Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa varsi- imuri?

Vierailija
06.03.2021 |

Eräs tuttu sanoi että ei.
Eli miten on?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyson on hyvä, suosittelen.

Vierailija
2/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyson on toimiva, muut ihan kuraa, kokemusta on 👍🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tulee halvemmaksi kuin oma.

Vierailija
4/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
5/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kannatti. Vihaan imurin raahaamista. Ei ole Dyson eikä kuraa. Ei ollut ihan halpa.

Vierailija
6/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten akku kestää noissa? voiko akun vaihtaa? onkohan akkuja enää myytävänä samoihin malleihin 10 vuoden päästä...

Vierailija
7/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun jälkeen hommasin Dysonin V11 absolute varsi-imurin. On aivan mahtava ja imuroitua tulee huomattavasti enemmän ja useammin kuin ennen. Helppo ottaa telineestä ja käyttää, kun on johdoton. Meillä myös teini ja mies käyttää innolla tätä. Hyvin toimii ja on tehokas. Meillä on käytössä yli 100 m2 omakotitalossa. 

Tehottomalla varsi-imurilla ei tee mitään. Kokemusta on sellaisestakin.

Vierailija
8/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Kannattaa ostaa robotti-imuri. Varsi-imurit kuuluvat 50-luvulle.

Vierailija
9/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sekä tavallinen imuri että pikaimuri. Lapset käyttävät vain tuota jälkimmäistä.

Ei se ihan sama asia kuin varsi-imuri. Amerikkalaiset niitä vielä käyttävät

Vierailija
10/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Dysonin varsi-imuri, on ollut jo vuodesta 2014. Pari vuotta Dyysonilla imuroituani ja unohdettuani ison imurin täysin kaappiin (en oikeasti ole ottanut sitä kertaakaan sitten vuoden 2014 esille) ostin rinnalle robotti-imurin. Dyson ja robo täydentävät hyvin toisiaan. Riippuu taloudestasi ja muista siivousmenetelmistä minkälainen kombo sinulle sopii. Joissakin kodeissa esim. pyyhitään lattioita mikrokuitumopilla ja tuskin mitään muuta tarvitaan kun eletään siivosti eikä roskata. 

Jouduin juuri uusiman Dysonin akun. Kuusi vuotta on ihan hyvä aika yhdelle akulle. Muuten vanha Dyson DC62 on edelleen riittävän tehokas ja kevyt korvaamaan normaalin imurin, ja akku riittää tarpeeksi kauan.  

Vierailija
11/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten akku kestää noissa? voiko akun vaihtaa? onkohan akkuja enää myytävänä samoihin malleihin 10 vuoden päästä...

Minulle siis löytyi malliin DC62 vm. 2014 akku ja vanhempiinkin malleihin oli akkuja ja muitakin varaosia tarjolla. Pidin akkua 6 v jatkuvasti latauksessa kunnes se simahti. 

Vierailija
12/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kannatti. Vihaan imurin raahaamista. Ei ole Dyson eikä kuraa. Ei ollut ihan halpa.

Minkä merkkinen? Minulla on siis Dyson, mutta olen katsellut sillä silmällä että nykyisin on hyvin Dysonin oloisia muitakin tarjolla ja saattavat olla hyviäkin?

Vierailija
13/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekäs. Ei niiaa hyvin- ahtaat paikat ja esim sängynaluset mahdottomia. Säiliön putsaaminen isompi operaatio kuin pussin vaihtaminen. Ostin, palasin normi- imuriin.

Vierailija
14/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, tulee käytettyä paljon useammin kuin tavallista imuria. Mutta esim Dyson ei korvaa normaalia imuria, kun ei jaksa imeä esim takkapuista tulevia isompia roskia. Hiekkaan yms toimii kyllä. Mutta siis kunnon siivoukseen tarvitaan oikea imuri.

Vierailija
15/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärsin miksi Dyson V6 Fluffy oli kolme vuotta sitten Gigantissa niin hyvässä tarjouksessa: vanhempi malli ja siihen ei enää saa uutta akkua. Lensi valitettavasti muuton mukana roskiin, tykkäsin muuten vaikka oli todella äänekäs.

Vierailija
16/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkinen? Minulla on siis Dyson, mutta olen katsellut sillä silmällä että nykyisin on hyvin Dysonin oloisia muitakin tarjolla ja saattavat olla hyviäkin?

En muista! Olen pahoillani. En ole kotona. Ei ole muotoilultaan yhtään Dysonin oloinen. Ostin Stockan alakerrasta myyjän suositteleman mallin ja ihme kyllä olen ollut tyytyväinen. Akku kestää, minulla tosin on pieni asunto.

Vierailija
17/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista! Olen pahoillani. En ole kotona. Ei ole muotoilultaan yhtään Dysonin oloinen. Ostin Stockan alakerrasta myyjän suositteleman mallin ja ihme kyllä olen ollut tyytyväinen. Akku kestää, minulla tosin on pieni asunto.

Ja hinta pari vuotta sitten oli jotakin kahden- ja kolmensadan välillä.

Sama

Vierailija
18/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaksiota isompi asunto niin kannattaa ostaa kunnon imuri. Noilla on helppo imuroida pienet asunnot nopeasti. Akku tosiaan on mitä on, kestää ehkä 20min maksimissaan.

Vierailija
19/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä eläintaloudessa, kun saa hiekat sun muut imuroitua nopeasti.

Vierailija
20/43 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on markkinamiehet näemmä saaneet myytyä ennätysvanhaa tekniikkaa mammoille. Varsi-imureita oli käytössä ennen perässävedettäviä jotka syrjäyttivät varsi-imurit ihan syystä. Nykyään robotti-imurit ovat tätä päivää. Varsi-imureita käytetään lähinnä kehitysmaissa kuten amerikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan