Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen älytön uskollisuus puolustusvoimille

Vierailija
06.03.2021 |

Mies on 42 vuotias ja vielä jostain kummallisesta syystä tuli kertauskutsu.Aikoo mennä sinne vaikka on jo juopohko vanha ukko.Mies on arvoltaan luutnatti jos tällä on jotain väliä.Mistä tämä miesten älytön puolustusvoimien palvonta johtuu?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä teidän juopot ukot puolustaa teitä,lapsianne sekä suomea kun tosipaikka tulee.Toki on olemassa valmiusyksikkö, mutta ei ne hyväkuntoiset nuoret miehet ikuisuuksiin kestä.Sitten ovat vuorossa nämä noin miljoona "vanhaa juoppo ukkoa".Se on 5m kansasta jo aika hyvin.

Tiedätkö millainen alkoholistien johtama narkkarilauma teillä on siellä Venäjällä asevoimia teeskentelemässä?

Ei sitten mitään.

Vierailija
22/35 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ovat tuollaisia. Mä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saapahan olla hetken selvänä.

:) Huomaan, ettet ole koskaan ollut kertausharjoituksissa.

Vierailija
24/35 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modernissa sodassa voi kaljamahainen juoppokin pärjätä hyvin. Todellakaan jokaisen ei tarvitse olla kymmenottelija.

Vierailija
25/35 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa rynkky nyt halattavana täällä.

:(

Vierailija
26/35 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne on pakko mennä.

Ei ole. Kahdeksan vuotta sitten ilmoitin tiukasti ettei minua kandee härnätä kertauskutsuilla erinäisistä syistä johtuen.

Tuon jälkeen olen mm hakenut & saanut metsästysaseen hankintaluvan, poliisi on kahdesti tarkastanut henkilöllisyyteni koneella eikä minua ole haettu mihinkään istuntoon.

Joten en voi päätellä muuta kuin ettei kertauksiin ole pakko osallistua kunhan osaa olla tarpeeksi tiukka asiassaan.

Vierailija
27/35 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän mulle löytyis moinen mies kun nykyään kaikki tuntuu olevan asestakieltäytyjä-hippejä ja maailmanparantajia.

Vierailija
28/35 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modernissa sodassa voi kaljamahainen juoppokin pärjätä hyvin. Todellakaan jokaisen ei tarvitse olla kymmenottelija.

Tykistön esikuntaupseerina varmasti voi pärjätä. Kiväärimiehen pitää kyllä olla ihan hyvässä jiirissä, mutta ei sinne keihäänkärkeen mitään yli kolmekymppisiä juoppoja laitetakaan.

Vierailija
29/35 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne on pakko mennä.

Ei ole. Kahdeksan vuotta sitten ilmoitin tiukasti ettei minua kandee härnätä kertauskutsuilla erinäisistä syistä johtuen.

Tuon jälkeen olen mm hakenut & saanut metsästysaseen hankintaluvan, poliisi on kahdesti tarkastanut henkilöllisyyteni koneella eikä minua ole haettu mihinkään istuntoon.

Joten en voi päätellä muuta kuin ettei kertauksiin ole pakko osallistua kunhan osaa olla tarpeeksi tiukka asiassaan.

Kerrotko vielä suurin piirtein sotilasarvosi ja aselajisi?

Vierailija
30/35 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne on pakko mennä.

Raja, res ltn.

Vierailija
31/35 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne on pakko mennä.

Raja, res ltn.

OK. Sodanajan sijoituksesi on sitten nykyään jotain kaatuneiden keräilyn johtamista tai vastaavaa. Ei siinä mitään.

Vierailija
32/35 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit iloinen saadessasi olla miehen kanssa joka on ylpeä ja rakastaa kotimaataan eikä ole mikään vellihousu joka ei armeijassa pärjää.

Vierailija
33/35 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijajuttuihin liittyy niin paljon perusteetonta pätemistä että ehkä on parempi jättää valistamatta.

Vierailija
34/35 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne on pakko mennä.

Raja, res ltn.

OK. Sodanajan sijoituksesi on sitten nykyään jotain kaatuneiden keräilyn johtamista tai vastaavaa. Ei siinä mitään.

Tai sitten käpykaarti - 2015 jälkeen meni viimeinenkin into pistää ainoataan alttiiksi näin perseilevien hallitusten vuoksi. Kun se "sotakirje" tuli postissa, donkkasin suoraan takan sytykkeeksi, tasan sen verran kiinnosti asia.

Vierailija
35/35 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne on pakko mennä.

Raja, res ltn.

Tai sitten käpykaarti - 2015 jälkeen meni viimeinenkin into pistää ainoataan alttiiksi näin perseilevien hallitusten vuoksi. Kun se "sotakirje" tuli postissa, donkkasin suoraan takan sytykkeeksi, tasan sen verran kiinnosti asia.

Eikö vieraiden laukkujen kantaminen nappaa rajaluutnanttia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi