehuta Sannaa ja sen tyttökuoroa? Mitä jos sinä perustaisit sen oman palstasi?

Teillä on jo hommaforum, pysyisitte siellä. Täällä on vähän muutkin väsyneet jatkuvaan poliittiseen spämmäämiseen tällä palstalla.

-eri

Hommaforumilla on poikkeuksellisen tasokasta keskustelua, koska säännöt ovet todella selkeät ja moderaattorit pitävät huolta, että niitä noudatetaan. Olen pyörinyt 15 vuotta kaikenlaisilla palstoilla, ja millään muulla palstalla ei ole samanlaista tiukkaa mutta reilua moderointia. Jos kommenti poistetaan tai saa bännit, niin syy aina kerrotaan, muilla palstoilla kommenttien poistaminen ja bännääminen on mielivaltaista.

Vierailija
62/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä täytyy vain poistua palstalta ja elää oikeaa elämää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollausta ei voi jättää huomiotta, kun pahimmillaan minuutin välein tulee uusi Sanna-aloitus.

Vierailija
64/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon kiinnosta mitään ajatuksella kirjoittaa koska ketjut poistetaan kuitenkin.

Vierailija
65/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli palsta on mielestäsi pilalla kun siellä ei kehuta Sannaa ja sen tyttökuoroa? Mitä jos sinä perustaisit sen oman palstasi?

Teillä on jo hommaforum, pysyisitte siellä. Täällä on vähän muutkin väsyneet jatkuvaan poliittiseen spämmäämiseen tällä palstalla.

-eri

Hommaforumilla on poikkeuksellisen tasokasta keskustelua, koska säännöt ovet todella selkeät ja moderaattorit pitävät huolta, että niitä noudatetaan. Olen pyörinyt 15 vuotta kaikenlaisilla palstoilla, ja millään muulla palstalla ei ole samanlaista tiukkaa mutta reilua moderointia. Jos kommenti poistetaan tai saa bännit, niin syy aina kerrotaan, muilla palstoilla kommenttien poistaminen ja bännääminen on mielivaltaista.

Miksi ette siis pysy siellä? Miksi on tarve tulla tänne, jos siellä kerran on toimiva keskustelualusta?

Vierailija
66/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma Oyj hyötyy mölystä taloudellisesti.

Vierailija
67/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljon kiinnosta mitään ajatuksella kirjoittaa koska ketjut poistetaan kuitenkin.

Niin totta.

Vierailija
68/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla aloituksesi provosoi ei niin lahjakkaita ihmisiä. Kyllä hekin saavat olla täällä kirjoitusvirheineen.

Vierailija
69/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen täällä tiedettiin julkkisjuorut ennen Seiskaa ja rikosten uhrit, tekijät ja motiivit siinä vaiheessa, kun iltapäivälehdet vasta uutisoivat poliisioperaatiosta. Tänne kannatti aina tulla, jos halusi tietää jostain asiasta enemmän ja nopeammin kuin mitä lehdet kertoivat. Nykyään tämän palstan informaatio- ja viihdearvo on nolla, ketjuja poistetaan, kaikkea ja kaikkia epäillään provoksi, eikä juuri mikään keskustelu lähde lentoon.

Vierailija
70/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

moderaattoreiden vika koska kaikki vähänkin mielenkiintoiset ketjut poistetaan nopeasti joten tilalle jää vain trollausta kun ei jakseta enää edes yrittää. Politiikka-aiheiset ketjut varsinkin lähtee nopeasti

Vierailija
71/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sannattelu sama kuin "asiallinen ketju"?

Vierailija
72/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kyllästynyt siihen että nykyään törkykommentteja on todella paljon täällä, en enää edes ilmianna mitään kommentteja, muutenkin olen noiden mielenvikaisten kommentoijien takia vähentänyt aikaani täällä reippaasti, muutaman kerran saatan päivässä katsoa mitä ketjuja suosituimmissa on ja lukea niitä, yleensä ei kyllä mitään luettavaa enää ole täällä.

Vierailija
73/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin kyllästynyt siihen että nykyään törkykommentteja on todella paljon täällä, en enää edes ilmianna mitään kommentteja, muutenkin olen noiden mielenvikaisten kommentoijien takia vähentänyt aikaani täällä reippaasti, muutaman kerran saatan päivässä katsoa mitä ketjuja suosituimmissa on ja lukea niitä, yleensä ei kyllä mitään luettavaa enää ole täällä.

Tähän me pyrimmekin.

Trolmaster

Vierailija
74/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos päätettäis ettiä kukaan lähde mukaan politiikka keskusteluun niin saisivat itse vastata omiin aloituksiisa. Itse olen sivunnut jo pitkään politiikan ja korona keskustelut koska eivät perustu oikeaan tietoon ja sävy O sivistymätöntä.

Vierailija
75/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta - pilalla

Keskustelut - pilalla

Ihmiset - pilalla

Pelkkää paskaa tilalla

Vierailija
76/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihenhän he pyrkivätkin. Valtaamaan tämänkin tilan ja hiljentämään naiset.

Vierailija
77/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma täällä on mielivaltaiset ketjujen poistot. Vähitellen kukaan ei enää viitsi perustella kunnolla mielipidettään, koska se saattaa hetken kuluttua olla jo poissa. Niinpä viestit lyhenevät muutaman sanan pituisiksi heitoiksi, trollaamiseksi.

Totta, joku päivä sitten oli ihan kiinnodtaca lanka ilmastonmuutoksesta. En nähnyt siinä kertakaikkiaan mitään asiatonta. Hävisikö se siksi kun siellä oli kriittistä keskustelua hallituksen ja erään puolueen ilmastotoimista?

Vierailija
78/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma täällä on mielivaltaiset ketjujen poistot. Vähitellen kukaan ei enää viitsi perustella kunnolla mielipidettään, koska se saattaa hetken kuluttua olla jo poissa. Niinpä viestit lyhenevät muutaman sanan pituisiksi heitoiksi, trollaamiseksi.

Totta, joku päivä sitten oli ihan kiinnodtaca lanka ilmastonmuutoksesta. En nähnyt siinä kertakaikkiaan mitään asiatonta. Hävisikö se siksi kun siellä oli kriittistä keskustelua hallituksen ja erään puolueen ilmastotoimista?

Poistamiseen riittänee pelkkä ilmianto. En usko, että ketjun sisältöä arvioidaan ollenkaan, vaan deleteä painetaan kunhan ilmianto tulee.

Vierailija
79/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistamiseen riittänee pelkkä ilmianto. En usko, että ketjun sisältöä arvioidaan ollenkaan, vaan deleteä painetaan kunhan ilmianto tulee.

Olet väärässä. Olen tehnyt ilmiantoja monista ketjuista ja viesteistä, eikä niitä ole poistettu.

Vierailija
80/135 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos päätettäis ettiä kukaan lähde mukaan politiikka keskusteluun niin saisivat itse vastata omiin aloituksiisa. Itse olen sivunnut jo pitkään politiikan ja korona keskustelut koska eivät perustu oikeaan tietoon ja sävy O sivistymätöntä.

Kyllä ne pitää käydä siivoamassa. Täyttävät muuten koko etusivun kun suoltavat uutta ja niitä jankkauskommentteja. Ei pääse asiallisetbkeskusyelut enää esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi