Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö/tiedätkö jonkun, joka pystyy näkemään ihmisten aurat?

Vierailija
06.03.2021 |

Ja niiden värit?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi.

Vierailija
2/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi.

Kiehtovaa. Milloin huomasit ensimmäistä kertaa omaavasi tuon kyvyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku venäläinen tyttö tähän pystyi, nyt toki jo aikuinen.

Vierailija
4/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysyisin vielä teiltä, jotka pystyvät, että hyppääkö se aura suoraan silmille, kun katsot ihmistä vai vaatiiko se ihmisen tarkempaa silmäilyä ja keskittymistä?

Vierailija
5/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun enolla on vihreä aura.

Muutenkin kun auroja näkee, niin aika usein ne on vihreitä. Punainen on toinen yleinen väri.

Kai tuo valmistajasta riippuu, en tiedä, en ole maanviljelijä

Vierailija
6/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin ja katselin niitä usein teini-ikäisenä. Mä jouduin keskittymään ennen kuin näin. En tiedä onko ilmiö mitenkään selitettävissä mutta kyllä mä niitä eri värejä oikeasti näin. Katsoin itseltänikin peilin kautta auraa. Mutta toisilta oli helpompi nähdä.

Vierailija
7/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keskusteluun eksyi heti kaksi pahanilmanlintua, mikä yllätys :) Onneksi mun ei tarvitse tuntea kaltaisianne harmaita tylsimyksiä.

-Ap

Vierailija
8/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen valokehiä, en tiedä onko ne niitä auroja. Värejä en näe, vaan sen kehän valona.

Vierailija
9/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin ja katselin niitä usein teini-ikäisenä. Mä jouduin keskittymään ennen kuin näin. En tiedä onko ilmiö mitenkään selitettävissä mutta kyllä mä niitä eri värejä oikeasti näin. Katsoin itseltänikin peilin kautta auraa. Mutta toisilta oli helpompi nähdä.

Mulla on sama homma. Huomasin ensimmäisen kerran energiakentät eri asioiden ympärillä. Sitten huomasin näkeväni saman ihmisissä ja tämä vaatii keskittymistä ja värit eri ihmisillä näkyy parhaiten vaaleaa taustaa vasten. 

Vierailija
10/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te, jotka näette aurat niin oletteko myös herkkiä aistimaan ympäristön energian? Esimerkiksi, jos jossain paikassa on hyvin negatiivinen energia niin vaikuttaako se teihin jollain lailla?

-Ap

Vierailija
11/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja keskusteluun eksyi heti kaksi pahanilmanlintua, mikä yllätys :) Onneksi mun ei tarvitse tuntea kaltaisianne harmaita tylsimyksiä.

-Ap

Mistä tiedät, että me ei tunneta? Näetkö aurat jotenkin näistä viesteistä ja ne ei näytä tutuilta? Vai eikö sinulla ole tuttavia?

Vierailija
12/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi.

Kiehtovaa. Milloin huomasit ensimmäistä kertaa omaavasi tuon kyvyn?

Aivan pienenä lapsena.

Vierailija
13/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

.

Naapurin Sepolla on tiehöylä, jossa on etu- ja ala-aura, sekä takana puskulevy. Se on keltainen. Lisäksi Sepolla on traktoriaura, joka on vuorostaan punainen.

.

.

M 38

Vierailija
14/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Mistä tiedät, että me ei tunneta? Näetkö aurat jotenkin näistä viesteistä ja ne ei näytä tutuilta? Vai eikö sinulla ole tuttavia?

En ole paljoakaan ihmisten kanssa tekemisissä. Tiedän monia ja monet tietävät minut, mutta en tunne heitä eivätkä he tunne minua, sillä olen hyvin intovertti persoona ja minulle riittää aivan hyvin ne 3 ystävää ja pieni perhepiirini ja heidän kanssaan pystyy keskustelemaan tällaisista asioista ilman, että he alkaisivat ilkkumaan, ystävikseni olen valinnut syvällisiä pohdiskelijoita, joita kiinnostaa tällaiset asiat niinkuin itseänikin.

Vierailija
15/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulla uskoisin olevan sellaisia ihmisiä. Minäkin näin joskus mökillä käydessäni jonkun maajussin käyttävän auraa. Eli kyllä meitäkin on.

Vierailija
16/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne keskusteluun jakautui hyvin selvästi sellaiset ihmiset, joiden kanssa en halua olla tekemisissä(aiheesta pilkkaa tekevät) yhtään sen enempää kuin on pakko ja sitten taas sellaiset ihmiset, joihin haluaisin palavasti tutustua(nämä, jotka asiaan uskovat)

Vierailija
17/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nähdä suoraan ihmistä katsomalla, mutta tavattuani hänet ja vietettyäni hetken hänen seurassaan osaan kuvailla hänen auraansa + näen siitä tiettyjä asioita hänen elämästään. Olen joskus testaillut ja ihmiset ovat olleet joko haltioissaan tai kauhuissaan, että mistä saatoit tietää tuon, en ole kertonut kenellekään.

En juurikaan kerro tästä ihmisille, koska en halua alkaa miksikään näkijäksi (en usko siihen, että ihminen tekisi mitään muutoksia elämäänsä siksi, että näkijä sanoi, ei kukaan luovu tupakasta, jos sanon, että näen aurastasi, että keuhkoissasi on alkanut jo kehittyä keuhkosyöpä ja jos poltat vielä 10 savuketta se alkaa levitä liian nopeasti. Silloin ihmisellä tulee vastaan vastustus ja huuhaasyytökset).  Muutenkaan en haluaisi sellaista maailmaa, jossa ihmiset kävisivät näkijälä kysymässä neuvoa elämänsä onglemiin, kun on tarkoitus, että niistä pääse yli itse. Jokaisen ongelman kohdalla on kehityshaaste ja jos sitä ei koskaan ota käsittelyyn, saa vain jatkuvasti ongelmia, joissa on se sama haaste. Menee ihmisillä vain rahat hukkaan siksi, että saavat saman viestin käärittynä erilaisiin papereihin. En usko myöskään, että tämä näkijyys on mikään lahja, joka suodaan vain harvoille ja valituille, kaikki voivat sen alueen itsessään avata (ja sekin näkyy aurasta)

Vierailija
18/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja te, jotka näette aurat niin oletteko myös herkkiä aistimaan ympäristön energian? Esimerkiksi, jos jossain paikassa on hyvin negatiivinen energia niin vaikuttaako se teihin jollain lailla?

-Ap

Olen hyvin herkkä ympäristön energialle ja niiden muutoksille. Esimerkiksi tuo mainitsemasi negatiivinen energia saa mut hyvin ahdistuneeksi, ikäänkuin imisin sen itseeni tahtomattani ja tunne on hyvin painostava niin, että minun täytyy poistua takavasemmalle.

Vierailija
19/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Nuffissa aura jonka näkee kaikki. Punaista maalia ja ruostettakin.

Vierailija
20/31 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkeet niin helpottaa muutkin harha-aistimukset. Oletko suljetulla?