Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisikymppisenä naisena en voi ottaa ikäistäni miestä, koska olen viriileimmilläni

Vierailija
06.03.2021 |

Saman ikäisiltä miehiltä on puhti pahasti pois ja erektio-ongelmat vaivaavat. Nuoremmilla miehillä ei näitä vaivoja vielä ole. Siksi päädyin itseäni nuorempaan mieheen ja hyvän valinnan tein.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan nuorempia himoitsevat. Toki on väärin dumpata oma nykyinen vain iän takia. Ite en dumpannut vaan ex dumppasi minut ja oli väkivaltainen. Olin muutamia vuosia yksin ja kyllä minäkin reilusti nuoremmasta miehestä sitten sytyin ja hänet rengastinkin.

Noista erektio-ongelmista en tiedä enkä niihin ota kantaa.

Vierailija
42/42 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan nuorempia himoitsevat. Toki on väärin dumpata oma nykyinen vain iän takia. Ite en dumpannut vaan ex dumppasi minut ja oli väkivaltainen. Olin muutamia vuosia yksin ja kyllä minäkin reilusti nuoremmasta miehestä sitten sytyin ja hänet rengastinkin.

Noista erektio-ongelmista en tiedä enkä niihin ota kantaa.

Mistä tuon päättelet, että KAIKKI nuorempia himoitsevat?? Outo väite. Itse en ainakaan himoitse "pikkupoikia" vaan juuri nämä määrätietoiset, 50+ miehet on ihan parasta. Oma 50 v mieheni on täydellinen naisen huomioija sängyssä ja kyllä, hänellä seisoo vielä ilman pillereitä ;)

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän