Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvin on porukka turvonnut korona-aikana

Vierailija
07.03.2021 |

Itse mukaan lukien. Järjestää kun sattuu jonkun näkemään pitkästä aikaa niin kiloja on tullut.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytänössä 8kg. painoa lisää  vuosi ja korona aika Asun yksin,olen vanha.Ihmisä elämässäni kuoli 2020. joka kuukausi 1klp.Paitis ei syyskuu ja joulukuu 2020 yhtään. Marras ja joulukuu 2019 yhtensä 2kpl. He eivät kuoleet kuitenkaan korona! liikun kyllä päivitäin säällä kuin säälläläpi vuoden aikojemme  tai kuljeskelen. Antaa minulle ulkoilu hyvän mielen ja hyvät unen lahjat.Syön myös normaalisti.Mutta illat lääkitsen yksinäisyys suru , menetykset:suklaalevyllä 100g  ,lidi halpaa iltaisin.Nämä seinät eivät minulle puhu,eivätkä minua lohduta!Lisäksi en ole siellä missä jo kaikki eläkeläisetkin ovat F.B. josta seurustelevat,viestitelevät,soitelevat ilmaispuhelut jne. Mutta en halua seurustella,kohdata ihmistä vain teenäisesti koneen kautta käytänössä.Joten oma valintani en liitynyt F.B. tai hankinut älypuhelin. Kaikki ei ole niin yksinkertaista ja selvää.Vaihdoin nyt suklaan pakaste mustikat ja vadelmat ,terveelisempääkin.Kun sokeriarvot koholla.ymm.Noudatan myös korona ohjeistus ja se eristää.Olen katu  ja pihappirin tutuista kypsä.Kun valittavat korona yksin asuvalle ja heillä kuitenkin kotinsa asuu toinen henkilö.Paasavat kuin papit oma korona kriisi,kuuntelematta minua tai antamatta puheenvuoroa.Huomioimatta minun seinät todella ei minulle puhu.Kuin ei muillekaan jotka asuvat yksin.Joten en jää kohteliaasti puhumaan edes,moi moi ja jatkan matkaan.( ps.anteeksi kirjotusvirheet,lukihäiriöisenä ne itse en näe)

Vierailija
2/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla -5kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä te onnistutte lihomaan? Minä olen laihtunut lähes 17kg viime maaliskuusta.

Vierailija
4/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ 0 kg. Ihan yhtä lailla tulee lenkkeiltyä, käytyä töissä, jumpattua kotona. Lihasmassa pienentynyt salitreenien puutteessa, mutta siinäpä se.

Vierailija
5/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut. En ole käynyt ravintoloissa tai baareissa kesän jälkeen. Työ on muuttunut myös stressaavammaksi ja sellaiseksi, ettei ole ollut aina aikaa edes syödä. Olen alkanut myös lenkkeilemään enemmän.

Vierailija
6/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-28 kg. Olen ottanut kaiken ilon irti etätyön ja lasten harrastuksen taukoamisen mahdollistamasta lisääntyneestä vapaa-ajasta sekä siitä että en ole notkuvien buffet-lounaiden ääressä.

Vierailija
7/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä on hauskaa piisannut, tissutellessa päivät pitkät ja vetämällä roskaruokaa ja sipsejä.

Vierailija
8/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt päinvastoin. Olen tehnyt etätöitä vuoden. Ei mene aikaa työmatkoihin eikä muutenkaan juuri mitään menoja, joten on ollut enemmän aikaa harrastaa liikuntaa.

Vierailija
9/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lihotaan entisestään, jos tulee ulkonaliikkumiskielto. Sitten kannattaa vaan alkaa syödä kevyesti kasviksia ja hedelmiä. Ei karkkeja. Ei makkaraa ja kaljaa niin pysyy joten kuten kuosissa.

Vierailija
10/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te hoikat olette? Ei vaan näy..ai niin, kotona etätöissä.

Kaupoissa näkyy aikamoisia tursakkeita.

Itse olen normaalipainoinen, sama paino ollut viimeset 10vuotta.

Vierailija
11/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laihtunut 18kg.

Vierailija
12/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä te onnistutte lihomaan? Minä olen laihtunut lähes 17kg viime maaliskuusta.

Miten ihmeessä sinä onnistut? Olen vuodesta 2016 yrittänyt laihduttaa ylimääräiset 35kg. Aina vaan jojoilua +-3k. Ruoka voittaa aina.

N 100kg

Vierailija
13/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-28 kg. Olen ottanut kaiken ilon irti etätyön ja lasten harrastuksen taukoamisen mahdollistamasta lisääntyneestä vapaa-ajasta sekä siitä että en ole notkuvien buffet-lounaiden ääressä.

Sama. Tosin en ole laihtunut kuin 5 kg. Mutta samoista syistä: lisääntynyt liikunta ja pienemmät lounaat.

Vierailija
14/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole tullut mitään koronakiloja.

Päinvastoin, nyt kun ei ole oikein muutakaan järkevää vapaa-ajan viettotapaa, niin liikuntaa on tullut harrastettua runsaasti. Toki välillä tulee katseltua ihan netflixiä sohvalla loikoillen, mutta ei kovin usein.

Menkää hyvät ihmiset ulos, sinne mahtuu eikä korona uhkaa. Aina voi lenkkeillä, hiihtää, retkeillä...

Vierailija
15/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette lihoisi jos ette olisi niin laiskoja.

Vierailija
16/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut kun jätin lisäaineet pois ja syön vain "aitoa ruokaa"

Vierailija
17/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä .Tulee syötyä enemän ja  kaikeaa makeeta.Turvotustaki kun unohtaa nesteytys :vesi ja kaikilla käy 1 kerta viikossa .Kuidut unohtuneet ravinto. Kun kerran saanut rasvasolut ,alkavat heti elää uudeleen,nostavat painoa. 1 marspatukka avioeroni ,jäkeen päivässä nosti vuodessa painoni 64 kg  aina84kg.Kun heräsin.Helpoa ei ollut pudotaa paino,mutta helpoa se  nosto on aina . Mieli hyvä kun voi tulla makeasta pullat karkit,kesit ymm.Kun elämä muutuu ja ei itse tajua,mitä lapaa suuhun ja kuinka paljon?Lohdutaakseen itseään.

Vierailija
18/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lihoin työttömänä 30kg. Koko ajan jääkaapin äärellä. Ainoa ilo elämässä syöminen. Kotikin sotkuinen.

Töissä ollessa ei voi koko ajan syödä ja aktiivisuus jatkuu kotona, tuli pidettyä koti siistinä.

Vierailija
19/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoohan siinä kun voi lipitellä kaiket päivät, alkoholi on sokeria.

Vierailija
20/36 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin löytyi motiivi jolla mammat saa pysymään kotona: koronakilojen peittely.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi