Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin sokerin, vähensin kaloreita, lisäsin vähän liikuntaa, paino ei putoa

Vierailija
06.03.2021 |

En syö mitään epäterveellistä mutta en myöskään stressaa ja laske kaloreita muuta kuin sen verran että suurin piirtein tiedän että on vähemmän kuin ennen.
Tuo helvatan pömppö vaan ei katoa eikä numerot muutu.

Neljä viikkoa nyt ollut näin.
Millä ruoalla saisi tehostettua tätä hommaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään urheiluhullu mutta hoikka kirjoitti:

Hitosti proteiinia, syö paljon kasviksia, vähennä lihaa, sokeri kokonaan pois, alkoholi kokonaan pois, kahvi mustana.

Etsi ja poista piilokalorit.

Lisää liikuntaa. Reippaasti.

Lihasmassa kuluttaa levossa enemmän kuin rasvakudos. Mitä paremman kunnon hankit, sitä enempi paino tippuu kuin itsestään.

Jos ei mikään muu auta, käy ravitsemusterapeutilla.

Kasviksia voisin lisätä, proteiinia ehkä joinain päivinä, sokeria enkä alkoholia käytä, ainoa maito on kahvissa, siitä en luovu.

Joku sanoi että liikaa kaloreita. Ei ole, ennemmin liian vähän. Piilokaloreita on vaikea löytää koska mun ruokani on aika simppeliä. 

Liikuntaa pitäisi lisätä mutta siihen en pysty, liikun nyt vähän, mutta enemmän kuin ennen joten se saa riittää näin alkuun.

Vierailija
22/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16:8-pätkäpaasto. Aivan huippu ja tehokas sekä helppo

Ihan paras pömpön poistaja, pallomaisen lähtee viikossa. Ja se helppous! Aamukahvi, lounas ja päivällinen, hyvää ruokaa saa syödä mahan täyteen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa oon jo tuolla 16/8. 

Syön sokeritonta, täysjyvää, proteiinirikasta, makeutusaineetonta jne. Kaiken järjen mukaan terveellistä.

Täysjyvä on ongelma, samoin maitotuotteet. Olen 168cm ja 56 kiloa . Lopetin kaikki sokerit, nostatusaineet, maitotuotteet ja gluteenit ja viljat sekä palkotuotteet viitisen vuotta sitten. Syön periaatteessa vain tuoreita kasviksia, marjoja, lihaa ja pähkinöitä. Painoa putosi silloin aloittaessani 25 kiloa. Tässä painossa olen ollut nelisen vuotta. Ruokavaliooni ei kuulu mitään addiktoivia ruoka-aineita niin se on helppo pitää. Energiaa löytyy kuin pienestä kylästä. Olen 48 vuotias. 

Tästä voisin koittaa ottaa oppia. Mistä proteiini jos maitotuotteet lopettaa kokonaan? Nyt olen syönyt esim. raejuustoa yms.

Vierailija
24/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö aamupalan ja muutenkin tasaisesti pitkin päivää?

Jotain kevyttä liikuntaa mukaan jos et ole aiemmin liikkunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi