Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona ja kolmen viikon sulku, tapaatteko nyt perhettä/sukulaisia?

Vierailija
07.03.2021 |

Siis tapaatteko perheenjäseniä jotka eivät asu samassa taloudessa? Esim. sisarustenne perheet? Jos tapaatte, niin miten alueenne ilmaantuvuusluvut vaikuttaa arvioonne tapaamisista?
Miten rajaatte sosiaaliset kontaktit tai miellätte välttämättömät tapaamiset?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää suhdeluvut otetut testit/positiivinen testitulos/päivä, vasta silloin voisi vetää johtopäätöksiä tartuntojen kasvusta. Keväällä 2020 ei mielestäni tehty testejä samassa määrin kuin nyt. Kehotettiin vaan pysymään kotona jos oli oireita ja mikäli ei välttämättä työnantajaa varten tarvinnut testiä tehdä.

Vierailija
62/65 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyritään minimoimaan kaikki kontaktit ja on minimoitu jo lähes vuosi; kesällä tavattiin muutamia ihmisiä sisätiloissa ja vähän useampia ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä maalla eletään ihan normaalia elämää ja tavataan lähes joka päivä mm. Isovanhempia.

Täällä maalla ei. Mun molemmat vanhemmat on riskiryhmää, joten emme tapaa heitä. 

Mun vanhemmat on myös riskiryhmää ja yli 70v. Mutta en ole vielä keksinyt mistä me saatais tartunta.

Vierailija
64/65 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla tavattu ketään. Kaikki sukulaiset asuvat kaukana, joten mitään ulkoilutteffejä ei voi järjestää. Ei käydä edes kaupassa, kun tilataan tavarat kotiin. Asutaan pääkaupunkiseudulla.

Maalla asuvan veljen lapset olivat taas flunssassa mummolla hoidossa (ei tietenkään käyneet testissä). Kova köhiminen kuului taustalla, kun soiteltiin äitini kanssa. Lapsuudenkaverilla näyttää fb:n mukaan olevan lähes joka viikonloppu kaljanhuuruiset bileet vaihtuvalla porukalla. En ymmärrä mikä siellä maaseudulla on niin vaikeaa pitää edes jotain tolkkua tässä hommassa.

Itse pelkään vanhempieni puolesta, kun veli tosiaan tuuppaa kipeät lapsensa usein heille hoitoon. Alueella on kuitenkin ollut joitakin tartuntoja. Ihan lähiaikoinakin, vaikka toistaiseksi aika vähän.

Vierailija
65/65 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi siltä että tästä sulkutilasta ei päästä kolmella viikolla. Näiden vastausten perusteella siis. No. Mennään koko kevät sitten. Mulle passaa. Yrittäjät voi olla eri mieltä, mutta mitäpä niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi