Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin sokerin, vähensin kaloreita, lisäsin vähän liikuntaa, paino ei putoa

Vierailija
06.03.2021 |

En syö mitään epäterveellistä mutta en myöskään stressaa ja laske kaloreita muuta kuin sen verran että suurin piirtein tiedän että on vähemmän kuin ennen.
Tuo helvatan pömppö vaan ei katoa eikä numerot muutu.

Neljä viikkoa nyt ollut näin.
Millä ruoalla saisi tehostettua tätä hommaa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonpudotus on ärsyttävän hidasta :/

Vierailija
2/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan. Lähtis edes jotain, vaikka kilo niin motivaatio pysyis mutta kun ei.

Pakko vaan jatkaa, kai se nyt pakosta jossain kohtaa alkaa pudota.

Olisko joku mehupaasto pari päivää joka sais vauhtia tähän tai muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa on kilpirauhasen vajaatoiminta?

Vierailija
4/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa on kilpirauhasen vajaatoiminta?

Ei mulla kyllä tuohon ole mitään oireita.

Vierailija
5/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan jos jollain ois joku hyvä vinkki saada vauhtiin tää homma!

Vierailija
6/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syöt?

Vierailija
7/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16:8-pätkäpaasto. Aivan huippu ja tehokas sekä helppo

Vierailija
8/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli tilanne ennen muutoksia? Pysyikö paino silloinkin samana, vai nousi pikkuhiljaa? Jos olet saanut painonnousun pysähtymään olet tehnyt hyviä muutoksia elämässäsi. Vielä pieni muutos parempaan, niin paino lähtee pikkuhiljaa laskemaan.

Vierailija
9/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, sama juttu. Tai siis tuo että paino ei putoa, mutta nyt olen huomannut että etenkin keskivartaloon on tullut sellaista löllöä, vähän kuin taikinamaista ja roikkuvaa nahkaa (jonka alla on rasvaa tai jotain) eli näyttää vähän samalta kuin jostain pallosta päästetään ilmat pihalle. Senttejä on kyllä lähtenyt jonkin verran, koska takki esim tuntuu mukavan väljälle..

Millähän tuon oudon roikkuvan "tyhjän" löllön saa pois?

Vierailija
10/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa oon jo tuolla 16/8. 

Syön sokeritonta, täysjyvää, proteiinirikasta, makeutusaineetonta jne. Kaiken järjen mukaan terveellistä.

Vierailija
11/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lihonut pikku hiljaa vuoden ajan ja se pysyi aika kauan samassa ennen kuin aloitin tämän.

Söin koko vuoden herkkuja ja join limsaa jne. ja siksikin olisin kuvitellut että nyt alkaa paino pudota kun kaikki tuo roska jäi pois. Mutta ei niin ei.

Vierailija
12/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin 200 e siitä, että joku kertoo, mitä pitää syödä milloin ja kuinka paljon.

9 kg lähtenyt ja olen 55v. Eli vaihdevuosiläskejäkin lähti. Voin vakuuttaa että isolle osalle naisia vv:t tuovat lisäkiloja, vaikka syöminen ei muuttuisi. 

Homman nimi oli aika simppeli: 5 ateriaa, protskut ja muut balanssissa just minulle

Aikaisempien dieettien kanssa en onnistunut. Ja tässä ei ollut siis mitään ketoilua tms. Periaatteessa lautasmallilla mennään. Loka-maalis miinus 9 kg.

Olen todella tyytyväinen!

Vierailija
13/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa asiaan puolen vuoden päästä, kun olet pitänyt tiukan linjan ilman repsahduksia.

Vierailija
14/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, sama juttu. Tai siis tuo että paino ei putoa, mutta nyt olen huomannut että etenkin keskivartaloon on tullut sellaista löllöä, vähän kuin taikinamaista ja roikkuvaa nahkaa (jonka alla on rasvaa tai jotain) eli näyttää vähän samalta kuin jostain pallosta päästetään ilmat pihalle. Senttejä on kyllä lähtenyt jonkin verran, koska takki esim tuntuu mukavan väljälle..

Millähän tuon oudon roikkuvan "tyhjän" löllön saa pois?

Lisään että siis tämä on eka kerta kun edes jotain tulosta tulee ja minäkin olen noudattanut tuota 16:8 elämäntapaa. Se kun sopii kuin nenä päähän ja vähän vastaavalla tavalla olen syönytkin koko aikuisikäni. Nyt vaan olen tehnyt selkeän rytmin ruoka-aikojen sijaan ja jättänyt samalla kaikki napostelut ja herkut pois.

Ja nyt olen kuin vajaaksi täytetty michelin-ukko. 

Vierailija
15/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paljon kaloreita. Kolmasosa ruoasta alkuun pois.

Vierailija
16/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitosti proteiinia, syö paljon kasviksia, vähennä lihaa, sokeri kokonaan pois, alkoholi kokonaan pois, kahvi mustana.

Etsi ja poista piilokalorit.

Lisää liikuntaa. Reippaasti.

Lihasmassa kuluttaa levossa enemmän kuin rasvakudos. Mitä paremman kunnon hankit, sitä enempi paino tippuu kuin itsestään.

Jos ei mikään muu auta, käy ravitsemusterapeutilla.

Vierailija
17/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoin 200 e siitä, että joku kertoo, mitä pitää syödä milloin ja kuinka paljon.

9 kg lähtenyt ja olen 55v. Eli vaihdevuosiläskejäkin lähti. Voin vakuuttaa että isolle osalle naisia vv:t tuovat lisäkiloja, vaikka syöminen ei muuttuisi. 

Homman nimi oli aika simppeli: 5 ateriaa, protskut ja muut balanssissa just minulle

Aikaisempien dieettien kanssa en onnistunut. Ja tässä ei ollut siis mitään ketoilua tms. Periaatteessa lautasmallilla mennään. Loka-maalis miinus 9 kg.

Olen todella tyytyväinen!

Jatkan vielä. 25v olin 45 kiloinen (olen 160cm)

Kilo per vuosi siitä. Että laske vaan...

Keski-iässä ne kilot ei ole niiiin pahoja ja onnekseni olen edelleen tiimalasi. Tällä hetkellä tosin vähän levinyt tiimalasi :D

Vierailija
18/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Ja elän pätkäpaastolla myös, eli syön 8-10 aikaikkunassa kaikki päivän ruuat. Joka päivä vähintään tunti treeniä, useimpina päivinä tulee se 2 h tai enemmänkin. En ymmärrä miksei näy missään. 

Vierailija
19/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt yhä enemmän kuin kulutat. Ihan näin yksinkertaista. Muussa tapauksessa olet keksinyt ikiliikkujan.

Vierailija
20/24 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa oon jo tuolla 16/8. 

Syön sokeritonta, täysjyvää, proteiinirikasta, makeutusaineetonta jne. Kaiken järjen mukaan terveellistä.

Täysjyvä on ongelma, samoin maitotuotteet. Olen 168cm ja 56 kiloa . Lopetin kaikki sokerit, nostatusaineet, maitotuotteet ja gluteenit ja viljat sekä palkotuotteet viitisen vuotta sitten. Syön periaatteessa vain tuoreita kasviksia, marjoja, lihaa ja pähkinöitä. Painoa putosi silloin aloittaessani 25 kiloa. Tässä painossa olen ollut nelisen vuotta. Ruokavaliooni ei kuulu mitään addiktoivia ruoka-aineita niin se on helppo pitää. Energiaa löytyy kuin pienestä kylästä. Olen 48 vuotias. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi