Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokottamisesta I-Britanniassa

09.08.2006 |

Hei, Brittiperheet onkin ollut tosi hiljaa...Kävin eilen kolleegani kanssa keskustelua näistä rokotteista ja elohopeasta (Hänellä 2v. ja 1v.tytöt). Hän sanoi tutkineensa asiaa kanssa aika perinpohjaisesti ja sanoi että sai pyytämällä elohopeamattoman rokotteen. Mutta kyse ei sitten ollutkaan MMR-rokotteesta....vaan siitä " aikaisemmasta" ?!?! No anyway, hän kyllä valaisi että terveydenhuoltopalvelut vaihtelevat jo aika reippaasti kunnittain jopa täällä Skotlannin sisällä. Ylämailla asuvat esim. saavat ainoastaan 12.vkon ultran, eikä sitä 20.vkon ultraa lainkaan. Tämä mun on helppo uskoa ja suosittelenkin että kysytte, pyydätte ja vaaditte asioitanne omalta lääkäriltänne. Siis varsinkin jos käytätte NHS.n palveluja. Eli näissä asioissa ei siis varmaan kannata tuuduttautua mihinkään" yleinen käytäntö" harhaan...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät neuvot tulee kalliiksi...En mä kestä. Mua kun on lapselliset kaverit valistaneet että kaksoiskansalaisuus tulee autom. mutta nää kaverit on kummatkin tosissaan naimisissa brittien kanssa...me ei olla eikä oltu sitä ihan tähän hätään kans suunniteltu. Joutuu sitten varmaan lennättämään lasta heti 4 vkon iässä. Ihan törkeetä ja miten helposti täällä saa kaiken maailman terroristit niitä passeja ?!?!

Vierailija
22/22 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pahat olot sulla. Huh huh, en tiedä miten oisin kestänyt...Tosin vielä mulle tulee autossa paha olo, varsinkin mun työkaverin jolla on ihan uus auto niin siellä on sellanen tuoksu että mä meen hetkessä vihreeksi siellä :)

Meillä on muuten aika paljon sinisiä vaatteita...Reiman toppapukua myöten. Ollaan saatu jo paljon lahjaksi (ja käytettyjä). Me ei tykätä kumpikaan vaaleanpunaisesta tai pinkistä, niin ollaan vähän itsekkäästi tehty se kans kaikille selväksi.. vaikka tyttö tulisikin siis. Onhan se vähän tylsä nyt ostaa vaan valkoista ja beigeä ja denimiä, mutta en mä oikein pysty olee mitään ostamattakaan. Aika vähän on tullut vastaan mitään kirkkaanpunaista perusvaatetta joka ei olis joko poika-tai tyttömäinen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi