Kuka juo tänä iltana jotain alkoholipitoista? En osaa päättää hakisinko vai en
Jos haen olutta niin iltani on ratkiriemukas, mutta huominen päivä vähän heikommalla hapella.
Jos en hae olutta niin iltani on tylsä, mutta huominen päivä on normaali. En osaa päättää.
Kommentit (31)
Älä hae olutta, nukut paremmin ja huomenna on parempi olo.
Itse join jo pullon koskenkorvaa ja hain sen jälkeen kaupasta 2 lavaa kaljaa ettei lopu kesken eikä tarvitse kärsiä kankkusesta huomenna.Sain myös kaverilta lätkän 10mg diapameja.
Älä hae, se on viisaampi päätös :) Mieti sen sijaan mikä voisi tuoda iloa ihan selvin päin.
Kuvittelet vain, että olisi oluen kanssa ratkiriemukas ilta. Ihan yhtä tylsää kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Älä hae, se on viisaampi päätös :) Mieti sen sijaan mikä voisi tuoda iloa ihan selvin päin.
Päivisin kyllä keksin mutta iltaisin siinä vaiheessa kun on rentounut kotiin niin en vaan enää keksi mitään muuta keinoa rentoutua täysin :( Kai olen sit jo alkoholisoitunut lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet vain, että olisi oluen kanssa ratkiriemukas ilta. Ihan yhtä tylsää kuitenkin.
Jos se tuntuu ratkiriemukkaalta niin se myös on! Kaikki musiikki kuulostaa paremmalta, sarjat ovat hauskempia ja palstajututkaan ei tunnu enää yhtä tyhmiltä :D
Hae vaan olutta mutta älä niin paljoa että tulisi krapula.
Mä juon punkkua. Menee ilta/yö rattoisammin 🍷
Vierailija kirjoitti:
Älä hae olutta, nukut paremmin ja huomenna on parempi olo.
Mutta kun huomenna on huomenna ja nyt on nyt.
Vierailija kirjoitti:
HAH!
Kärvistelisin kyllä selvin päin jos siihen olisi joku syy. Tällä hetkellä vaan ei ole ainuttakaan syytä.
Kyllä se taitaa nyt kallistua siihen että tänä iltana en juo. Ei siksi että välittäisin paljon páskaakaan mistään terveydestä vaan ihan vaan siksi kun olen laiska enkä jaksa mennä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin vähää ei hyödytä juoda. Kunnon känni tai ei mitään. Mulla se on ei mitään ja tämä on puuduttavan tylsää. Tosiaan mun tuuria että telkkarissakin aivan surkeaa ohjelmaa. Pitäs uskaltaa sitä vihreetä niin ei tarvisi alkoholia eikä olisi tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vähää ei hyödytä juoda. Kunnon känni tai ei mitään. Mulla se on ei mitään ja tämä on puuduttavan tylsää. Tosiaan mun tuuria että telkkarissakin aivan surkeaa ohjelmaa. Pitäs uskaltaa sitä vihreetä niin ei tarvisi alkoholia eikä olisi tylsää.
Aijaa, kyllä minä esim. 6 oluen jälkeen olen varsin tyytyväinen mutten kuitenkaan kaatokännissä, eikä mitään krapulaakaan siitä määrästä tule.
Mulle kävi sillä tavalla hassusti että kun päätin pitää tipattoman tammikuun, joka jäi päälle, ja alkaa käydä salilla, niin nyt ei tee tippaakaan mieli viinaa. Sen sijaan joudun toppuuttelemaan itseäni että en menisi joka päivä salille, vaan malttaisin pitää välipäiviä... Lisäksi ahdistaa huomattavasti paljon vähemmän nykyään. Edellisen kerran vitutuksen määrä putosi samoissa mitoissa kun parisuhde päättyi.
Sinulle sanoisin että jos sulla on huomiselle jotain kivaa ohjelmaa niin älä juo tänään. Mutta jos ei ole niin anna mennä :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, kyllä minä esim. 6 oluen jälkeen olen varsin tyytyväinen mutten kuitenkaan kaatokännissä, eikä mitään krapulaakaan siitä määrästä tule.
Ei sekään ole kivaa kun pitää juoda litra kirkasta että on tarpeeksi humalassa. Siitä määrästä tulee aivan järkky krapula. Just krapulan pelossa lähdin kerran hakemaan lähikaupasta aamuksi loiventavia. Olin juonut pitkästi yli puolet litrasta. Vähän jännitin myyvätkö? Ei mitään ongelmaa. Tosin mulla pysyy holtti myös humalassa.
Minä kokkailen ja vetelen pisseä ja punkkua siinä samalla, kerran täällä vaan eletään.
Hae vaan olutta. Kerran täällä eletään.