Siinä meni kevään juhlat
Ylppärit ja valmistujaiset, rippijuhlat ja synttärit.
Kommentit (18)
Nauttiiko joku noista pakollisista sukulaiskahvitteluista?
Vierailija kirjoitti:
En nauti. Välttelen niitä kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Tämä onkin jännä juttu. Joitain sukulaisiahan näkee vain sukujuhlissa eli juuri noissa ylppäreissä ja rippijuhlissa. Nyt kun viime vuonna niitä ei ollut, eikä mitään synttäreitäkään, eikä ole tänäkään vuonna, tulee todella pitkä tauko siihen, että näkee sukulaisia.
So what?
Mä kerroin sen jo viikkoja sitten lukitussa corona-ketjussa.
Ennustusvälineinäni oli, ihan kuten kerroin jo silloin, kristallipallo, Crystal-pullo ja Krista Kiurun pi**u.
Ai miten niin meni? Eihän sitä vielä tiedä. Harmitti kyllä viime vuonna, kun koulun lakkiaisia ei ollut, ei edes elokuussa, kun kaupunki perui, vaikkei täällä ollut tartuntoja koko kesänä. Tyttö odotti lakkiaisia lukion alusta asti.
Luojan kiitos.
Johan tässä tuli kutsu miehen serkun tulevan lapsen sukupuolenpaljastajaisiin. Hyvä syy jättää yhdet katinristiäiset välistä. Ja toisekseen mua ei kiinnosta minkävärinen sisus kakussa on paljastamassa lapsen sukupuolen.
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin meni? Eihän sitä vielä tiedä. Harmitti kyllä viime vuonna, kun koulun lakkiaisia ei ollut, ei edes elokuussa, kun kaupunki perui, vaikkei täällä ollut tartuntoja koko kesänä. Tyttö odotti lakkiaisia lukion alusta asti.
Ai ei vielä tiedä? Eilen täällä oli ketju jossa kysyttiin voikohan juhlia järjestää. Aloittaja lynkattiin samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vielä tiedä? Eilen täällä oli ketju jossa kysyttiin voikohan juhlia järjestää. Aloittaja lynkattiin samantien.
No ei tiedä.
Mulla meni työt, lapsella rippijuhlat, jos nyt terveys saatais pitää. Voisko tukahduttaa?
Olis kantsinu pysyy himassa ni keväällä vois juhlii. :D :D :D
Vappua tuskin saa juhlistaa eikä juhannuksestakaan ole vielä varmuutta. Mitenkähän kesän festarit..?
THL on laskenut että n 10 000 koronatartuntaa huhtikuussa päivässä. Ei hyvänen aika ja asun Itä-Hgissä. Nyt ei auta kun lähteä maaseudulle.
Joo. Voisko asioita joskus miettiä sellaisen kannalta, ketä asia koskettaa, eli tässä tapauksessa vaikka sitä rippikoululaista tai lakkiaisiaan odottavaa itseään? Mutta ei, kun just mulla ei ole noita pippaloita tiedossa, niin ei kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Tapaan mielelläni sukulaisia varsinkin mukavissa merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, koska c.a.s.h.
Mulla meni työt.