Mitä kamalaa on siinä, jos alushousujen rajat näkyy housujen läpi?
"Kauheaa, jos joku saa tietää, että minäkin käytän nimettömiä"?
Kommentit (29)
Eikai siinä mitään kamalaa olekaan. Juuri tänään edelläni kassajonossa pyllisti nainen ohuissa urheilutrikoissa ja verkkokalvoilleni paloi kuva stringien rajoista ja ennenkaikkea siitä mikä kuultaa läpi siinä rajojen ulkopuolella. Ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika junttia.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se perseiden katsominen
Ei pysty, ei kykene!
Varvasfanittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamelinvar rvas on suotavaa esitellä.
Parasta onkin tiukoissa trikoissa pullea kamelinvarvas
kun housun keskisauma on uponnut syvälle hukkaviivan
sisään.
Hukkaviivan?? 🤣🤣
Ei se mulla kyllä hukkaan ole mennyt. En sitä silti esittele. Siksi vain kunnolliset trikoot silloin kuin ne päälleni vedän eli urheillessa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas on outoa, jos kalsarin rajat ei näy kun jalassa ohuet housut, ajattelen eikö tuolla ole lainkaan kalsareita, yäk.
Mäkin muuten mietin näin. Ja jotenkin tuntuu epähygieeniseltä että jollain on ohuet trikoot ja ministringit ja sitten esim kuntosalilla hikoilee niissä laitteissa, hyi.
Alushousujen rajojen näkyminen housujen läpi voi osoittaa hallitsemattomuutta. Vähän sama kuin liian pieni tai huonosti istuva paita. On siis vaan törppö. En tosin itse katsele muiden alushousujen rajoja, enkä muista, onko sellainen yleistä.
Värikkäiden stringien näkyminen tms. taktinen on erikseen. Eläköön '90/2000-luvun vaihde.
Vierailija kirjoitti:
Alushousujen rajojen näkyminen housujen läpi voi osoittaa hallitsemattomuutta. Vähän sama kuin liian pieni tai huonosti istuva paita. On siis vaan törppö. En tosin itse katsele muiden alushousujen rajoja, enkä muista, onko sellainen yleistä.
Värikkäiden stringien näkyminen tms. taktinen on erikseen. Eläköön '90/2000-luvun vaihde.
Entä jos sukkien varret kuultaa pillifarkkujen läpi? Törppöä?
Vielä suurempi hyi, suorastaan yök, on miehet jotka luulee olevansa seksikkäitä kommadoina. Likaiset, kusitippaiset, farkut ja niissä lilluvat hikiset kassit 🤢