Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa jos aikuinen nainen pelaa videopelejä?

Vierailija
06.03.2021 |

Niin

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Seuraava kysymys.

Vierailija
2/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmasti outoa ole, mutta harvinasita se on. Fortnite ja kännykkäpelejä ei sitten lasketa peleiksi. Ihan oikeita pelejä pitäisi naisen pelata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Miehissä myös.

Ehdoton no go.

Vierailija
4/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nainen. Mistähän löytyisi mulle kainaloon sellainen?

Vierailija
5/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä outoa kuin jos aikuinen nainen katselee elokuvia.

Vierailija
6/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itsekin pelaan ja moni tuttunikin.

N32

Vierailija
7/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudompaa tekemistä on provoilu av-palstalla.

Vierailija
8/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä v..... kiinnostaa.

Vierailija
9/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se varmasti outoa ole, mutta harvinasita se on. Fortnite ja kännykkäpelejä ei sitten lasketa peleiksi. Ihan oikeita pelejä pitäisi naisen pelata.

Mitkä ovat oikeita pelejä?

Terveisin mm. Tomb Raider- ja Resident Evil-sarjoista tykkäävä 34-vuotias nainen

Vierailija
10/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Pelaan seikkailupelejä, joissa on hienot tarinat. Haikea olo tulee aina, kun on pelin pelannut loppuun, mutta onneksi sen voi aina pelata uudestaan. Olen 61-v. nainen ja aloin pelata, kun esikoinen aikoinaan innosti siihen.

Vierailija
11/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin pelaamisen teini-ikäisenä Doomista ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Minusta on oudompaa värjätä hiuksensa kuin pelata videopelejä.

T. Keski-ikäinen nainen

Vierailija
12/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi fortnite ja kännykkäpelit. En pelaisi noita vaikka maksettaisiin.

Terv. N38v ja pelannut ihan lapsesta asti. Pelejä 3 kirjahyllyllistä ja konsoleita laidasta laitaan.

Vierailija
13/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään outoa, paitsi jos koko elämä pyörii vaan pelien maailmassa. Mun työkaveri on viiden lapsen äiti ja hänkin pelaa. Pointti on se, että kunhan muu elämä ei kärsi, toisin sanoen ei ole mikään addikti vaan pelaa kohtuudella, se on ihan ok ja hyväksi ihmiselle.

Vierailija
14/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mut se on outoo, et tollasta tarvii kysyy vuonna 2021.

Vierailija
15/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Keski-ikäinen nainen

Mä teen näitä molempia.

Vierailija
16/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voit elää  siellä omissa kuvitelmissasi, mutta todellisuudessa aikuiset naispelaajat ovat suurin demografia pelaajissa tällä hetkellä. Eli ei ole outoa ollenkaan, vaan ihan tavallista ja normaalia harrastustoimintaa.

Vierailija
17/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä pelaavana miehenä tympii, kun tuntuu ettei kukaan ikäiseni nainen pelaa kuin korkeintaan jotain candy crushia ja muu aika kuluu jotain sukkia virkatessa ellei katso telkusta jotain Putousta. Aivan täysin tätiytyneitä/mummoutuneita.

Vierailija
18/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa, joskin harvinaisempaa kuin jos aikuinen mies pelaa pelejä. Muistan kyllä ikuisesti, kun isäni tolkutti minulle teininä, että aikuisena et kuitenkaan enää pelaa. Ai, enkö? Löytyy pleikkareita ykkösestä ps4 pro:hon ja tarkoitus hankkia myös ps5 (ehkä enemmän miehen toiveesta) ja lisäksi loistava pelitietokone. Tosin aikaa ja energiaa pelaamiselle on vähemmän, kun kotona on pikkuinen vauva, mutta kyllä sitä aina tunnin-pari viikossa jostain raapaisee peleillekin, jos sellainen mieliteko esiin nousee :)

Joku oli maininnut siitä, että ei ole outoa, jos ei haittaa muuta elämää. Meillä miehen pelaaminen alkaa mennä jo haitan puolelle, kun tokaisee, että en ota vauvaa syliin (tyyliin vartiksi), että pääsisin suihkuun vaan että pitäisi sitteriin laittaa. Joo, kyllähän se vauva viihtyy sitterissä katsomassa kun isi pelaa, mutta ei ollut kyllä tarkoitus opettaa lasta isänsä tavoin ruuturiippuvaiseksi. Oma pelaamiseni sentään on vähäistä ja kohtuullista ja ennen kaikkea toissijaista: pelaan vasta sitten kun sille jää aikaa, eikä niin, että peli ensin ja vauva/puoliso/kotityöt vasta sen jälkeen.

No, sentään työssä mies vielä käy, vaikka jaksaa naristakin siitä, miten vaihtaisi mieluummin paikkoja kanssani, että olisi kotona vauvan kanssa ja minä töissä. Muuten hyvä, mutta kun vaan pelaisi ja vauva jäisi hoitamatta, niin ei tule ikinä olemaan realistinen vaihtoehto, vaikka tienaankin enemmän.

Vierailija
19/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Keski-ikäinen nainen

Mä teen näitä molempia.

Saa tehdä toki molempia. Minun kannaltani vain hiusten värjääminen on oudompaa toimintaa kuin pelaaminen, jonka rinnastaisin lähinnä lukemiseen tai elokuvien/tv-sarjojen katsomiseen (se tietysti erona, että peleissä saa itsekin osallistua). Ihminen on aina pitänyt tarinoista.

Vierailija
20/37 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana nainen. Mistähän löytyisi mulle kainaloon sellainen?

Tietokoneen ääreltä, omasta kodistaan. En usko että löydät sinne eikä kutsumatta kannata edes yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi