Ujous tyttöjen seurassa
Minulla on siis sellainen ongelma että ujouteni "estää" minua juttelemasta jne. tytöille/heidän kanssaan. Tämä on alkanut vaivaamaan minua kun olen enemmän pohtinut asiaa. Ujouteni vuoksi myös jos joku nätti tyttö hymyilee minulle esim. kahvilassa niin en kehtaa/uskalla hymyillä takaisin vaan käännän pääni pois. Olisi kiva kuulla jos muilla on ollut sama "ongelma" (suluissa koska siitä on helppo päästä eroon jos uskaltaisin/osaisin) ja miten olette selättäneet sen?
Kommentit (14)
Iän myötä helpottaa. Mutta jos ei ole aikaa odottaa niin alkoholi poistaa ujouden.
M38
Lääkket tai alkoholi ja siedätyshoito. Koita vaikka alkuun polkea jotain rumaa ja lihavaa reppanaa, joka ei jännitä niin paljon.
Sitten kun totut asiaan, voit siirtyä miellyttävämpiin naisiin.
Mieti sitä, että äitisikin on tyttö. Olet varmasti jutellut tyttö-serkkujen tai siskosi kanssa? Ei tytöille tarvitse jutella mitään ihmeellistä, ihmisiä nekin vaan on. euraavalla kerralla hymyile jollekin kivanoloiselle tytölle vaikka koulussa tai kaupassa? Ai niin, mutta maski estää... No aloita vaik kattelemalla kauniilla silmilläsi pitkään.
Kova känni päälle vaan. Naiset tykkää vähän semmosista rentuista.
N23
Perusongelma. Ei se koskaan lähde kokonaan, mutta asiaa on helpottanut, kun laittaa itsensä likoon. Väkisin vaan juttelemalla ihan mitä tahansa, kun on pienikin tilaisuus. Nettideitit on ehkä helpoin tapa. Ensin viestittelet, sitten tapaat ja olet ainakin kokemusta rikkaampi. Kun saat näitä kokemuksia, alat luottaa itseesi enemmän. Tuohon hymyilyyn en ole vieläkään saanut parannusta, koska se tulee, silloin harvoin kun tulee, aina niin yhtäkkiä, ettei siihen osaa vastata.
Sama ongelma naisena. Ei miehet minusta koskaan ole tykänneetkään tosin.
Ujous on söpöä tyttöjen mielestä :-)
Ei se helposti poistu.
Yritin 16- vuotiaasta asti poistaa ujoutta alkoholilla, mutta se johti vain noloihin töppäilyihin.
Ole siis varovainen alkoholin kanssa.
Kuvittele, että olet itse luomasi pelihahmo, joka kerää pisteitä jokaisesta tytön kanssa tehdystä kontaktista. Hymystä tai siihen vastaamisesta tulee piste. Juttelusta kymmenen pistettä jne. Kuinka monta pistettä saat?
Älä häiritse tyttöjä tolla vamamsella asenteellas pyydän.
Niin olin ja kai olen ujo vieläkin.
Ei ole koskaan ollut ongelma olla tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa neutraalissa tilanteessa.
Mutta jos kysymys on intiimiin kanssakäymiseen tähtäävästä seurustelutilanteesta, uskon olevani edelleen yhtä hukassa.
Tosin olen ollut jo vuosikymmenet parisuhteessa ja toki puolisoaan ei tarvitse ujostella.
Tähän suhteeseen pääsin, koska toinen osapuoli oli aloitteellisempi.
M49 kirjoitti:
Niin olin ja kai olen ujo vieläkin.
Ei ole koskaan ollut ongelma olla tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa neutraalissa tilanteessa.
Mutta jos kysymys on intiimiin kanssakäymiseen tähtäävästä seurustelutilanteesta, uskon olevani edelleen yhtä hukassa.
Tosin olen ollut jo vuosikymmenet parisuhteessa ja toki puolisoaan ei tarvitse ujostella.
Tähän suhteeseen pääsin, koska toinen osapuoli oli aloitteellisempi.
Tuohan se olisi se paras tilanne jos jostain löytyisi aloitteellinen ok-tasoinen nainen, mutta harvassa tuntuisivat olevan.
Tukeva humala.